Vancouver

288 27 33
                                    

"Evet anneciğim ve babacığım beni odamdan neden çıkardığınızı açıklayacak mısınız ? "

Odamda gayet mutlu bir şekilde dizi izlerken annem babamla bana önemli bir şey açıklayacaklarını söyleyip aşağıya çağırmıştı.Ben kim miyim. Umay Öz 14 yaşında liseye yeni başlayacak 1.65 boyunda , ela gözlü , omzunun biraz altında düz kahverengi saçları olan , deli dolu , arkadaş grubunun eğlencesi kız . Annem Ece Öz ingilizce öğretmeni,babam Murat Öz  holding dedikleri büyük şirketlerden birinin sahibi. Birde abim var Mert Öz o ise bende 6 yaş büyük Koç Üniversitesi'nde Tıp okuyor birinci sınıf . 4 kişilik mutlu bir aileyiz

"Ne oldu ya ne güzel uyuyordum niye çağırdınız beni ? " dedi abim uykulu bir sesle merdivenlerden inerken

"Bende aynı şeyi söylüyorum ama cevaplayan yok " dedim anne ve babama bakarak

"Tamam tamam anlatacağız" diye söze girdi babam
"Çocuklar benim iş durumumu biliyorsunuz iş için bizim elimizde olmayan bir taşınma durumu söz konusu ama bu sefer Türkiye içinde bir yere değil çok daha uzak bir yere gidiyoruz ama hepimiz değil anneniz,ben ve Umay üçümüz taşınıyoruz çünkü Mert'in yaşayacağımız yerde eğitimini devam ettirebileceği şekilde  bir üniversite yok " diyerek bitirdi cümlesini.

Şok içinde kalmıştım resmen "taşınıyoruz ama Mert olmadan" demişti . Kafamı yanımdaki abime döndürdüm o da yüzünde şok gibi bir ifadeyle babama bakıyordu.

"Biliyorum şaşırdınız ama babanızın dediği gibi bizim elimizde olan bir şey  değil babanız size açıkladı zaten"

"Umay ve ben İstanbul'da yaşamaya devam edelim siz gidin"

"Oğlum bu pek mümkün değil biliyoruz ayrılmanız çok zor ama bu ikiniz için de çok zor olur"

Şok etkisinden yeni çıkmıştım ve en önemli ayrıntıyı unutmuşlardı.Nereye gidiyorduk

Aklımdan geçeni okumuş gibi "Neresi peki ? " diye sordu abim.

"Vancouver"

Şok üstüne şok yaşamıştım hep gitmek istemiştim Vancouver'a ama bu şekilde değil tabiki.İlk defa ağzımı açtım

"Ne zaman"

"Okulların açılmasına 1 hafta kala"

Ailecek yarım saat boyunca ayrıntıları konuştuk 2 hafta sonra Vancouver'a taşınıyorduk. Üzüldüğüm bir çok şey vardı abimden ayrılmak ve o kadar çalışıp kazandığım fen lisesine gidememek bunlardan bir kaçıydı. Yatağımda oturmuş telefonumda boş boş otururken bir zamanlar Ingilizcemi geliştirmek için yüklediğim şeçtiğiniz şehirden yabancı insanlarla görüntülü olarak konuştuğunuz uygulama gözüme çarptı ve uygulamaya girdim Vancouver şehrini seçtim belki iyi birileriyle tanışabilirdim.Yaklaşık iki üç saniye sonra karşıma kıvırcık saçlı, bembeyaz,çilleri olan bir çocuk çıktı .
Bir yerden tanıdık gibi geliyordu ama tanıyor olmam çok zordu sonuçta o Vancouver'da ben Istanbul'da yaşıyordum.

"Merhaba ben Finn"

---------------------------------------------------------

Evet ilk bölümü yayınladım umarım hoşunuza gider.Hatalarım olduysa üzgünüm yazarsanız düzeltirim.Yorum yaparsanız ve vote verirseniz sevinirim bu arada diğer kitabım For Boredrom'a da bakabilirsiniz neyse reklamda yaptığıma göre gidebilirim.Bu arada isim önerisi için hatesunflowersa teşekkür ederim Hoşçakalın.



VANCOUVER|Finn WolfhardHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin