1.Rész

1.4K 33 0
                                    

Reggel 7-kor jelzett az órán, hogy idelye kelnem.
Ma van az első nap az új suliban.Nagy izgatotságal pattant ki a szemem.Elvégeztem reggeli rutinomat , ami mellesleg 30 percet vett igénybe.
Le zuhanyosztam,fogatmostam,a szekrényből kiválasztottak a mai szerelésem (a képen látható),

Le zuhanyosztam,fogatmostam,a szekrényből kiválasztottak a mai szerelésem (a képen látható),

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sminkem egy tusvonalból és szempillaspirálbol állt. A hajamat lofarokba kötöttem és már indultam le a konyhába.
Anya éppen gofrit sütött.
Leértemre rámkapta tekintetét de csak egy percre.
-Jó reggelt!-köszöntem vidáman.
-Jó reggelt, kincsem!- köszönt anya-Izgulsz a suli miatt?
-Egy kicsit igen.
Anya és én nem csak anya lánya kapcsolatot ápolunk, olyan mintha a legjobb barátnőm lenne.
-Nem kell izgulni.Majd meglátod, sok barátot fogsz szerezni!
-Remélem!Na, de én megyek!Nem akarok már az első nap elkésni!Szia!
-Szia,kincsen!Sok sikert!
-Köszi!
Az iskola nem volt túl messze tőlünk, csupán 15 perc gyalog.
A kapu előtt már látni lehetett a csoportokat.(stréberek,menők,stb.)
Belépve az iskola  nevezetű börtönbe megkerestem az igazgatoit. Ott megmondták, mejik terembe menjek.
Belépve a terembe körül néztem és nem láttam még sok embert ,ezért leültem az utolsó sorba az ablaknál lévő üres padba,majd elővettem a telefonom és a fülhagatot a fülembe helyezve hallgattam a One Direction től a "Story of my life"-ot.
Valaki meg kocogtatta a vállamat ezért oda fordultam.
- Szia!Luci vagyok!Ide ülhetek?-kérdeszte.
-Szia!Persze! Amúgy, Elena vagyok!-mondtam.
-Örvendek.
Épp ekkor lépett be az ofő.
-Szervusztok gyerekek!A nevem Katy Fort. Szolitsatok Katy-nek.Ma 3 ofő-tök lesz. Kezdjük!
Az első órán ismerkedtünk. A szünet alatt én és Luci sokat beszélgettünk. A második órán leadták az órarendet. A harmadikon megkaptuk a könyveket.
Otthon hulla fáradtan estem be az ágyba.
Felnyitottam a gépem és bementem a facebookra,ahol 20 ember ismerősnek jelölt és mind az osztályból. Mindegyiket visszaigazoltam,majd lementem a konyhába vacsorázni.Miutan befejeztem be tettem a piszkos edényt a mosogató gépbe és felmentem elvégezni esti rutinomat ,majd bedőltem az ágyba és elnyomott az álom.

És végre meghozták az első részt!🤗 Remélem tetszett!Puszi!😘

A lúzer lány és a menő srác /BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora