Už to byl asi měsíc, co tenhle jejich vztah trval. Peter si nebyl jistý, kdy přesně se jejich vztah změnil z přátelství na tohle, ať už to bylo cokoliv. Stále spolu jedli take-out z fastfoodů na střechách po každé společné patrole, nebo akci, ale občas se teď u toho drželi za ruce. Deadpool, tedy Wade, s ním stále flirtoval, ale Peter už si to nechával líbit a neodbíjel ho sarkastickými poznámkami. Když se loučili, dostal Pete namísto poplácání po zadku objetí, někdy pusu na tvář. Bohužel jenom přes masku.
Svoje pravá jména znali už docela dlouho, ale odmaskovat se a odhalit tomu druhému svůj obličej se rozhodli až v tomto posledním měsíci. Tedy přesněji řečeno, rozhodl se o tom Peter. Nikdy si nemyslel, že bude ten první, co to udělá, ale zdálo se, že ani přes to, že už jsou dávno víc než kamarádi, pro Wadea byl jeho vzhled stále velkým problémem a bál se, jak by jeho přítel reagoval. Peter to do jisté míry chápal a nechtěl na něj tlačit. Ale z toho, že na sobě neustále máte superhrdinskou masku plynou nějaké nevýhody. Ta první, a asi nejhlavnější, byla, že ani po měsíci vztahu se stále nelíbilo a Petera to začínalo docela frustrovat. Nebyl zrovna povrchní typ, takže ať už byly Wadeovy jizvy sebehorší, nečekal, že by mu nějak extrémně vadily. Možná si bude muset chvíli zvykat, ale rozhodně jen kvůli toho se s ním rozcházet nebude.
Teď právě seděli na střeše jednoho New Yorského paneláku a pozorovali, jak se slunce líně převaluje za obzor. Měli za sebou úspěšnou patrolu, překazili bankovní loupež, to znamenalo čas na tacos. Peter už se převlékl do svých běžných šatů a teď si zašívali díru na svém super obleku, která tam po boji zůstala. Deadpool byl, tak jako vždycky, stále ještě v převleku. Mladší muž nevěděl jak, ale dokázal si taca ukousnout vždycky, když se Peter nedíval, takže on stále neměl sebemenší představu, jak pod maskou vypadá.
Spiderman si v hlavě přehrával každý polibek, který kdy v životě dostal a uvědomil si, že byly bez výhrady vždycky se ženami. Trochu se mu stáhl žaludek, když přemýšlel, jestli se to s klukem třeba nedělá jinak a jestli by to vůbec uměl. Polknul a zatřásl hlavou, aby tu myšlenku zahnal. Umínil se, že dnes nepůjde domů, dokud nedostane pusu.
„Wade?“ začal. Už měl připravený docela slušný plán.
Druhý muž vydal jakési zamručení, aby tím dál najevo, že poslouchá.
„Chodíme spolu, že?“ zeptal se Peter a moc se u toho snažil, aby to vypadalo, že s touto otázkou nemá žádné postranní úmysly.
Wadea to očividně překvapilo a nahlas polknul. „Samozřejmě, baby boy,“ svou odpovědí okamžitě znejistěli, „alespoň já myslím, že ano.“
„Tak jakto, že jsme se ještě nelíbali?“
Ve starším muži hrklo. Takového momentu se obával. „Protože bych to udělal jednou a to by ti stačilo.“
„Tomu vážně věříš?“ znělo to trochu dotčeně.
„Chtěl by ses líbat s topografickou mapou Utahu?“
„Chtěl bych se líbat s tebou.“
Žoldák pak dlouho mlčel. Promýšlel, která z variant: políbit Petera, nepolíbit Petera by na jejich vztahu zanechala větší šrám. Téměř po několika minutách se rozhodnul. „Zavři oči,“ řekl docela potichu a skoro doufal, že to ten druhý neuslyší.
„Cože?“
„Zavři oči a já ti dám pusu.“
Peter pochopil. Přisunul se trochu blíž, zavřel oči a čekal. Každá sekunda mu připadala nekonečně dlouhá. Byl v pokušení oči zase otevřít, aby zjistil, jestli si to Deadpool náhodou nerozmyslel a neutekl. Nechtěl ho ale zradit, tak se to prostě snažil vydržet. Konečně, po tom, co bylo jen pár sekund, ale Peterovi to přišlo jako dlouhé minuty, se Wadeovy rty dotkly jeho. Byly zjizvené a docela suché. Prožitek to však nerušilo. Měl pravdu, bylo to jiné než s holkami, ale nedokázal přesně říct v čem. Každopádně Wade v tom byl dobrý, což ale Spíše vůbec nepřekvapovalo. Peter zvedl ruku a chtěl jí svému protějšku položit na tvář, ten ji ale zastavil ještě ve vzduchu. Chytl ho za zápěstí a nepustil. Krátce na to se odrhl a než Spidey stihl otevřít oči, přetáhl si masku zase přes hlavu.
Na chvíli zase bylo ticho.
„Nemůžeš se přede mnou schovávat věčně, víš?“ prolomil brunet nakonec ticho. Neznělo to jako výtka a on to tak ani nemyslel.
„To sice ne, ale můžu oddalovat chvíli, než si uvědomíš, že tohle není Kráska a zvíře a já takhle budu vypadat napořád a utečeš.“
„Tak za prvé,“ opáčil Pete a trochu se u toho zašklebil. „Jsem si jistý, že Belle zvíře pak opustila, protože sex s člověkem už nebyl ono,“ Deadpool se potichu zasmál, „ A za druhé, rozhodně nikam utíkat nebudu. Možná ti řeknu, aby sis tu masku nechal na sobě, ale utíkat nebudu.“ Dál si záležet, aby poslední věta opravdu vyzněla jako žert.
„Baby boy,“ povzdechl si Wade.
Vím, jak je to pro tebe těžké, ale vážně, vážně, tě chci vidět.“
Wade se na něj podíval a brunet si byl jistý, že věděl jaký mu pod maskou věnuje pohled. Unavený a trochu rezignovaný. Potom vzal Peterovi ruku a opatrně si jí strčil pod masku, takže mohl cítit jeho šrámy. Doufal, že ho to vystraší a on přestane naléhat. V místě, kde jeho ruka mizela pod látkou, jí bylo dost ochrnuté na to, aby Peter mohl vidět část Wadeovy kůže na krku. Byla pokryta načervenalými flíčky a kůže mezi nimi byla zvlněná. Vypadalo to docela jako popáleniny. Jeho obličej měl stejnou strukturu. Peter ji jemně hladil palcem a v duchu si představoval, jak jeho přítel vypadá.
Z pozice vedle něj přelezl staršímu muži na klín, aniž by u toho dal ruku pryč z jeho tváře. Levou, volnou, rukou nahmatal okraj masky. „Můžu?“ zeptal se a jeho hlas byl velice tichý. Sám byl dost nervózní. Když obdržel mírné přikývnutí, opatrně mu přetáhl rudou látku přes hlav.
Nemohl říct, že byl zklamaný. Čekal to daleko horší. Upřímně, Wade skutečně nebyl žádný krasavec. Stejný „vzorek“, jaký před tím viděl na krku, mu nemilosrdně pokrýval celý obličej, včetně bezvlasé lebky. Rozhodně ale nebyl ošklivý. I pod jizvami stále dovedl poznat, že kdysi to musel být opravdový fešák. Když si ho dostatečně prohlédl, přesunul se k jeho očím, které na něj hleděly s tázavým pohledem. Peter byl zejména rád, že konečně vidí jeho oči.
„Jsi plešatý,“ bylo nakonec to, co ze sebe dokázal po dlouhém tichu vymáčknout.
Wade se úlevně zasmál. „Jestli tě překvapilo jenom tohle.“
„Nebudu ti lhát, mohlo to být lepší,“ řekl Pete s úsměvem a omotal mu ruce kolem krku. „Ale i tak vedle tebe budu hrdě chodit do Taco Bell.“
Sklonil se k němu pro další polibek a cítil, jak se mu divoce bušící srdce začíná uklidňovat.
A/N: I wrote this instead od sleeping. Deadpool Spideymu v komiksech opravdu říká baby boy a podle mě je to rozkošné. Odmítám to ale překládat, protože by z toho vylezlo něco jako chlapče a to bych nesnesl.
ČTEŠ
Nemůžeš se schovávat věčně
Fanfic„Nemůžeš se přede mnou schovávat věčně, víš?" prolomil brunet nakonec ticho. Neznělo to jako výtka a on to tak ani nemyslel. „To sice ne, ale můžu oddalovat chvíli, než si uvědomíš, že tohle není kráska a zvíře a já takhle budu vypadat napořád a ute...