Capitol 1

606 5 2
                                    

Pentru început,sa va spun cine sunt.Sunt Sophie Harper.Am 18 ani și sunt in anul intai,la medicina.Nu am parinti...am trăit cu bunica timp de 17 ani.Parintii mei au avut un accident...De atunci stau cu bunica,dar acum voi sta la cămin.
Dacă va interesează alte chestii din viata mea,nu prea se intampla nimic.Duc o viata normala și plictisitoare.

La cămin 16:17

Îmi despachetam bagajele in noua camera,cu cea mai buna prietena,Emma.Daca nu era ea,eu eram o persoana antisociala.

Emma:Sophie,am o idee!

Sophie:Emma,nu prea am chef de club.Sunt obosita și trebuie sa ne pregătim pentru mâine.

Emma:Hai!Serios,avem destul de timp.Asa cunoaștem și baieti.

Sophie:Nu ma interesează baietii.

Emma:Sophie!Te rog?

Sophie:Bine...Dar nu beau mult.

Emma:Nimeni nu te obliga.

Sophie:Știm amândouă cum esti.

Emma:Stiu.(rad)

Sophie:Ma duc sa fac un dus și mergem.

Emma:Ok.

Fac un dus rapid și ma imbrac.Nu iau cine stie ce haine deochiate,plus ma dau cu un ruj negru și o sterg.

La club 20:33

Emma era la bar cu baietii in jur,iar eu eram pe ringul de dans.Am băut ceva,dar nu eram beata,cel putin nu ca Emma.

Observ ca un baiat mai ma analiza din când in când,dar nu băgam de seama.El se apropie de mine...Nu pot spune ca nu e dragut.

David:Hei.

Sophie:Buna.

David:Singura?

Sophie:In ce sens?

David:Nu esti cu nimeni aici?Ai venit singura?

Sophie:Um...Nu.Prietena mea e la bar.

David:Vrei sa bem ceva?

Sophie:Nu,mersi.Am băut destul.

David:Ah...David.

Sophie:Sophie.

David:Și mergi la facultate la medicina?

Sophie:Asa de usor is de citit?

David:Um...Aici vin destul de multi de la medicina.

Sophie:Aha...

David:Ma duc sa aduc ceva de băut,sigur nu vrei?

Sophie:Dacă ma gândesc mai bine...Da,mi-ar plăcea.

David:Ok,revin imediat.

Dacă va întrebați de ce nu vreau sa am de a face cu baietii...e pentru ca nu am avut niciun iubit pana acum și nici nu vreau.

Plăcere adâncăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum