"Τι-τι εννοεις σε δυο μήνες;"την ρωταω τραυλιζοντας και αγχωμενη.
Σίγουρα εχω χάσει το χρώμα μου και δεν αισθάνομαι καλά.
"Σε δύο μήνες θα παντρευτώ τον Νίκο"ειπε με ένα ψεύτικο χαμόγελο προς τα εμένα.Νταξ ρε γκερλ το ξέρω ότι δεν με συμπαθείς τόσο πολύ.
"Αλήθεια μπαμπά;"ρωτάει εκείνος τον Νίκο και γνέφει.
Είναι τόσο νωρίς ο γάμος, εμείς, ή σχέση μας. Ειμαι τόσο μπερδεμένη.
"Α, και ετοιμαστητε. Φευγουμε για Κέρκυρα το βράδυ, γιατί παντρεύεται η θεία σου, Ελπίδα"ενημερώνει και γουρλωνω τα μάτια μου.
"Αυτή που αληθωριζει, που ζυγίσει παραπάνω από εμάς τους τέσσερις μαζί και που κουτσαίνει;"την ρωταω έκπληκτη.Ένα γελάκι έφυγε από εκείνον.
Ποιος στραβωθηκε και την είδε;
"Ελπίδα! Μίλα καλύτερα"με μαλώνει και ξεφυσαω.
Σηκώθηκα από τον καναπέ και ανέβηκα τις σκάλες και έκλεισα την πόρτα δυνατά. Γλυστρισα στην πόρτα και άφησα τα δάκρυα μου να κυλησουν. Δεν θέλω αυτόν τον γάμο. Ποτέ δεν τον ήθελα. Δεν ήθελα νέο μπαμπά,ουτε αδελφό. Έχω τον κανονικό μου μπαμπά που με αγαπάει και ένα αδελφάκι που θα γεννηθεί σε λίγους μήνες. Θέλω να πω στην μαμά μου ότι είμαι ερωτευμένη με τον Στέφανο , αλλά πλέον είναι πιο δύσκολο. Τι θα αλλάξει μέσα σε αυτούς τους δύο μήνες; Τίποτα!
Δεν κατάλαβα ότι κλαίω με λυγμούς και δυσκολεύομαι να αναπνευσω.
Χτυπήματα ακούγονται στην πόρτα.
"Μωρό μου, να μπω;"με ρωτάει γλυκά και σιγά για να μην ακούσουν πως με αποκάλεσε.
Ανοιξα την πόρτα από το πάτωμα και μπήκε μέσα.
Κάθισε κάτω μαζί μου και με τράβηξε στην αγκαλιά του κουνώντας με για να ηρεμήσω. Χάιδεψε τους ώμους μου και φίλησε την κορυφή του κεφαλιού μου και όλο αυτό με συνδυασμό με το άρωμα του με ηρέμησε.
"Στεφανε, δεν θελω να παντρευτούν"του λέω αυτό που με βασανίζει και με κοιτάει.
"Ούτε εγώ. Αν θες πάμε κάτω και λέμε ότι είμαστε μαζί"μου λέει αποφασίστηκα και σηκώνεται.
"Στεφανε, δεν γίνεται-δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτή η σχέση. Τι σκεφτομασταν; Δεν μπορούμε να είμαστε μαζί. Μία μέρα είμαστε μαζί και δεν μπορεί να συνεχιστεί"του λέω και σταματάει την κάθε κίνηση του κοιτάζοντας με σοκαρισμένος.Σηκώνομαι πάνω και σκουπίζω κάποια δάκρυα.
"Για αυτο σε παρακαλώ φύγε"του λέω ήρεμα και κοιτάω αλλού.
"Γαμωτο Ελπίδα, μην μου το λες αυτό. Το ξέρεις ότι σήμερα ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου οταν ειπες το ναι. Δεν μπορώ να σε αφήσω έτσι τόσο απλά πλέον. Μπορεί πριν λίγους μήνες να μου έλεγαν ότι ταιριαζαμε και θα τον χτυπουσα αυτόν που τόλμησε να το πει. Τώρα όμως είμαι γαμημενα πολύ ερωτευμένος με την παρτη σου το καταλαβαίνεις; Μετά από καιρό ερωτεύτηκα και αγάπησα το καθετί πάνω σου γαμωτο. Και ξέρω ότι δεν μπορείς να καταπολεμήσεις την επιθυμία να με φιλήσεις και όλα θα πάνε καλά. Γιατί σε ξέρω πολύ καλά"τελειώνει τον λόγο του και όντως με έχει τουμπαρει ήδη. Έρχεται κοντά μου και με μου άγγιξε το χέρι μου μεταδίδοντας μου έναν ηλεκτρισμό.
"Έτσι κι αλλιώς το σώμα σου λέει αλλά"είπε στο αυτί μου δαγκώνοντας τον λοβό μου και είμαι σίγουρη ότι έχει αυτό το λοξό χαμόγελο.Έχει δίκιο. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό.
Γυρίζει να με κοιτάξει και μου δίνει ένα γλυκό φιλί στα χείλη. Οι πεταλούδες και ολόκληρος ο ζωολογικός κήπος έχει κάνει ξέφρενο πάρτι.
"Τώρα ακόμα θες να τελειώσει αυτό;"με ρωτάει αν και ξέρει ήδη από την απάντησή.
"Όχι" του λέω ειλικρινά και με αγκαλιάζει ανακουφισμένος.
"Σε αγαπώ, αλήθεια σε αγαπώ"μου λέει γλυκά και δίνω ένα απαλό φιλί στον λαιμό του ανατριχιαζοντας τον.
"Και εγώ, και εγώ σε αγαπώ"του λέω και βάζω το κεφάλι μου στο στέρνο του.Μην ξεχνάμε την διαφορά ύψους.
"Είναι ήδη έντεκα το βράδυ. Πήγαινε ξάπλωσε"μου λέει και πάει να φύγει, αλλά του τραβάω το χέρι.
"Ξάπλωσε μαζί μου σε παρακαλώ"τον ικετεύω ενώ εκείνος γνέφει θετικά χαμογελώντας.
🔸🔸🔸
Χελοοου πιπολ:)
Τι κάνετε;
Ελπίζω καλά❤Δεν νμζ ότι άργησα τόσο απλά βαριόμουν να γράψω😂
Οπότε πιστεύετε ότι κάτι θα αλλάξει σε αυτούς τους δύο μήνες;😏
Χαααααα😏Και έχουμε γάμο στην Κορφουυυυ💃
Οπότε τα λεμεεε.
Φιλουθκια😙
-SerpaNtina👑
YOU ARE READING
Texting With My Step Brother [T.W.M.S.B.]|✔| -BOOK 1- #WWSA2k2018 #BC2k18 #WCC
HumorΆγνωστος αριθμός. "Ρε Ερμή" "Να σ γ*μήσω" "Σε περιμένω μισή ώρα" Εγώ. "Τι στο καλό;" "Ποιός είσαι;" ...