,,Naomi a ty sa kde chystáš ? Ahoj Niklas." ozvala sa mama vo dverách.
,,Dobrý." pozdravil sa.
,,Ideme von."
,,A kedy prídeš ?"
,,Neviem ? Ale asi najskôr dnes."
,,No.. len aby." uškrnula sa.
,,Bože." prekrútila som oči, ztrapila som Nika za ruku a ťahala som ho von.,,Čaute." pozdravil nás aj otec, ktorý sa vliekol od auta.
,,Čau."
,,Dobrý." znovu sa Nik pozdravil a mne prišlo smiešne ako a stále opakuje. Kútiky úsť sa mi pomali rozťahovali do širokého úsmevu.. ako tomu leňochodovi zo Zootropolis.
,,Heh ?" zasmial sa Niklas a pozrel sa zaskočene na otca.
,,Ehm.. ale nič." akoby som sa prebrala.
,,Aha.. dobre.. a kam idete ?"
,,Do Arizony." prekrútil som oči.
,,Čo ?!" ocovi skoro, ako vidím, zabehlo a ja som vybuchla do smiechu.
,,Ako vidím tak máš dobrú náladu." uchechtol sa Niklas.
,,Hej no."
,,Jakej Arizony ?"
,,Ideme len do kina.. či kde vlastne."
,,Dobre o jedenástej si doma."
,,Otec.."
,,Fajn." povedal Nik a išli sme k autu.
,,Tak teda dobre." mykla som plecom a nastúpila som.,,Naomi ?"
,,No ?"
,,Jak je na tom ruka ?"
,,Dobre prečo ?"
,,Uvidíš."
,,Niklaaaaas."
,,Veď vydrrržžž."
,,Dobre.. ale vieš že ja prekvap.."
,,Nie je to prekvapenie." uškrnul sa.
,,V to dúfam."
,,Neboj sa." žmurkol na mňa.,,Ehm.. prečo si odbočil k ihrisku ?" prižmúrila som oči.
,,Veď uvidíšš, moje nervy."
,,To je.. Flo ?" naklonila som hlavu a zaostrila som.
,,Čo ja viem jak sa volá." mykol plecami.
,,Nik, tak čo tu potom robí, keď ani nevieš ako sa volá ?"
,,Ále, povedal som tvojim bývalím spoluhráčkam že nech skúsia pozháňať partiu že si zahráme floorball alebo ja neviem čo."
,,Aha."
,,Ale aj tak ťa tu najpr niečo čaká.. eh.. dôležitejšie."
,,Čo zas ?" vzdychla som si.
,,On." zastavil pred chalanom v kapucni, takže som vôbec nevedela kto to je.
,,Kto to.. je ?"
,,Hádaj."
,,Žeby..?" prižmúrila som oči, no hneď som ich doširoka odtvorila, keď sa ten človek otočil a na tričku sa mu črtalo logo Ottawi.
,,Hej, Erik."
,,Ale on už dneska za mnou bol."
,,Uhm.. tak ja potom neviem čo tu chce. Pozri Naomi, ja viem že ho.. to.. vieš.. jo a viem aj to, že medzi nami bude navždy len friendzone." zasmial sa.
,,No, asi tak ale neviem či ho milujem." pozerala som sa na Erika ako si dáva dole kapucňu.
,,Tak to je na tebe." vystúpil z auta a kráčal k Erikovi, pozdravil sa s ním a rozprávali sa. Zrejme sa už udobrili.. oni sú schopný udobriť sa za 5 minút a ja niesom schopná udobriť sa za 3 roky. Wow.,,Čau." kývla som hlavou a kráčala som ku ihrisku.
,,No ahoooooj." rozbehla sa ku mne Flo.
,,No čus ! Čo ty tu robíš ?" objala som ju.
,,Prišla som ťa pozrieť keďže ty už do Lulei asi tak skoro neprídeš."
,,No.. tak to asi nie." uškrnula som sa.
,,Musíš mi všetko porozprávať !"
,,Uhm."
,,A hlavne to, že si sa vyspala s Karlssonom." ozval sa niekto za nami. Nedalo mi to a musela som sa bleskovo otočiť. Lindsay.
,,Čo ?" vyvalila som oči.
,,Ty si sa vyspala s Erikom ?" vynorila sa spoza nej Samantha.
,,Nie ! Spadiaľ to máš ?!"
,,To som si práve vymyslela. Nebodaj mám pravdu ?" rozosmiala sa a mne spadol dvojtonový kameň zo srdca.
,,Nie ! Čo si ! Som sa zľakla že sa tu o mne šíria nejaké nekalé klebety." uškrnula som sa.
,,Spomíname na teba v dobrom." povedala Flo.
,,Aj my." žmurkla na mňa Mell. Ktorá neviem odkiaľ prišla.
,,Meeeell !"
,,Ahoj." objala ma.
,,Zahráme futbal ?" zakričal od auta Nik.
,,Hej !" odkričala som.,,Naomi ! Bacha !" zakričala Cloe.
,,Čo zase ?" otočila som sa, čo som ale robiť zrejme vôbec nemala. Lopta, letiaca svetelnou rýchlosťou, namierena na mňa -nečakane- dopadla samozrejme na mňa a ja som sa zvalila ako take vreco na zem.,,Naomi ! Doriti !" zasyčal niekto a ja som začala vnímať na slabé fackanie.
,,Au.. čo je ?" otvorila som oči a cez slnečné lúče som videla len siluety stojace okolo mňa.
,,Konečne." vydýchol zrejme Erik.
,,Čo sa.. čo sa stalo ?" už sa mi zrak začal prispôsobovať. Baby okolo mňa stáli, Erik čupel po mojej pravej strane a Nik po ľavej.
,,Dostala si loptou." upresnila Mell.
,,Od koho ?" pošúchala som si čelo.
,,Asi sa radšej ani nepriznám." uchechtol sa Nik.
,,Neskoro." uškrnula som sa aj cez tú bolesť hlavy.
,,Poď." chytil ma za ruku Nik a pomohol mi vstať.
,,Au, čakaj." zastavila som ho keď sa mi začalo točiť v hlave.
,,Idem po vodu !" zakričal Erik a utekal k bráne.,,Vďaka." povedala som bez citu keď mi podal vodu. Napila som sa studenej vody a zimnú fľašu som si priložila na hlavu.
,,Sadni si tu." povedal Nik a usadil ma za bránu.
,,Vieš čo ti poviem ?"
,,No ?" usmial sa.
,,Najprv sa nauč poriadne kopať a potom choď dačo hrať." zasmiala som sa.
,,Vďaka za radu."
,,Hej a ja ako vidím, si nezahrám. Budem vám robiť rozhodcu keď mi bude lepšie."
,,Dobre." prikývol a odišiel.Rozdelili sa na tri tími. Erik, Niklas a Meckenzie boli kapitáni. Hralo sa na jeden gól. Takže keď dajme tomu Meckenzien tím dal gól Erikovmu tímu, Erik a jeho tím išli sadať a Nikov nastúpil a takto dookola.
,,Už nevládzem." zalamentovala Lindsay keď sa s Erikovím tímom striedali už aspoň páťdesiatikrát.
,,Ti verím." uškrnula som sa.
,,Nechceš ma vymeniť ? Prosím." nahodila psie očká.
,,Dobre." prekrútila som oči. Už mi bolo trochu lepšie takže som hrať mohla.
,,Sa striedate ?" opýtal sa Erik stojaci v bráne.
,,Hej." odvrkla som.,,Naomi ! Lopta ide tam !" zakričala Samantha keď videla že utekám k Nikovej bráne. Teda úplne inde ako išla lopta. Len som kývla rukov, prebehla som za mantinel.
,,Naomi !" zakričal Nik a pribehol za mnou. Ja som tam čupela a zvracala.
,,Čo je ?" pribehla Lindsay.
,,Povedz nech hrajú bez nás."
,,Ale.."
,,Hrajte."
,,No dobre." prekrútila oči a odišla.,,Už je dobre ?" opýtal sa potichu a pomohol mi vstať.
,,Uhm." prikývla som slabo hlavou.
,,Nevieš čo to bolo ?"
,,Nie.. možno som dostala nejakú vyrózu alebo.. alebo to bude s tej bomby čo som dostala. Fakt neviem." vzlykala som.
,,Doneste dakto tú vodu !" zakričal a ako inač pribehol s ňou Erik.
,,Čo je ? Si v pohode ?"
,,Hej.",,Nemám niekomu zavolať ?" opýtal sa pred mojím domom Nik.
,,Nie, ďakujem. Ahoj."
BINABASA MO ANG
Senátor
Fanfiction~ 𝗣𝗢𝗭𝗔𝗦𝗧𝗔𝗩𝗘𝗡𝗘́ ~ ,,Teraz ma dobre počúvaj. Možno som prehral bitku, ale neprehral som vojnu," ,,No veď nie, pretože tú vojnu, som vyhrala ja,"