Bár nem tom mikor szóltam neki...
Le öltözők a fürdőben és be ülök a meleg habos kádba ami a nyugalmat közöli a kellemes vanília illatal egyben.
Fél órát bisztos ültem a kádban kiszállva meg törölközve majd felöltözve egy egyszerű CK sport megtartott és egy egyszerű szinten CK rövid nadrágot vettem fel ami tökéletes alvásra.
Mivel az arcomra nagyon oda figyelek ezért le mostam a maradék sminket ami rajta volt és le ápoltam. Ez hamar meg volt ezért már masztam is be a hatalmas francia ágyamba ami az a tipikus lányos ágy amúgy a fala fehér és egy óriási tiszta tükrös gardrob szekrény egy egyszerű fehér komoddal és egy hatalmas plazma tv vel. Viszont a sok gondolkozás nak hála kb azonnal el is aludtam.
Reggel 10 órakor már csörgött a telefonom ami jelezte hogy fel kell kelnem. Így is tettem. Hamar sikerült ki kelni az ágyból ami meg is lepett de ez nem gond. Elsetaltam az ajtómig majd le a lépcsőn a konyhába és ott volt a húgom na vajon milyen ki oktatást kapok tőle.
~ Jo reggelt.- mondom egyszerűen.
~ Reggelt.- mongya. Amúgy eddig nem is vészes. Mosolyodok el.
Egyszerűen a kávé géphez megyek majd el veszem az energia bombámat.
~ Amúgy ma utazom Amerikába addig te vagy a főnök. És ha bármi van akkor szólj kerlek. Amúgy meg kösz a kávét.- mondom és megyek a gardrobomba és ki veszek egy egyszerű ruha darabot és fel agyatom magamra a fürdőben.
Fel vettem a szoknyát és ültem is le sminkelni ami aszt illeti nem tom hogy de egy elég jo smink lett belőle. Nem akarok dicsekedni de na.
Igen lehet hogy a műszempilla picit sok de faszt se érdekli.
Nos a bőröndöm nem rejtett sok mindent ugyanis inkább papírok voltak benne de egy ketto fekete ruhát el raktam. Mert miért ne. A bőröndömel mentem le a földszintre. A konyhában már Aliszon ott várt egy kicsivel nagyobb bőrönel ami igazából nem zavart.
~ Jo reggelt főnök.- nez fel a telefonjabol.
~ Jo reggelt Aliszon.- mondom a kave géphez rohanva.
أنت تقرأ
A maffia feje
عشوائيKitalált szereplők valós tulajdonságokkal!!! "a maffia feje" címmel rendelkező történet nem a testrészről hanem a maffia főnökről szól!! Egy lány kinek az élete talán látszólag valótlan de valós!! Nem igaz történet alapja!! Trágár szöveg 😌!!! ( amú...