lupin a seznámení

66 3 0
                                    

Když byl Remus malým chlapcem pokousal jeje vlkodlak od té doby se každý úplněk mění ve vlkodlaka.jeho táta je taky vlkodlakem a jeho máma zemřela při autonehodě.

Další rok
Remus dostal dopis z Bradavic škola čar a kouzel.jeho máma a táta taky studovali v Bradavicích. Po pár dnech jeli na nádraží a šly na nástupiště 9 a třištvrtě když se rozloučili s tátou tak šel do vlaku a hledal volné kupé našel volné kupé až na konci vlaku sedl si na sedadlo a četl si knihu po pár minutách zaklepal na dveře od kupé jeden chlapec který mě kulaté brýle a hnědé vlasy chlapec se zeptal jestli si může přisednou a Lupin přikývl na souhlas sedl si vedle Remuse a zeptal se jak se jmenuje chlapec řekl že se jmenuji se Remus... Remus Lupin jak se jmenuješ ty zeptal se řekl jmenuji se James... James Potter a jo těšímě Remusi po pár minutách přišel další kluk z černýma Vlasama a hezkou postavou otevřel dveře od kupé a zeptal se jestli si může přisednou oba dva řekli že ano a James se zeptal jak se jmenuje chlapec řekl že se jmenuje Sirius... Sirius Black a ty zeptal se Sirius Jamese a odpověděl že se jmenuje James.. James Potter a Lupin si připadal jako neviditelní a pak řekl že se jmenuje Remus... Remus Lupin a Sirius řekl ....... těšímě Remusi a Jamesi....oba dva se zasmali a řekli že je taky těší asi hodinu si povídali o všem možném a Remus řekl že zachvily tam budou 😉a šli si oblíknout hábyt. Když vlak zastavil a vstoupili viděli velkého muže který se představil jako hagrid a šli k loďkám až byli u školy a šli za hagridem a pak viděli paní profesorku McGonagallovou ta řekla že budou seřazení do kolejí jmenují se havraspár, Zmijozel, Nebelvír a zmizimor šli do velké síně a paní profesorka McGonagallova řekla že bude číst jména a bude přiřazen do koleje první jméno je alagog percnej Zmijozel další jméno je Sirius Black Nebelvír další je James Potter taky Nebelvír další je Lucka kojení zmizimor další je Lucka Valente Nebelvír a poslední jmeno je Remus Lupin...... hlavně ne Zmijozel hlavně ne Zmijozel říkal si v duchu a najednou kouzelný klobouk řekl NEBELVÍR Remus teda šel k Nebelvírské mu stolu a všichni tleskali pak vstal pan profesor Brumbál a řekl...puste se do jídla byla to velká hostina po hostině šli do své věže s prefktem a šli hledat svůj pokoj na dveřích bylo napsáno Sirius, James,Remus a nějaký Peter vešli dovnitř si vybalit věci Remus měl milion knih s sebou a milion čokolády miluje čkoladu............
    Toto je konec první kapitoly vím je dost krátká ale slibuju že další kapitola bude další a ano jsem tu new😎😎😎

Remus LupinKde žijí příběhy. Začni objevovat