7.

126 9 0
                                    

Tobias

Kábé még egy órát beszélgettünk a teherautó platóján ülve. Nagyon jól esik, hogy újra halhatom Tris hangját. Láthatom a szemét. Megérinthetem selymes bőrét. Erre vártam.

Matthew-val is nagyon jót beszélgettün. Bár a társalgás egy ponton elég aggasztó gordulatot vett. Az, higy David vissza akarja állítani a csoportrendszert, nem hiszem, hogy a legjobb ötlett és pánikra ad okot. Ha megint be akarja vetniba memóriaszérumot akkor semmi esélyünk arra, hogy a város lakóit megmentsün.
-Ha Davidnek sikerül visszaállítani a csoportrendszert mihez fogunk kezdeni?-kérdi Tris.
Erre nem tudok mit mondani. Most Johanna mellett dolgozom szóval valamit tudnank tenni az ügyben de erre nincsen az aktuális kormánynak előre megírt protokolja.
-Nem tudom édesem.-mondom.
Tris kicsit furcsálló pillantást vet rám.
-Mi az?
-Sose hívtál édesemnek.-mondja. De látom a szája sarkán az enyhe mosolyt. Leudrok a platóról és úgy állok, hogy szembe kerüljek Trissel. Mélyen belenézek a sötétkék íriszébe.
-Akkor szokj hozzá mert gyakrabban figlak így hívni.-közlöm vele és gyengéden az ajkára tapasztom az enyémet.
Matthew kocogtatja meg a vállamat.
-Figyelhetek srácok. Hajnali 3 óra. Lassan keresnünk kéne egy helyet ahol éjszakázni fogtok.
Arra gondoltam, higy hozzám jöjjenrk a lakásomba. Egy pár hónapig Evelynnel laktam amíg elég erősnek éreztem magam ahoz, hogy szembenézzek a magánnyal és azzal, hogy nem lehetek Trissel. De most a sötét, szürke lakás meg fog telni színnel hisz ő visszatért az életembe.
-Gyertek hozzám. Innen nem messze van a lakásom. Egyértelmű, hogy nem nemtek az ucára sem panzióba.
************************************

Tris

Tobias lakása nem túl nagy de nem is kicsi. Viszont eleg szürke és szomorú a hangulata. De lehet, hogy csak a szürkület miatt van. Annyira hihetetlen, hogy itt vagyok Tobias lakásán. Annyira szeretem őt, hogy már szinte fáj. Mikor felébrettem a kórházban és a szívem szakadt meg a halálhíre hallatá...már akkor tudtam, hogy soha senkit sem fogok úgy szeretni mint ezt a férfit. Ha anyáék itt lennének és bemutathatnám nekik, biztos, hogy szimpatikus lenne nekik és áldásukat adnák ránk.

Élet ès halàl (Átírás alatt)Where stories live. Discover now