Κεφάλαιο 6ο (pt. 1)

22 4 5
                                    

Seungho's P.O.V

Πάει και αυτή η μέρα. Κατέβηκα κάτω από την τάξη και περπάταγα προς τα ντουλαπάκια. Βρήκα το δικό μου και το άνοιξα. Πήρα τα πράγματα και τα έβαλα τακτοποιημένα μέσα στην τσάντα μου. Τότε μου ήρθε μήνυμα από την Sunmi να περιμένω να έρθει. Έτσι λοιπόν βγήκα έξω και την περίμενα έξω από την πόρτα του σχολείου.

SM: Να με κι εγώ!

Εγώ: Καλησπέρα.

SM: Τι καλησπέρα μωρέ.

Την κοιτούσα με απορία.

SM: Να απλός, ήμαστε πολύ κοντά πλέων σαν φίλοι και δεν χρειάζεται να μου λες καλησπέρα.

Εγώ: Sunmi. Σε ξέρω, δύο γαμημενες μέρες. + ότι θες να μου πεις, πως να λες καλησπέρα σε κάποιον, είναι ένδειξη σεβασμού για να το λες σε μεγάλους και σε αυτούς που ξέρεις πρόσφατα. Τι λες μωρέ? Δηλαδή το καλημέρα πως σου φένεται? Δεν το χρησιμοποιούμε καθημερινά και σε αυτούς που είναι πολύ κοντά?

SM: Hehe...oops.

Την κοίταγα ξενερωτα.

Εγώ: Τέλος πάντων. Έλα τελείωνε πηγαινέμε σπίτι σου.

SM: Ε? Θα μείνεις?

Εγώ: Όχι, βλαμμένο. Θες να σε πάω σπίτι ή να πας μόνη σου?

SM: Οχουυ είσαι τόσο κρύος, μου σπάει την καρδούλα.

Εγώ: Ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν με νοιάζει.

Έτσι λοιπόν επιτέλους αρχίσαμε το περπάτημα.

Σε κάποια φάση φτάσαμε και είπαμε αντίο. Εγώ τότε άρχισα για το δικό μου σπίτι.

Time skip to Saturday evening

Αχχχ επιτέλους! Ο πατέρας μου μακρυά, σπίτι μόνος χωρίς φασαρία και τσακωμούς, όλα θα πάνε απλά τέλεια. Τις μέρες σχολείου, τίποτα το σημαντικό δεν έγινε, παράμονο... Ο Akiyama-kun κάπως, άλλαξε να το πω? Κοκκινίζει πολύ πιο εύκολα... Τεσπά.

Ήμουν μέσα στο σπίτι χωρίς μπλούζα πάλι επειδή είχε τουλάχιστον 40 βαθμούς και, αλλά ήμουν στο σαλόνι οπότε είχε κληματιστικο. Καθόμουν στον καναπέ και είχα μπει insta. Ναι, έχω instagram. Δεν έχω ανεβάσει καμία φοτο όμως και ούτε θα ανεβάσω. Τα άτομα που ακολουθώ είναι οι τρεις φίλοι μου και idols από k-pop.

Ξαφνικά ακούω κουδούνι. Εγώ άνοιξα.

Ήταν η...Sunmi. Γαμώτο την ξέχασα. Αυτή είχε κοκκινίσει. Της εκλεισα την πόρτα στα μούτρα και πήγα να βρω μπλούζα να φορέσω. Βρήκα μια μαύρη κοντομάνικι και την φόρεσα. Πήγα στην πόρτα πάλι και την άνοιξα.

Light me up ✔Completed✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora