Hoşgeldiniz, meleklerim.
-
diewithchange , diewithme kullanıcısını takip etmeye başladı.
diewithchange , fotoğrafını beğendi.
diewithchange , fotoğrafını beğendi.
diewithchange, senin gönderini yeniden blogladı.
(Yeniden bloglamak, kendi sayfasında paylaşmak anlamına geliyor)
Ard arda, Tumblr'dan gelen bildirimler ile, telefonumu elime aldım.
Tumblr'da belirli bir kitleye sahiptim. Bazen ünlü yazarların, dizilerin, filmlerin, bazen de bana ait olan sözleri paylaşıp, normalin üstünde not alıyordum.
(Tumblr kullanmayanlar için, not, beğeni ve reblogların tümüne deniyor.)
En son gelen bildirime tıkladım ve fotoğrafları beğenen kişinin profiline girdim.
Altlara indiğimde, paylaştığı şeylerin, benimkilerden fazla not aldığını gördüm.
Kullanıcı adına baktığımda, Tumblr'da tanındığını hatırladığımı farkettim.
'diewithchange'
Değişim ile öl.
(Tumblr'da takipçin ve takip ettiğin, sen istemiyorsan gözükmez, gizleyebilirsin. Karakterlerimin de gözükmüyor.)
Aslında takip ettiğim, kimse yoktu, tanıdıklarım dışında. 17 kişiydi toplam.
Geri takip yaptım ve takip ettiklerim 18 kişi oldu. Aslında takip edecektim önceden, fakat geri takip yapmaz, rezil olurum diye etmiyordum.
Takipçileri ile, görüntülü konuştuğunu duymuştum instagram üzerinden. Bazılarına telefon numarasını bile veriyor diye biliyordum.
Sayfasını yenilediğimde, yeni bir şey attığını gördüm. Bir söz atmıştı.
Sarhoş olma sebebim alkol değil, gülüşün.
23.391not -diewithchangeSayfayı yeniledikçe, sayının arttığını gördüm. Çocuğun en az 175k takipçisi olmalıydı. Saniyesinde 23bin beğeni geldiğinde göre, daha fazla bile olabilirdi. Benim bile 132k takipçim vardı.
Paylaştığını, yeniden bloglayıp, telefonumdan rahatlatıcı bir müzik açıp, yatağıma uzandım.
Bu arada,
Ben, Nil.
19 yaşında, üniversite birinci sınıf öğrencisi, yazmaya aşık bir kızım.
Ben, ayaklarımın üstünde, kelimelerim sayesinde duruyorum.
Tam sosyal medya bağımlısı olmasam da, aktif olarak kullandığım Tumblr hesabım var.
Ve evet, Tumblr'a aşığım.
Dinlediğim müzik, bildirim sesi ile kesildiğinde, telefonumu elime aldım ve bildirime tıkladım.
O'ndandı.
Gülücük olan yerden, ileti kısmına tıkladım ve mesajlar önüme geldi.
(Gülücüğe tıkladığınızda, ileti kısmından size atılan mesajları, konuştuğun kişileri görebilirsiniz.)
diewithchange
Selam, kullanıcı adlarımız benziyor diye mesaj attım, nasılsın, iyi misin?Gülümsedim, Tumblr'da, birinin birine mesaj atması için bir neden yoktu, o yüzden seviyordum.
diewithme
Selam, iyi gibiyim, sen nasılsın?Attığım mesajdan sonra, şarkıyı değiştirdim ve tekrar girdiğimde, mesaj atmış olduğunu gördüm.
diewithchange
Teşekkür ederim, ben de iyiyim. Kaç yaşındaydın?Hızlıca, parmaklarımı tuşlarla gezdirip, yazmaya başladım.
diewithme
19 yaşındayım, üniversite birinci sınıf öğrencisiyim. Sen?Birkaç dakika sonra cevap vermişti.
diewithchange
19 yaşındayım ben de, aynı.Yazacak bir şey bulamayıp, ana sayfaya tıkladım. Kenarda çıkan kalem işaretinden, 'Metin' kısmını seçtim ve tanıdık ekran ile karşılaştım.
diewithme
İstersen başlık atabilirsin
Hadi durma, gönderi oluştur.
(Bu kısım, tumblrda nasıl yazı paylaştığını gösteriyor.)
Her zamanki gibi, Başlık kısmına ilk önce adımı, daha sonra soyadımın ilk harfini yazdım. Buna alışmıştım.
diewithme
Nil D.
Sen müziğin sesini aç, bırak çirkinleştirdikleri dünyayı onlar düşünsün.
diewithme
Nil D.
Hiçbir şey için ayrı çaba göstermeyin. Çünkü şu hayattan öğrendiğim tek şey, yanınızda olmak isteyen, siz istemeseniz bile bir şekil yanınızda.
diewithme
Nil D.
"Neden aynaya yumruk attın?"
"Çünkü beni bir bütün olarak gösteriyordu. Oysa ben paramparçaydım."
-Mustafa Görgüc
Arka arkaya attığım postlardan sonra, telefonumun kasacağı kesindi. Bunu boşverip, takipçilerimin yaptığı yorumları okumaya başladım.
sonsuzlugundansi
Aşığım sana, yazdıklarına.saturndekiyalnizkiz
Artık müzik de yaramıyor Nil.haklisinsevmedim
Dinlediğim en güzel şarkı, sesindi. Benimle konuştun, Teşekkürler Nil.diewithme: Sizleri seviyorum, biliyorsunuz.
Tam çıkacakken, son yorum gözüme takıldı.
diewithchange
Eğer sen müziğin sesini açıp, umursamazsan, insanlar çirkinleştirdikleri dünyayı değil, seni düşünecekler. Bu kadar çirkin bir Dünya'da nasıl bu kadar güzel olunabilir diye. Güzelsin ve özelsin, unutma.diewithme: Teşekkür ederim , senin güzelliğin.
SlayerB: Motivasyon yazılarına geri dönmüş olamazsın, o kadar özledik ki.
LostOnPain: Geri dönüş💙
CloseFeellings: Özlemişim,💘Anladığım kadarıyla, çocuk motivasyon yazıları yazıyordu ve buna ara vermişti. Benim paylaştığım yazıya da cevap verince, takipçileri yanıtlamıştı.
Bunu önemsemeyip, saate baktım,
4.29
Gözlerimin acıdığını fark edip, uyumaya kadar verdim. Buna gerçekten ihtiyacım vardı.
-
diewithchange: değişim ile öl
diewithme: benimle öl-
Selam,herkese. Yepyeni bir kurguya başlıyorum. Umarım güzel ilerler.
Anlamadığınız bir şey olursa, sorun lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friend
ChickLitTüm hakları saklıdır. (Ç)alınması durumunda, yasal işlem başlatılacaktır. - diewithchange , diewithme kullanıcısını takip etmeye başladı. diewithchange , fotoğrafını beğendi. diewithchange , fotoğrafını beğendi. diewithchange, senin gönderini yen...