Bestfriend

93 5 0
                                    

Kring~~~~~

Bunyi loceng itu menandakan sudah masuk semester terakhir untuk tahun 2018.Kelihatan murid berpusu pusu masuk ke dalam kelas masing masing yan telah di tetapkan melalui tahap kecerdikan dan ketahanan fizikal didalam peperiksaan khas pada  semester yang lepas.Sekolah ini dibahagi kepada dua block.Blok A untuk sekolah rendah manakala Blok  B pula untuk sekolah menengah.
Setiap darjah atau tingkatan dibahagikan kepada 3 kelas.Kelas pertama memakai baju biru dan tie atau riben berwarna gold.Kelas kedua baju brown dan tie atau riben warna putih.Dan kelas terakhir baju tie dan riben berwarna hitam.(Sekolah elit be like).

???pov

Aku dan kawan kawan ku melangkah masuk kedalam kelas sambil berborak tentang anime yang bernama SWORD ART ONLINE (MENYESAL TAHAP GABAN KEPADA OTAKU OTAKU DI LUAR SANA KALAU ANDA TIDAK MENONTON ANIME INI AUTHOR SENDIRI PUN DAH TENGOK) akan melancarkan season 3 pada akhir tahun ini.

Promote sat.👇👇👇👇👇👇

Kami duduk ditempat masing masing memandangkan pelajaran yang pertama akan bermula sebentar saja lagi.Pelajaran diteruskan seperti biasa sehingga waktu rehat.

Waktu rehat......

"Eh diaorang ke budak kelas pertama
yang khabar anginnya tak layak jadi budak kelas pertama"

"Bagus sangat lah tu sorang gamer sorang otaku sorang k poppers (camni ke eja dia????)"

"Tapi still diaorang tak layak masuk sekolah berprestij macam ni"

Beberapa suara sumbang memenuhi ruang cafe itu.

"Hai suara sumbang tu lagi"kata Hanim.

Ini hanim seorang otaku dan amat meminati anime bernama fairy tail.
15 tahun.Seorang gayat.

"Ci den je kita masuk kelas pertama pun atas usaha kita sendiri.Teringat saya kenagan kita baca semua buku
dan buat buku latihan setinggi gunung everest selama satu malam
untuk lepas ujian kelas pertama"kata Sofiya.

Ini sofiya seorang  kpopperz(macamni betul?) Seorang yang comel dan baik hati.15 tahun.

"Betul tu esok kita hangout nak tak memandangkan esok cuti"kata Nurul.

Aku Nurul seorang gamer tegar yang pernah memecahkan rekod setiap game yang aku main.Aku masih mencari game yang aku idamkan selama ni.Seorang yang manja.

"Aku on je" jawab Sofiya sambil makan waffer blueberi.

"Aku on gak memandangkan esok tak
ada update baru anime"hanim mencelah.

"Oklah jom masuk kelas"kata Nurul.

-----------------------------------------------------------

Maaf agak membosankan.Cerita pertamakan.Vote kalau suka.

Pengembaraan persahabatanWhere stories live. Discover now