Evden çıkıp taksiye bindim.Kadıköye gitmesini söyleyip bekledim.birazdan ordaydım.Taksiye borcumu ödeyip indim.Ve Kadıköydeki kitapçıya doğru adım adım gitmeye başladım.Kapıyı açıp içeri girdim.Raflar arasında yürüdüm.Çok insan yoktu ama az da değildi.Yeni Gelen kitaplar arasında bakınmaya başladım ve gözüm birine çarptı.Raftan alıp ismine baktım "Bôcek".Merake ettim ve çevirip konusunu okumaya başladım.Güzeldi yazarın ismine baktığımda. "Sinan Tuzcu" tanıdıktı.Bir yerden duymuştum ama nerden bilmiyorum.Alsam mı? Diye düşündüm."Güzel kitap tavsiye ederim". Ani duyduğum sesle irkildim kafam yana çevirip hafif yukarı kaldırdım.Hafif beyazlamış saçları.Mavi gözleri.Uzun boyu olan bir adamın sesiydi bu."Efendim?" dedim anlamsız gözlerle bakarak.Gülümseyip "Güzel kitapdır diyorum" .Gülümseyip bir süre kitaba baktım,o sırada adama göz ucuyle bakıyordum.Kitap seçiyordu benim gibi.Bir kaç tane ktap alıp kasaya gittim.Hemen ödeyip durağa gittim.Otobüs geldiğinde binip arka koltuklardan boş olanlardan birine oturdum.
« "Aklıma düştün be adam" içinden geçirdi kadın ve otobüsten indi.Otobüse nadiren binen kadıb düşünceli zamanların kalabağı tercih ederdi.Koskoca gürültü karşısında onun sessizliği...»
~
Eve geldim ve kitapları rafa koydum.Leptopumu açıp google de "Sinan Tuzcu " diye arattım
Ve karşımaKitapçıdaki adam çıktı.Şaşırmıştım ve garip hiss etmiştim.Ekrandaki mavi gözlere dalmıştım ki ,telefonumdan gelen sesle irkildim
Mesaj arkadaşımdan gelmişti
Gelen:"Öykü"
"Osman Sınav numranı istedi"
"Sorayım dedim"Gönderilen:"Tamam sorun yok verebilirsin"
Osman Sınav niye numaramı ister diye düsünürken duşa girdim
-
«"Kendine gel bir de ne zaman görürsün" evinin kapısını açıp içeri girer aldığı kitapları masanın üzerine bırakıp Kendine kahve yapıp,balkona çıkar.Koskoca İstanbul acaba merdedir hangi cadde,sokak,ev....»
Düşüncelerimden çıkıp akşam yemeği için bir şey hazırladı. Telefona gelen mesaja baktım
Osman Hocadandı
Gelen:"Selam"
"Sinan senle bir kobu konuşucam"
"Zaman bulduğunda beni ara"Gönderilen:"Hocam isterseniz yarın bir yerde buluşalım?"
Gelen:"İyi olur kardeşim)"
Telefonu masaya bırakıp yemeğe devam ettim.Aklıma yine o gelmişti.Bir yerden tanıyordum.Görmüştüm onu.Hatırlayamıyordun.
-
Duştan çıkıp saçlarımı kuruttum ve hazırlandım.Ezgiyle dışarda yiyecektik bu gün.Taksi çağırıp evin ışıklarını kapattım.Taksiye binip Ezgiyi de yoldan aldım ve Restoranta geldik.Oturup sohbet ediyorduk."Aldın mı kitaplarını" dite sordu Ezgi meyve suyundan vir yudum alırken.Ama benim aklına yine o, Sinan gelmişti."Aldım evet" diye sorusuna cevap verdim çok uzatmadan."He birde şey oldu ya,Osman Sınav Yônetmen" dedim."Eee?Osman Sınav" diye sorar gözlerle baktı bana."Numaramı almış artık neden bilmiyorum"dedim ki,telefonum çaldı numarayı tanımıyordum."Bi dakika"
Telefonu açtım."Alo?","evet benim","Tabi sizi biliyorum","Söyledi bana","Yarın yani ögleden sonra biraz işim var ama hallederim siz bana adresi buraya yollarsınız","Tamam tekrar memnun oldum.Görüşürüz"
Telefonu kapatıp masaya koydum ve bir yudum su aldım.Ezgi bana dikkatlice gözlerini dikmiş bakıyordu."Yarın benimle görüşmek istedi"dedim heyecanla."Kız dizi falan olmasın?" dedi pozitif bir ses tonuyla."Ne bilmiyorum ama diziyae inşallah klasik gelen tekliflerden değildir nasıl bir şey istediğimi biliyorsun"dedim ümitli bir sesle."Değildir sonuçta Osman Sınav adamın nasıl işler çikardığı malum" dedi usulca.Başımı sallayarak onu onayladımSabah-
Ögleden sonra işlerimi halledib Osman Hoca'nın verdiği Adrese geldim.Hoş bir yerdi.İçeri girdiğim de masalardan birinde oturmuştu.Yanina gittim."Merhaba"dedim elimi uzatarak.Beni görünce sıcak bir gülümsemeyle ayağa kalktı ve elimi sıktı."Hoşgeldin telefonda tanışmıştik zaten"dedi bende onayladım.Karşısına geçip oturduğda o da oturmuştu."Ne içersin?" dedi bende gülümseyerek "Kahve".Kahveler gelene kadar öylesine sohbetettik,kahvlere geldiğinde bir yudum alıp konuya girdi."Kızım seninle bir iş konusunda konuşacaktım.Dizi,Senin Daha önce oynadığın Diziy izledim gayet yetenrklisin ve bence kendini de belli ede bilirsin.Dizi'nin konusu şiddet.Ve ben sana ana senaryoyu vereceğim bir oku, bak, düşün.Tamam mı?" uzun uzun konuştu bende dikkatle dinledim."Hocam bakın bana teklifler geliyo bazen ama hepsinin esas şeyi Şarkı malum bende daha farklı bir şeyi canlandırmak istiyorum.Umarım anlata bildim" dedim gülümseyerek."O zamab bu iş olur.Emin ol Karaktere bayılacaksın"elime bir dosya tutuşturdu.Bende ayağa kalkarak elimi uzattım,o da kalkıp sıktı ."Ben o zaman okuyup size ulaşırım.Görmek üzere" o da bana ayn8 şekilde karşılık verdi arkamı dönüp çıkışa doğru yüreye başadım.Dosyayı şimdiden incelemye başladım ki,Galiba duvara çarptım.Kafam8 kaldırdığım da onu gördüm ve yine masmavi gözlerinu.Çok yakındık bana şaşkınca baktı bende ona baka kaldım.Az sonra kendimi geri çektim."Pardon.sizi görmedim dalmışım" dedim sessizce.Bana noluyo kendine gel kızım.Başımı kaldırıp ona baktım."Yo sorun değil.Olur öyle şeyler" derken gülümsüyordu.Gamzeler vardı ve çok güzellerdi."Bir şey diye bilir miyim?" dedim kendimden beklemiyordum."Tabi ki" dedi ben de hemen ardından."Sinan Tuzcu olduğunuzu neden söylemediniz?" galiba hatırladığıma şaşırmıştı.
ARKADAŞLAR HELLOOOO
ŞİNCİK YAZI HATASI OLA BİLİR.KUSURUMA BAKMAYIN
SONRACIĞIMA
BU BİR ÖYSİN HİKAYESİDİR.
VE LÜTFEĞN BİRAZ AZ OLAY OLA BİLİR AMA DİREK KONUYA GİRMEYECEĞİMİ BİLİN.ÇÜNKÜ HIZLI GELİŞİNCE ÇOKKK BAYIYOR
NEYSA TUTMAYAYUM SİZİ
HEEE UNUTMADAN
VOTEEEEEE!
BİLEYİM KAÇ KİŞİ BEĞENDİ HİKAYENİİİİİİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol Yanım
Teen Fiction"Aklıma düştün be adam" içinden geçirdi kadın ve otobüsten indi.Otobüse nadiren binen kadıb düşünceli zamanların kalabağı tercih ederdi.Koskoca gürültü karşısında onun sessizliği... "Kendine gel bir de ne zaman görürsün" evinin kapısını açıp içeri g...