Träffas idag!

4K 40 1
                                    

Jessica ska nu få träffa sin systers pojkvän för första gången, det ska bli kul tycker hon. Hon och hennes syster Sara ska nu fixa sig sjävla. Sara tar på sig en jätte fin vit klänning från ginatricot och ett par röda höga klackar från guess, hon har lockat sitt långa blonda hår och har på jätte mycket smink och lite smycken. Jessica vill hålla det enkelt så hon tar på sig en fin croptopp från hollister med en svart högmidjiad kjol, och ett bar beiga ballerina, hon tar på lite bb-cream,concealer, eyeliner med vinge och mascara.

- Så det får nog räcka.

Jessica går ut i halen och visar sig inför sin syster.

- Vad sexig du var då, Jessica. Säger Sara.

- Heh Thanks! Fick det ifrån dig.

- Aww sötnos.

Nu plingar det.

- Ser jag bra ut? Frågar Sara snabbt medans hon går emot dörren.

- Jaa, svarar jag med ett starkt leende på läpparna.

Sara öppnar dörren. Där står hennes ursnygga pojkvän med blommor i handen. Sara går fram och kysser honom på läpparna. Jessica kan inte låta bli att vara avundsjuk.

- Varsågod och kom in Christopher, säger Sara.

Jessica står där och presenterar sig inför Christipher.

- Jessica, säger jag med ett leende på läppar

- Christopher, säger han och tar emot leendet.

Jag ser att hans ögon tittar på mig hela tiden, tycker han också om mig?
Nej, nej tänker jag. Inte kan man vara kär i sin systers pojkvän.

Kär i min systers pojkvänDonde viven las historias. Descúbrelo ahora