Vandaag was het het geboortefeestje van Salim , hij is mashallah een sterk kindje heeft de dokter ons gezegd . Tot nu toe gaat alles goed en gezond met hem. Ik stond op door Salim die aan het huilen was , het was nog maar 9:00 in de morgend . Ik zag dat Wassim ook wakker was , hij zei : "goedemorgen prinses , ik ga wel naar Salim doe jij maar verder met je schoonheidsslaapje ". Ik gaf hem een kus op zen wang, wat een schat is hij toch 🤤.
Na een uurtje besloot ik op te staan want ik heb vandaag echt veel te doen . Ik ging de douche in en nam eerst een heerlijke douche . Na men douche ging ik naar beneden en zag "Wassim trying ontbijt maken ". Ik keek hen hoofdschudden aan en zei :" je word elke aflevering slechter ". Hij lachte en zei : Ik dacht dat het deze keer wel lukte ". Ik ging nat hem en zei :" blijf jij maar gewoon bij Salim dan maak ik wel ontbijt voor jullie ". Hij ging naar Salim terwijl ik het ontbijt maakte voor hem .
Toen ik klaar was riep ik Wassim aan tafel . Ik gaf eerst en vooral Salim zen papfles. Daarna zette ik hem in zen maxiecosie en ging ik ontbijten . Ik kreeg een bericht van Lina :" ik ben al naar de winkel voor de slingers xx ". Ik had Lina gevraagd of ze al wat wou gaan kijken in de winkels voor slingers en ballonnen voor straks . Ik heb alles al geregeld maar Lina wou perse slingers in de zaal hangen . Ik ontbeet en belde de kentering om hun het adres te geven en nog eens te checken of alles inorde is .
Nadat te hebben gedaan gingen we stilletjes aan naar de zaal vertrekken het was al 15:00 en vanaf 18:00 komen de mensen . Ik ging me pas omkleden in de zaal want ik moet nog wat dingen doen in de zaal en anders worden men kleren vuil . Ik had Salim al gewassen en zijn kleertjes al aangedaan . ik vertrok in mijn auto naar de zaal , Wassim was nog wat inkopen gaan doen met Lina . Ik ging naar de zaal en ik zag Sanae en Nisrin ( kind van sanae )aan de deur staan ze zouden me vandaag helpen . "Heey bishh❤️" zei ze . Ik gaf haar de nodige kussen om haar te begroeten en deed de deur open met de sleutels die ik gisteren was gaan halen . We kwamen binnen aan en besloten alle tafels eerst en vooral goed te zetten . Maar eerst natuurlijk de wij tafel opzetten. We waren druk bezig en hadden de tafels al goed gezet en gedekt . Het was al 16:30 en we zagen Wassim en Lina binnenkomen met alle versiering . Ik begroeten ze en Lina was direct naar Salim gegaan .
Toen we eindelijk klaar waren was het al 17:00 . Ik ging me snel omkleden en zag de kentering al aankomen . Sanae en Nisrin gingen zich ook aankleden en Lina deed hetzelfde . Toen ze klaar waren zagen Sanae en Nisrin er zo goed uit ze matchte met hun outfit .
Sanae had een roze avondjurk aan en Nisrin had een roos kleedje aan wat goed aansluiten bij Sanae haar outfit . Ik maakte snel nog wat foto's van hun . Lina zag er ook mashallah uit , men zusje slayyt wel hoor!😍😍
Ze had een strakke ofshoulders bordeaux jurk aan . Met een gouwe strakke ketting die goed matchde met haar jurk . Ze krulde haar haar nog snel . Ik gong naar buiten terwijl ik de meisjes nog liet omkleden . Ik ging even naar Wassim samen met Salim in de buggie en zag hem struggelen met zen das in de wc . Ik kon men lach niet inhouden en ging hem helpen .Hij zei :"wist je dat mijn lach mij gelukkig maakt ". Ik smalte van zen woorden 🤤😍 en helpte hem met zen das . En gaf hem een kusje op zen wang . Ik maakte snel een spiegelfoto van ons voor Snapchat
Ik had een losse jumpsuit aan en had men haar lichtgekruld. Na deze foto gaf Wassim mij en Salim en kus en vertrok naar de mannenzaal.Het feestje ging supergoed we hebben veel gedanst en gegeten en het was nu tijd voor het grote moment . De mannen kwamen binnen ,: Rida , Wassim en een paar neven . Iedereen slowde met zen man , broer of neef . Dan heb je Lina die met Salim aan het slowen was . Na de grote slow gingen ik en Wassim een speech houden . Ik pakte de microfoon en zei :" Eerst en vooral bedank ik jullie allemaal om hier aanwezig te zijn om de komst te vieren van zo een prachtig kind . Ik kreeg applaus en ik had moeite met men tranen binnen te houden , Wassim pakte de microfoon over en zei :" Ik wil ook sowieso iedereen bedanken die hier aanwezig zijn , maar ik wil vooral een iemand in het bijzonder bedanken en de naam is :" Nisrin men vrouw 💍" . "Na al onze ups en downs hebben het toch voor elkaar gekregen om gelukkig te zijn en zo een mooi kindje te baren . Ik word gelukkig van je lach , je gezicht . Alles aan jou maakt me gelukkig , Ik voelde me al compleet met jou in mijn leven en nu Salim er is , is dat gevoel nog completer geworden . Ik hoop dat ik dit gevoel nog 10000 keer mag meemaken . " iedereen begon te lachen en te joelen en klappen . Wassim kwam dichter en zoende me . Onthoud altijd dat wat er ook gebeurt je nooit moet opgeven voor de liefde van je leven 🥀✨.
Hallo lieve lezertjes ❤️! Dit was dan het einde van Wassim en Nisrin ! Ik wil jullie vragen om allemaal te stemmen op dit laatste deel ! En ik wil zeker al mijn trouwe lezertjes bedanken 💓💓 ! Ik zou graag willen horen als jullie nog een boek willen , ik heb nog wel een idee . Maar ik wil graag weten wat jullie willen 💓
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
RomantiekDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️