Bölüm 1

194 4 0
                                    

EXO grubu SM'in en ünlü gruplarından biridir. Bu grup genelde Tao'nun bir sürü savaş stili bildiği halde böcekten korkması meşhurdur. Bir gün EXO dan Tao Tuvalete doğru yol aldı. Önündeki böceği görmemişti ve yanlışlıkla Tao böceği ezdi. Büyük bir hayal kırıklığına uğramıştı Tao'nun korkusu bu olaydan sonra gitmişti artık böcekten korkmuyordu. Bir gün Tao, Kim Young Min'in yanına giderek SM'den artık ayrılmak istiyorum dedi. Kim Young Min de buna müsade etmedi Tao çok kızdı SM'den çıkıp bir mağazaya gitti ordan kendine bir adet silah ve bir adet de bıçak aldı. Tao onları yanında taşıyordu.Ve bir kez daha Kim Young Min'in odasına gitti beni çabuk SM'den at yoksa seni öldürürüm dedi Kim Young Min gülerek:

"Sen daha böcekten korkuyorsun beni nasıl öldürüceksin ha ha ha unutma SM'den çıkış yok" dedi ve hayatının en büyük hatasını yaptı. Tao çok kızmıştı kemerine saplanmış silahını alıp Kim Young Min'in kafasına sıktı ve hemen oradan kaçtı ve SM binasın terk etti aradan 4 saat geçti EXO üyeleri Tao'yu merak ettiler D.O

"Belki markete gitmiştir et almaya" dedi herkez bu fikri hoş gördü ama aradan 2 gün geçti Tao hala yoktu EXO üyeleri Tao'nun kaçırıldığını zannettiler. Tao dışarıda yalnızdı ve bir çöplükte yaşıyordu bir grup serseri çöplüğe doğru geliyordu üstüne çöplük bir çıkmaz sokaktı serseriler geldi ve Tao'yu gördüler. Tao'dan para istediler Tao bu yanıtı reddederek bıçağını çıkardı ve dövüş teknikleriyle onları öldürmeye çalıştı üstelik onlar 5 kişiydi ama Tao için sorun değildi ve onları öldürmeye başlamıştı son bir kişi kalmıştı onu da silahıyla kafasından vurdu ve Tao oradan hemen uzaklaştı günler geçerken Seul'de cinayet vakaları artıyordu EXO grubu da haberleri izlerken haberlerde görmüştü EXO grubu endişelenmişti Tao'nun yokoluşu ve Seul'de cinayet vakalarının artması EXO'yu bir hayli endişendirmişti. Kris ve Kai en son cinayet vakasının gerçekleştiği yere gittiler hatta tüm vakaların olduğu yere gittiler ama Tao'dan iz yoktu ve Kris ve Kai SM'e geri döndüler EXO grubu gerçekten endişeliydi. Bu sefer tüm grup ormana gittiler ama burada da kimse yoktu ayak izi bile yoktu sonra Chanyeol arkasına baktı ve bir ayak izi gördü EXO grubu ayak izini takip etmeye başladılar ayak izi EXO ayak izini takip ederek ıssız bir eve gittiler evin içine girdiler ve Tao diye bağırmaya başladılar ama evde tık yoktu üstelik evin her yerini aramışlardı. EXO grubu SM'e geri döndü ve hepsi yattı. Sabah oldu ve uyanan tek Kai'ydi televizyonu açtı ve haberlerde 2 cinayet vakası daha gördü hemde haber canlı yayın olduğu için hemen olay yerine gitti. Orada da Tao'yu göremedi bu sefer olay yerinde bekledi ve olay yerinin duvar arkasına saklandı. Saat 02:00 dı. Ve birden Tao'yu gördü ve Kai Tao'nun yanına koşarak gitti.

Ve Kai:

"Tao nerelerdeydin heryerde seni arıyordum." dedi.Tao Kai'ye kızgın kızgın baktı ve Tao elindeki bıçağı çıkarıp Kai'ye sapladı ve iyicene ölmesi için kafasına silah sıktı ve Kai'yi öldürmesiyle Tao'nun öldürme sayısı 120'ye ulaşmıştı. EXO'dan Chanyeol televizyonu açtı ve haberlerde Kai'yi gördü ölmüştü koşup diğerlerine de haber verdi...

Seri KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin