boşanalım

537 57 132
                                    

🍨❤ Sonunda gelen 265. Bölüm sanırım 😻😻 herkese iyi okumalar❤🍨

O gün çok farklıydı. İlk defa ailesinden habersiz bir şey yapmıştı ve istediği gibi bir sonuç alamamıştı.
Elinde sadece  çantası vardı. Ağlayarak yolda yürüyordu yağan yağmurun altında. Islanan saçları yüzüne yapışıyordu yaz yağmuruydu sonuçta. Yaz yağmurunun şiddeti çabuk geçer derler acaba o tokat da yaz yağmuru gibi bir şey midir? Aklında kalacak o kötü şeyler bir anda silinip atılabilir miydi? Elinin tersi ile göz yaşını silerken çalan telefonuna buğulu gözler ile baktı ama gözleri o kadar bulanık görüyordu ki ismi gözlerinde zar zor netleştirebilmişti. Halsiz bir ses tonu ile telefonda ki kişiye cevap verdi.

Arzu: e-efendim?

Duyduğu kötü ses ile daha telaşlanan

Jimin: Neyin var? Ağlıyor musun?

Arzu:............

Jimin : ARZU! ÇILDIRTMA BENİ! NERDESİN?

Arzu titreyen bir ses ile :

-He-her şey ma-mahvoldu...

Jimin: Nerdeysen lütfen gel!

Arzu : bilmiyorum.. yalnız kalmak istiyorum..

Telefonu kapatacağı sırada sesini yükselten Jimin

-Hayır! Ne demek yalnız kalmak istiyorum?? Bunu benden isteme! Şu an Kore'de olsaydık seni kesin bulmuştum ama burası elimi kolumu bağlıyor......

Arzu : Biraz izin ver sadece kendimle kalmama...

Jimin: Seni kendinle bırakamam. O yüzden gelmek zorundasın.

●●●●●●●●●●

Yer : Cerjin çiftinin yatak odası

Ceren yıkanmış kıyafetleri dolaba yerleştirirken Jin bilgisayarın da oyun oynuyordu. Ceren öfkeli öfkeli kıyafetleri dolaba yerleştirirken elinde ki tişörtleri yere attı.

Ceren : Acaba ne zamandan beri odun olmaya karar verdiniz?

Jin sandalyesini Ceren'e doğru döndürüp ciddi bir şekilde

-Evlendikten sonra değişen sensin Ceren! Bana karşı, aileme karşı.... ben böyle hayal etmemiştim.

Gözlerinin dolmasını öfkesinin arkasına gizleyerek

-Beğenmediysen boşanırız. Ne tuhaf ki bende aynı şeyleri senin için düşünüyorum.

Jin ayağa kalkıp

-Ne demek aynısını senin için düşünüyorum? Ben ne zaman senin ailene karşı saygısızlık yaptım?

Ceren : Aileme değil BANA!

Jin, Ceren'in yere attığı kıyafetleri alıp   bakışlarını Ceren'in göz bebeklerinin içine odakladı.

-Kim kime karşı saygısız görüyoruz!

Elinde ki tişörtleri yatağın üstüne doğru fırlatıp evden dışarı çıktı.

●●●●●●●●●●

Yer : Jimin'in odası

Kapıyı açtığında sırılsıklam olmuş Arzu'yu görünce kolundan tutup kendine doğru çekip sarıldı.
Arzu omzunda ağlamaya başladı.
Islak saçlarını okşayan Jimin bir şey sormadan sadece sımsıkı sarılıyordu.

KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin