Totul a inceput cand , Keser Flavius Gokhan , un adolescent de aproape 19 ani se hotaraste sa vina din Turcia in Romania pentru a locui impreuna cu mama sa . Flavius este un baiat de bani gata , nascut dintr-un afacerist turc ''Keser Emir'' si o frumoasa cantareata romanaca ''Ana Kahaci'', care a emigrat in Turcia in cautarea faimei. Relatia lor s-a sfarsit cu un divor , pe cand Flavius avea dora 7 ani .
Ajuns in Romania , Flavius o intalneste pe Adela , o fata normala de 17 ani , cu parul lung si castaniu , simpla , modesta si cuminte , dar foarte cocheta .
Cei doi parca erau sortit unul pentru celalalt: el avea ochii albastri ca apa mari , iar ea caprui si luminosi precum soarele vreii .Se completau perfect precum Yin si Yang .
Decand elevi au aflat ca in scoala lor se va transfera un baiat de bani gata . venit tocmai din Turcia totul era o agitatie totala , pana si profesorii erau strsati din aceasta cauza . Fetele faceau planuri de cucerire , iar baietii , la randul lor, faceau specilatii si tot felul de pariuri . Toata lumea vorbea doar despre ''Printul cu ochii albastri ca cerul''.
Dupa multe zile de agitatie , ziua mult asteptata sosise.Era luni , ziua in care ''printul'' va fii vazut de intreaga scoala.
Dimineata a fost foarte agitata pentru Adela ... Telefonul suna , dar nici urma de ea..
- Ahh! Ce? Nu se poate, este 7:30 ! Adela sari din pat , iar cu o mana se spala pe dinti , iar cu cealalta isi cauta haine in dulapul sau dezordonat , dar curat. ...''Nu pot sa cred , nici ghiozdanul nu l-am facut ! Nu am timp ! Sigur voi da buzna in timpul orei .'' Se gandea ea , in timp ce se spala pe fata si isi pieptana parul fin si stralucitor .
Aceasta isi alesese din micutul sau dulapior un hanorac negru cu urechiuse pe care era inscripstionata emblea Adidas , niste bluci stramti negri , care se asortau perfect cu hanoracul usor largut , in picioare avea niste Converse negre , iar parul si-l prinse intr-un coc dezordonat , care insufla ideea de neatentie . Isi arunca in graba cateva caiete in ghiozdan si iesi din casa . Se uita la telefonul sau alb si elegant , care arata ca nu facuse decat 30 de minute cu pregatitul pentru scoala . ''Bine!'' isi spuse ea , cand deodata mama sa iesise afara pentru si ii spuse :
- Ia banii astia ! ''si ii intinse o suta de lei '' . Cand iesi de la scoala sa te duci sa cumperi niste fructe de la supermarket .
-Bine mama , paa! '
Aceasta isi saruta mama pe obraz si pleca spre scoala ascultand la casti melodia lui YIruma ''River flows in you'' , melodie ce o facea sa se simta ca o floare in bataia vantului de primavara .
Buna dragii mei ! Eu sunt Ade , iar aceasta este prima parte din prima mea poveste . Sper sa va placa si sa fiti ingaduitori cu mine . Ne vedem cu a doua parte peste cateva zile . Kisses .
With love , Adelina ! ^_^