Poglavlje 144.

555 36 1
                                    

Jiminova perspektiva
- Hej došao si?- Rejčel se pojavila ispred mene.
- Gdje je ona?- upitao sam.
- U ordinaciji. Morali su je svezati, kažu da se onesvijestila i počela vrištat i opirati se.- o Bože. Zašto imam osjećaj da su za ovo zaslužne Gril i Viktorija? Ugledao sam Jesunga kako sjedi na trosjedu u dnevnom boravku. Zanemario sam ga te krenuo za Rejčel prema ordinaciji. Ušla je te sam čekao. Kada sam čuo nekoga da kaže da udjem otvorio sam vrata. Ugledao sam njeno lice na kojem se iscrtavao šok. Zadržao sam dah.
- To nije Jimin. Lagali ste me!- rekla je glasno. Svi su bili šokirani, najviše ja. Nisam mogao vjerovati da me Lisa ne prepoznaje. Moja Lisa.
- Lisa to je Jimin.- Taehjung je kleknuo kraj nje. Odmahnula je glavom.
- Jeste vi slijepi? Koji vam je svima? Pustite me.- ponovo se počela opirati.
Lagano sam joj prilazio i kleknuo ispred nje. Zastala je i posmatrala me sa strahom, kao da je pokušavala pročitati moj sledeći korak.
- Lisa.- izgovorio sam njeno ime. Osjetio sam Taehjungovu ruku na ramenu u znak da trebam da se udaljim. Sklonio sam je. Stavio sam svoje ruke na njeno lice.

Lisina perspektiva
Stavila je ruke na moje lice. Svoje ogromne blijede ruke. Od šoka nisam mogla progovoriti.
- Zar me ne prepoznaješ?- upitala me je. Ubrzano sam disala. I ona je. Ne. Ovo se neće desiti. Odmahivala sam glavom. Osjetila sam kako mi suza klizi niz lice. Lagano se približavala mome licu. Naslonila je svoje ledeno crvene usne na moje i strasno me poljubila. Ne znam zašto, ali srce mi je zadrhtalo na momenat i zadržala sam dah. Nisam nikada gajila osjećanja prema ženskom polu ali...nešto nije bilo u redu. Dok su se njene usne kretale na mojima dosta pitanja mi je prolazilo kroz glavu.
Zašto je Gril ovdje, u mojoj kući?
Zašto su je pustili unutra?
Koji mi se djavo pokušava toliko približiti i zašto se jebeno ljubi kao Jimin?
Odmaknula se i gledala u mene puna nadanja. Bila sam nijema. Osjećala sam da mi obrazi gore. Neki lud osjećaj je prostrujio mojim stomakom i odjednom više nije bilo lanaca. Bila sam na 4 noge. Svi su se odmakli osim...
Osim Jimina.
On je i dalje stajao ispred mene i posmatrao me. To stvarno nije bila Gril.
Osjetila sam Jesungovu pojavu na vratima. Bio je u ljudskom obliku.
Reci da je sve u redu. Nikoga neću napasti.
- U redu je, nije gladna.- rekao je Jesung. Svi su izdahnuli, nekako sa olakšanjem. Samo sam ja i dalje gledala u Jimina.
Jesung, mislim da sam skrenula. Nešto nije u redu sa mnom.
- Šta? O čemu pričaš?- prišao mi je i kleknuo kraj mene. Posmatrao je Jimina.
- Kaži mi šta vidiš.- rekao je Jesung.
Jimina.
- To znači da nisi skrenula okej?- rekao je. Svi su ga upitno gledali. Vratila sam se u ljudski oblik i spustila glavu.
- Lisa?- dozvao me je Taehjung.
- Jimin.- podigla sam glavu. Ponovo je to bila Gril. Nasmijala se.
- Ja sam Lisa. Jimin.- prišao je i kleknuo ispred mene. Uhvatio me je za ruke.

Sumrak: Novi početak Where stories live. Discover now