Chapter 1

47 2 0
                                    

"ХӨӨЕ!! Миён! яаг одоо бос. Чи энэ гэр оронгоо хардаа эмэгтэй хүн байж" хэмээн ээжийн зэмлэл тэнд сэрлээ.

"Ээж? Та хэзээ ирсэн юм бэ? Ирэх байсан юм бол хэлэхгүй" гээд нүдээ нухлан орноосоо босон ариун цэврийн өрөө лүү явлаа.

--------------------------------------------------------------

"Ээж та одоо хэлэхгүй дээ өнөөдөр ирэх байсан аа" гээд би хоолны ширээнд суун хоолоо хутгаж байгаа ээжрүүгээ харан хошуугаа унжуулан эрхэллээ.

Ээж надруу эргэж хараад "Заримдаа би чамайг хэрэггүй тусдан нь гаргалаа гэж бодох юм" хэмээн ээж надруу эргэн харлаа.

"Юу? Яагаад"

"Чи арай орой болгон ингэж согтууруулах ундаа хэрэглэдэг биш юм биз дээ?" гэхэд би хурдан хурдан толгой сэгсрээд " За, юу гэж дээ, өчигдөр найзууд маань ирсэн юм аа тэгээд л жоохон жоохон ууцгаасан юм аа"

"Жоохон уусан гэнэ шүү" хэмээн ээж будаа шөлөө аягалан урд минь тавьлаа.

"Мм, Ээж би тушаал ахисан"

"Юу? Баяр хүргэе Миний охин мудаг" гээд хацрыг минь зөөлөн чимхлээ.

"Одоо ганц л юм дутуу байна миний охин"

Би шөлнөөсөө халбагадан "Юу?"

"Ммм, амттай байна ээжээ"

"Хүнтэй суух хэрэгтэй"

"Эээе ээж одоо, хүнтэй суу гэнэ шүү дөнгөж 23 хүрж байхад харин одоо л сурах юм их байна" гээд бахархалтайгаар инээмсэглэхэд. " Эегүү, Чи минь одоо тогтмол өндөр цалин, ажилтай бас өөрийн гэсэн орон гэр байна одоо чамд дутагдаж гачигдах юм алга одоо нөхөр хүүхэдтэй болох хэрэгтэй. Ядаж чамд уулздаг залуу байгаа биздээ?"

Би ээжрүү хялам хийн "Ээж одоо, одоохондоо тийм залуу байхгүй ээ"

"Чи үнэхээр"

"Ээж одоо битгий ийм юм яриад бай!"

" Ингэхэд миний охин Жунин сайн байгаа биздээ?"

" Ээж та одоо яагаад гэнэт Жунинийг асуугаад байгаа юм бэ? Тиймээ, Жунин сайн байгаа өчигдөр Саранг, Жунин хоёр манайд ирж уусан" гэхэд ээж ихэд баяртай байгаа бололтой. " Ер нь эрэгтэй эмэгтэй сайн найз байдаггүй юм шүү"

"Юу байлгүй яадаг юм. Тэглээд ч Жунин намайг хэзээ ч сонирхохгүй би ч бас түүнийг таалахгүй. Би түүнийг Саранг шиг эмэгтэй сайн найзыгаа гэж бодож явдаг юм шүү!" гээд хамраа сөхөхөд.

"Заза чи тэгж бодож байгаа бол яая гэхэв."

"Заза, Ээж үдээс хойш ажилтай болохоор одоо гарахдаа бэлдлээ"

--------------------------------------------------------------

Намайг ИМ МИЁН гэдэг. 23 настай ганц бие бүсгүй. Саяхан аав ээжээсээ тусдаа гараад удаагүй байгаа. Ээж маань ойр ойрхон гэрээр минь орж гардаг юм. Өнөөдөр түүний ирэх өдөр нь байж тэгээд л үглээд байгаа хэрэг.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[Today]Where stories live. Discover now