Capitolul 1

84 0 0
                                    

Era o dimineață călduroasă de mai.
Nimic din liniștea apăsătoare nu prevestea furtuna care avea să se pornească în viața Taniei.
Tania era o fată simplă dintr-un sătuc pitit printre dealuri.
Își întâmpină ca de obicei,cu zâmbetul pe buze,primii clienți veniți în magazinul unde lucra.
De afară se auzeau glasurile vesele ale copiilor care se îndreptau cu pași grăbiți spre școală.
Ușa magazinului se deschise și în încăpere intră Justin.
Justin era un bărbat bine făcut cu părul blond, ochii blânzi și pătrunzători care parcă îți citeau cel mai ascuns gând și zâmbetul fermecător și cald care putea să topească și cea mai înghețată inimă.
- Au sunat de la facultate să mergem să alegem tema pentru proiect, spuse el și vocea lui calmă dar hotărâtă răsună în cameră.
- Dacă vrei pot să te ajut, continuă el fixând-o cu privirea.
Tania simți furnicături în tot corpul.
Îl cunoștea de mai mult timp pe bărbatul din fața ei dar niciodată nu îl privise mai mult ca pe un simplu cunoscut. Ceva era diferit la el. Poate faptul că se oferise să o ajute o sensibilizase.
Nimeni,niciodată, nu făcuse ceva pentru ea și întotdeauna se descurca singură fără ajutor.
- Ești sigur că poți? îl întrebă ea timid. - Cât mă costă ajutorul tău?
- Faci cinste cu o cafea, îi zise Justin zâmbind.
Făcură schimb de numere de telefon pentru a ține legătura.
Mult timp după ce bărbatul plecase, zâmbetul lui cald îi îmbrățișa sufletul.

Blestemată Să Te Iubesc Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum