Dupa cateva zile in care am stat si am plans incontinu m-am hotarat sa merg la mormantul parintilor mei.
D-Elena unde mergi?
E-La mormantul parintilor mei.Vreau sa stau un pic singura,daca nu te superi.
D-Ok,dar sa nu intarzii prea mult.
E-Ok.O sa vin dupa ce o sa vorbesc un pic cu ei.Am plecat,pa.Si il pup pe obraz.
D-Ok.Nu vrei sa te duc eu?
E-Nu merg singura o sa ma simt mai bn daca o sa ma plimb un pic.
D-Bine pa te pwp.Si am plecat.
La cimitir nici bine nu apuc sa ajung ca la 5 minute apare si Erik.
Er-Te-am avertizat ca daca nu te desparti de Damon o sa suporti consecintele dar nu mai ascultat.
E-Tu i-ai omort?
Er-Nu au murit din cauza ta atunci cand ai refuzat sa te desparti de iubitul tau si sa te intorci la mine.
E-Ce vrei sa spui prin sa ma intorc la tine?
Er-O sa afli la momentul potrivit.
E-Atunci zimi macar de ce vrei asa de tare sa fiu iubitata.
Er-E simplu esti mai speciala decat ai crede si nici nuti dai seama,acum am plecat o sa mai vorbim;si dispare asa cum a si aparut ca din senin.
In seara aceea am avut un vis ciudat.Eram in padurea din spatele casei mele si ii beam sangele lui Erik care ma tinea in brate.Eram cu totul alta persoana eram imbracata cu o rochie frumoasa din evul mediu.Dupa cateva seri in care am avut tot felul de vise ciudate m-am hotarat sa merg la mormantul parintilor mei.Cum stateam eu la mormantul parintilor mei povestindule visele ciudate pe care le-am avut apare si Erik.
Er-Ce faci frumoasa mea?Am auzit bine ma visezi noaptea?
E-Acum asculti si ce vorbesc cu parinti mei?Ce nesimtit poti fi...ma exasperezi.Si da ai auzit bine.
Er-Ma bucur.Te-am zis eu ca vei fi a mea?Acum ma visezi si dupa vei fi iubita mea pun pariu pe ce vrei tu ca asa va fi.
E-Mai scutestema.Zimi odata ce legatura am eu cu tine si de ce vrei sa fiu asa tare iubita ta?
Er-Asta trebuie sa-ti aduci tu aminte daca iti zic eu nu ma vei crede.Trebuie sa plec ai grija de tine.Te iubesc asa a fost este si va fi mereu,dupa ce a spus asta a disparut fara asa mai apuc sa zic ceva.
In acea seara i-am visat pe parinti mei.In acel vis mi-au poverbit despre originea mea.Mi-au zis ca de fapt eu sunt vampir si ca in evul mediu eu si Erik eram cei mai puternici si cel mai invidiat cuplu din Florenta medievala si ca inca suntem cei mai puterci.De fiecare data cand muream ne reincarnam in descedenti familiilor noastre si ca mereu ajungeam sa fim dim nou impreuna iar amintirile si tot ce am facut in celelente vieti ramaneau in subconstientu nostru si ne regaseam mereu unu pe altau.Insa de data asta mama a rugat o vrajitoare sa ma faca un om normal si sami sigileze toate amintirile sentimentele pe care le am pt Erik si toate puterile.Mama mi-a zis ca daca vreau sa rup vraja trebuie sa beau din sangele lui Erik in timpul eclipsei de luna plina.Atunci ma trezesc si vad ca era 5 dimineata.Cum nu mai putem sa dorm m-am dus la mormantul parintilor mei.
gata si cu acest capitol in dreapta la mass-media aveti o poza cu parinti Elenei.spar sa va placa acest acapitol.astept parerile voastre.va pwp :*
CITEȘTI
Iubitul meu este un vampir
VampirO fata care iubeste vampirii afla ca ea chiar insasi este unul dintre ei dupa moartea parintilor ei. Ce o sa se intample pe parcurs cu fata?