Uzun zamandır okulda bakıştığım biri vardı hafif beyaz saçlı uzun ve ince görünümlüydü dikkatimi çekmişti "bu çocuk benim kaderim" demiştim aslında. Bir gün dişçiye gidiyordum ve giderken onu gördüm iste yine o çocuktu nasıl gidecegimi bilmiyordum onlardan yardim istedim yaninda en yakin arkadasi umut vardı ve beni Kızılaya götürmeyi kabul ettiler bu sırada onun adının "Mehmet Ali" olduğunu öğrendim artik tanışmıştık işte bu en önemli aşamaydı aslında yürüdük yürüdük tabiki hiç konuşmuyorduk utanmıştım. Herneyse sonunda vardık Kızılaya ve giderken Ezgi görüşürüz! dedi ve ben sadece gülümsedim. İşte herşeyi hissettim o an belki aşk başlamamıştı ama hoşlanıyordum, günler gecti twitterdan takip etti ve üstüne mesaj atti! sevinçten havalara uçmuştum hahaha çok mutluydum. Konustuk falan filan sonra okulda hergün görüyordum ama hiç selam vermedi hiç gülümsemedi bile umudumu yitirmiştim artik ama aksamları whatsaptan konuşuyorduk aslinda beni tanimamazlıktanmı geliyordu yoksa görmemezliktenmi geliyordu bilmiyorum ama hic yüzyüze konusmamıştık bizim kizlarla o erkeklerle arkadas olduk derslerden çıkıp beraber takiliyorduk artik baya yakınlaşmıştık ee bizim kızlarda tabiki mehmetaliden ne kadar hoşlandiğimi biliyorlardi onlarda kendi erkek arkadaslarina benim hoslamtimdan bahsetmişlerdi artik herkes mehmetaliyle benim konusmam icin herşeyi yapiyordu diyebilirim ama o hep kacmaya çalışıyordu anlamadim gitti sıkılmıştım artik onun bu tavırlarından! sonunda bana konuşalım mı diye mesaj atti ben görmedim sonra yanıma geldi ve neden mesajima cevap vermedin diye üsteledi bende görmedim dedim ve hafif güldüm. Biraz dolaştıktan sonra bir yere oturduk hiç konuşmadık sonra bi anda bagirdi konusmayi düşünmüyormusun? ben yine güldüm ve dedimki sen konuşursan tabiki konusurum. ordan sonra konusmaya başladık baya sohbet ettik ona kardeşim den bahsettim ve dediki eminim o senden bile daha tatlıdır dedi aslında orda bana ilk defa iltifat etmişti farkında bile olmasada.