19. časť

2K 161 6
                                    

Zvyšok cesty sme s Lukom išli bez slov. Držali sme sa za ruky, pomáhali jeden druhému, keďže na mňa sa vykašlala moja najlepšia kamarátka a naňho jeho dievča. Z Luka jeho smútok úplne žiaril. Vošli sme dovnútra a položili na zem pizze. Ani som si neuvedomila, že ma stále drží za ruku. Pustili sme sa a ja som si skleslo sadla vedľa Ashtona. Na pizze sa všetci doslova vrhli a po chvíli už z nej nič nebolo. Kým ostatní jedli, rozhodla som sa napísať Aleishy. Nebudem jej volať, lebo by nezdvihla. Keď chcem, aby vedela, čo si myslím, musím jej to napísať.

Ja: okej fakt neviem prečo toto robíš ale ubližuje to aj mne aj lukovi

Mobil som žmolila v rukách a dúfala, že odpíše. Po chvíli mi prišla správa. Od nej. Odpísala.

Aleisha: dokážeš si vôbec predstaviť aké ťažké bolo nechať ho ísť? bolo by ešte tažšie znovu počuť jeho hlas... oh jasné že si to nevieš predsaviť zabudla som že ty máš dokonalý šťastný život

Toto naozaj napísala? Dokonalý šťastný život? Áno, to je mimoriadne štastie keď máš štvorročnú sestru s rakovinou. Aj to, keď o teba tvoji rodičia nemajú záujem. Nemohla napísať nič horšie. Tej prvej časti rozumiem, ale prečo dopekla napísala aj tú poslednú vetu, keď vie, že to vôbec nie je pravda?

Aleisha's POV

Neodpovedala. Och, s tou poslednou vetou som to prehnala. Skvelé, teraz už strácam aj ju.

Ja: prepáč

Aspoň to skúsim. Odpíš. Odpíš. Hm, že v to dúfam akurát ja... Celý čas, čo sa mi snažila písať, som ju ignorovala. Aj Clarie mi písala, ale asi to vzdala. Tak hrozne som ich nechcela stratiť, keď odídu a nakoniec si za to môžem sama. Zavibroval mi mobil.

Hailey: aj ti mne

Usmiala som sa. Rozumie mi. Po chvíli mi prišla ďalšia.

Hailey: len mu prosím zavolaj

Úsmev z tváre sa mi stratil. Luke. Ako hrozne mi chýba. Ja sa len bojím, že keď mu zavolám, keď budem počuť jeho hlas, bude to ešte horšie. Ale mala by som. Hailey má pravdu. Ak ho budem ignorovať, vykašle sa na mňa...

Ja: dobre ale zajtra lebo tu je bude polnoc

Hailey odpísala okamžite.

Hailey: och zabudla som :D

Už sa nehnevá.

Ja: pre lásku božiu už ma nechaj spať

Hailey: haha dobre prepáč :D dobrú chýbaš nám tu xx

Aj vy mne, pomyslela som si, ale už som jej nič nenapísala. Zajtra zavolám Lukovi. A s touto myšlienkou som si ľahla a zaspala...

Hailey's POV

Zavolá mu zavolá mu zavolá mu zavolá mu!!! Som taká rada, že mi odpísala. Otočlia som sa k Lukovi, ktorý sedel vedľa v kresle.

,,Luke, zajtra očakávaj jeden veľmi dôležitý telefonát." povedala som a nemohla som sa prestať usmievať. Lukovi sa rozžiarili oči. Vstal z kresla a neveriacky na mňa pozeral

,,Ako to myslíš?" spýtal sa. Tiež som sa postavila.

,,Teraz som si s ňou písala. Zajtra ti zavolá." vysvetlila som. Lukovi sa na tvári roztiahol úsmev. Tento úsmev som už dlho nevidela. Luke ma chytil a zovrel ma do objatia.

Br(ok)en // 5SOS (SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang