baesuzy948 gecemavisininsesi kişilerine ithaf edilmiştir.
"Acaba bizi neler bekliyordu? "Bu soru attığım her adımda kafamda yankılanıyordu. Gerçekten ne oldu bizim çetemize, dostluğumuza böyle? Dostum dediğim kişiler birden bire bana karşı tavır takınmaya başlamıştı. Sıla... Ona aşık olmadığımı kaç defa dile getirsem de, aklı başından gitmiş gibi davranıp duruyordu. Kendini benim için öldürmesi gerçektende umrumda dahi olmazdı. Böyle davranması beni kendisine karşı acımasızca davranmaya itmekten başka bir şey yapmıyordu! Ben buydum. İnsanları sevmezdim işte...Ama dostlarımın tavırlarına gelince, özellikle Kerimhanın depodaki tavırları, sözleri ve ettiği o küfürler gerçekten de beni kırmıştı. Hatta şuan Kerimhanı görmek dahi istemiyordum. Bir kız uğruna arkadaşına böyle davranması...
Özellikle benim böyle birisi olduğumu bildiği halde. "Koydu tamam mı!? Koydu işte!" dedim bağırarak ve yanında geçtiğimiz dükkanın camına yumruğumu sertçe geçirdim.
Arkamdan gelen Melis benim bu ani tavrım karşısında şaşkınca bakakalmıştı. Melisin arkasından gelen Toprak ve Rüzgar ise beni sakinleştirmek için hemen yanıma geldiler.
Rüzgar "Lan Sarp! Ne oldu?" dedi yüzüme doğru bakarak.
Toprak gözlerini devirerek"Yine Sarpa geldiler anlaşılan. Nede olsa yaşadıkları saçma, ya zaten bu hayat çok saçma değil mi? "dedi Melise bakarak.
Melis hemen hala şaşkınca bana baksada , camdan kesilen elime elini koyarak" Sarp sakin olmalısın. Yapma ama böyle "dedi yere doğru bakarak.
Kendimi Melisten bir adım uzağa çekilerek" Sakinim tamam mı ben hadi gidelim "diyerek hızlı adımlarla yolda yürümeye başladım.
Arkamda kalan Rüzgar" Gerçektende çok sakin kankamız ondan cama yumruk attı zaten! Değil mi Melis? "dedi gülerek.
Melis" Hıhı Rüzgar "dedi ve hızlıca yanıma doğru gelerek" Sarp bak içinden ne geçiyorsa bizimle paylaş belkide bu seni rahatlatır ne dersin? "dedi beni düşünerek.
Düşündüklerimi paylaşmak mı? Asla! Ben kimseyle düşündüklerimi paylaşmazdım. Kendi içimde ne yaşarsam yaşardım. Kanayan elime baktım camdan dolayı avcumun iki yerinde kesik oluşmuştu ve kanıyordu. Üzerimdeki tişörtün belimde duran kısmını hiç düşünmeden yırttım ve kanayan yere koyup sarmaya başladım.
Rüzgar Melise yaklaşarak sessizce "Melis bence üzerine gitme. Sarp böyle işte gelir birazdan kendine. Dengesiz işte ne yapacaksın" dedi.
Kaşlarımı kaldırarak, Rüzgara doğru döndüm"Lan! Salak duyuyorum burda ne dediğini! Bana bak dedikodumu yapma lan sevdiğim kızla gebertirim. "dedim.
Toprak gülerek" Şş! Oğlum Rüzgar bak adamın sevdiği kızla dedikodu yapma ama bak sevdiği kızla "dedi söylediği kelimeleri bastıra bastıra. Gerçekten bunlar dayak istiyordu ama neyse.
Rüzgar ellerini havaya kaldırarak" Amanın sevdiği kız dikkat ette seni buralarda çiğ çiğ yemesinler. Allah korusun zaten Sarp ayakta uyuduğu için"dedi dalga geçerek.
Söylediği sözler karşısında Melisin kolundan tutup kendime çektim ve Rüzgara ters ters bakarak"Benim olana benden başka kimse bir şey yapamaz. Ha diyelim yaptı ozaman onu varya ilk baş parçalara bölüp..."Melis gülerek elini ağzıma koyduğu için sözümü biterememiştim.
Melis elini ağzımdan çekerek bana sarıldı" Ya Sarp seni seviyorum be! Dengesiz prensim"dedi gülümseyerek.
Rüzgar arkadan "Ooo! Lan ya bizi niye böyle seven yok ulan ciğerim yanıyor!" dedi Toprağa koluyla vurarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEKİZ(DAĞILIŞ)
Teen FictionBiz"SEKİZ"dik. Bu evrende mutsuzluk, dostluk ve çete kavramını en iyi bilenlerden..."Ama bir kızın hayatımıza girip bütün düzenimizi bozacağını nereden bilebilirdik ki?" -"Bir çetenin aşk hayatı mı dostluklarına daha ağır basar? Yoksa dostlukları...