(Lisas perspektiv)
Klockan är ett på natten. Jag och Jonas har haft en otroligt rolig dag idag. Vi skulle nu gå och lägga oss. Jag låg i sängen väntandes på att han skulle komma in till sovrummet. När han väl kom in i rummet log han mot mig. Jonas tog av sig sin tröja som vanligt och la sig ner bredvid mig under täcket. Jag vände mig mot honom så våra ansikten endast var några centimeter ifrån varandra. Jonas flackade med hans ögon mellan min mun och mina ögon. Han lutade sig mot mig och stängde sina ögon. Jag stänger mina ögon likt honom och snart kan jag känna hans mjuka läppar mot mina. Det blir som ett zoo i min mage när hans läppar ligger vilandes på mina. När vi släpper ifrån kollar vi djupt in i varandras ögon innan vi lutar oss mot varandra igen. Hans läppar masseras i takt med mina. Jag kunde känna hans tunga som svepte över mina läppar för att fråga om inträde vilket jag inte gav honom för att retas. Jag satte mig gränsle över honom utan att släppa hans läppar. Hans stora och starka händer tog ett stadigt grepp om min rumpa. Han klämde till hårt vilket fick mig att tyst stöna. Då såg han tillfälligt och hans tunga började utforska min mun. Våra tungor började intensivt leka med varandra. Hans händer åkte under min tröja och snart var både den och mina mjukis shorts av. Jag knäppte upp hans byxor och snart låg dom också på golvet. Nu låg vi båda i bara underkläder. Jonas vände på oss så jag nu låg underst. Han började kyssa mig ner på halsen och nafsade lite där vilket resulterade till ett sugmärke. Han fortsatte kyssa mig på halsen och rörde sig sedan ner med sina läppar till mitt nyckelben där han lämnade ett X antal sugmärken, likaså på min mage. Jag fnittrade då de kittlades lite. Han satte sig upp och kollade in i mina ögon. Hans läppar var svagt svullna av vår intensiva händelse vilket mina också borde vara. Han ler mot mig vilket jag besvarar med att le tillbaka. Jag lägger min hand på hans six-pack och drar med handen upp och ner på hans vältränade mage. Jag vänder på oss så han ligger underst igen. Snabbt attackerade jag hans mage med mina läppar. Jag kysste honom från magen och uppåt mot hans hals där jag lämnade några sugmärken. Efter det la jag mig ner bredvid honom så våra ansikten var mot varandra. Han drog en hårslinga som hamnat framför mitt ansikte bakom mitt öra och jag rodnade smått. Han la två fingrar under min haka och mina ögon mötte hans. Han kysste mig länge innan vi drog ifrån. Den här killen är helt jävla magisk.
———————————————————————————
Men Ojsan! Vad händer mellan Lisa och Jonas nu?M&M kommer in mer snart.
Rösta & Kommentera✨
VOUS LISEZ
Hans död förstörde mig och du är min tröst {M&M} [PAUSAD]
Fanfiction"Mamma? Pappa?" Ropade jag högt. Inget svar fick jag tillbaka. Vart är jag? Den gula fjärilen jag följt efter satte sig på min hand. "Vart är mamma och pappa?" Frågade jag fjärilen, den flög iväg. "Erik! Kolla vad jag hittat! Den lilla flickan kan v...