"Memnun oldum ben Kyungsoo" Merhaba şansım.
Sanki etrafımızda kimse yokmuş gibi gözlerine bakıyordum ve o bundan rahatsızlık duyuyor gibi gözükmüyordu.
"Oh oturalım mı ?" Kris'in sesiyle ellerimiz ayrıldı ve Casper'in oturduğu yerin karşısına oturdum. Gözleri gerçekten çok derindi, masum görüntüsünün aksine. Siyah kapşonlu parmaklarına kadar uzanan bir ceket, siyah V yaka dar bluz giymişti. Sol köprücük kemiğinde "Can't Change" yazıyordu tırnak içerisinde. Lacivert dar bi pantolon giymiş ve çeşitli yüzükler takmıştı. Ne yiyeceğimize karar verdikten sonra masa dolmaya başlamıştı. Yan tarafta Kris ve çalışanlar gülüşüyorken arada onlara dönüp gülümsemem haricinde tamamen Casper'a odaklanmıştım. Sonunda yemekler geldiğinde Kris kadehini havaya kaldırdı ve "Tanışmanın şerefine !"
Casper'da gülümseyip kadehini kaldırdı. "Yeni patrona"
Bende kadehimi kaldırdığımda Kris'in bakışları beynimi delip geçiyordu. Ona dönüp gözlerimi kısarak gülümsedim. Mimiklerinde hiçbir değişiklik olmamıştı. Çalışanlarına dönüp " Afiyet olsun." dedi. Kadehimi yavaşca bırakarak karşıma baktım. Casper farketmiş olmalı ki dişlerini göstererek gülümsüyordu. " İçmeye iznin yok sanırım "
Kris yüzünden rezil olamazdım. " Oh hayır." elimi hafif sallayıp ukala bir şekilde sırıttım ve kadehi tekrar elime aldım. Dudaklarıma götürüp bir yudum alırken, " Jongin sen bizim radyonun dinleyicisiydin değil mi ?"
Duyduğum şeyle şarabı püskürtmüştüm. Ben öksürük krizine girerken Casper kahkaha atarak bana peçeteyi uzattı. Dudaklarımı temizledikten sonra Kris'e baktım. Dikkatimi çekmek için yapmıştı fakat ben hayal dünyamda ayağımı ağzına sokarak öldürüyordum. Buna rağmen gülümsedim. " Evet. 2 yıldır."
"Oh gerçekten ?" Casper bana inanmamış gibi bakıyordu.
"En sevdiğin yayın hangisi peki ?" Noona'nın sorusuyla aniden Casper'a baktım. Söylemeliydim değil mi ? " S-Sadece dinle. Casper'la sadece dinle."
" Ben yayına başladığımdan bu yana dinliyormusun ?" Şaşırınca gözleri daha çok büyüyordu. Gülmemek için yanaklarımı ısırırken " İlk konuşmanda hapşırık krizi yaşadığından beri "
Dirseklerini masaya koyarak bileklerini alnına dayadı " Tanrım deşifre oldum !" dediği seyle ikimizde kahkaha atmıştık. Yemekler yenildikten sonra terasa çıktık. Dolunay vardı ve ben ençok dolunayı seviyord-
" Ahh dolunayı gerçekten seviyorum." Ay'a bakarak konuştu. Boşuna ruhum demiyorum bu adama. " Bende. Çünkü dolunay daha parlak oluyor."
" Bu sıralar Ay'la ilgili çok konuşuyorum."
"Geceleri iyi geliyor."
"Oh cidden fanım olmalısın"
Kahkaha attım. "Öyle olmalıyım"
" 2 yıldır hiç görmedin mi beni ?"
" Ben göremedim ama hissediyordum. Casper" Casper'i gözlerimi kısıp, fısıldayarak söyledim.
" Voahh ! İşte benim dinleyicim !" Hafifçe omzumu patpatlamıştı. Hemen orayı karantinaya almalıyım. Bileğimdeki saate baktım. Saat 11'e geliyordu. " Yayına girmeyecek misin ?" Sanki ilk defa duymuş gibi büyük gözleri biraz daha büyümüştü. " Ah ! Yayınımı unuttum." Elini uzattı. "Memnun oldum Jongin. Görüşmek üzere !" Elimi sıktı ve eğildikten sonra Kris'e doğru gitti. Zihnimde sesi tekrarlanıyordu. 'Görüşmek üzere.'
Kris'le de vedalaştıktan sonra bana dönüp el salladı ve koşarak uzaklaştı. Terastan baktığımda siyah yarışçı motoru vardı. Kaskını taktıktan sonra hızla gözden kayboldu. Kris çalışanlarla vedalaşırken yanlarına gittim ve memnuniyetlerimi sundum. Niyahet arabaya bindiğimizde Kris konuştu. " Yorucu bir geceydi."
"Evet." hafifçe gülümsedim.
"Ama Kyungsoo'yla iyi anlaşmaya başladın sanırım." Gülümsemem genişledi. Arabanın radyosuna yönelip Casper'ın yayını açtım. Saat 11'i geçiyor olmasına rağmen daha yayına girmemişti. Kötü düşünceleri zihnimden kovmayı başaramıyordum. Yaklaşık 15 dakika geçmişti fakat hala yayında değildi.
" Kaza var sanırım, trafik sıkışık." Belkide bu yüzden geç kalmıştır diye düşündüm. Camdan dışarı bakarken kaza olduğunu anladım. Siyah bir motor vardı yerde. Aklıma gelen ilk düşünceyle zaten yavaş ilerlediğimiz arabadan indim ve koşarak kazaya bakmaya gittim. Yerde yatan bedeni gördüğümde kalbime bıçak saplanmıştı. " CASPER ?!?!"
Okuyor olduğunuz için teşekkürleerr ^^
Pusecim bu bölüm sana gelsin :D:D
Yorum-Vote unutmayın öpüldünüzz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST LİSTEN
Fanfiction" Sadece dinle " adında bir radyo programı yapan, kendisine "Casper" diyen adını veya nasıl gözüktüğünü kimsenin bilmediği biri ve sürekli onu dinleyen bir adamım şans eseri tanışmasıyla başlıyor. -------- Bir insan hayaleti hissedip ona aşık olabil...