Time skip to next morning
(Παιδιά δεν ήθελα να κάνω pt. 4 😅)
Άκουσα έναν σπαστικό ήχο να ακούγεται από δίπλα μου. Συνειδητοποίησα ότι ήταν το ξυπνητήρι μου. Άνοιξα τα μάτια μου και το έκλεισα. Κοίταξα δίπλα μου και ήταν η Sunmi που είχε τυλίξει τα χέρια της γύρω από την μέση μου. Δεν υπάρχη περίπτωση να ξεκολλήσει...Της ξετύλιξα τα χέρια και σηκώθηκα. Επίσης, συνειδητοποίησα ότι ήταν Δευτέρα σήμερα και ότι είχαμε σχολείο. Οπότε, προσπάθησα να ξυπνήσω την Sunmi.
Εγώ: Sunmi, θα σηκωθείς ή δεν ψήνεσαι?
Δεν μου απάντησε. Άρχισα να της χαϊδεύω τα μαλλιά.
Εγώ: Θες να σηκωθείς?
SM: Όχι...
Εγώ: Έχουμε σχολείο, βλαμμένο. Τελειωνε και σηκω.
Tης πέταξα ένα μαξιλάρι στα μούτρα.
SM: Ετοιμάσου εσύ...θα σηκωθώ σε λίγο...
Εγώ: Καλααα...Αν αργήσεις να ντυθείς πάω χωρίς εσένα σχολείο.
SM: Ναι, ναι φύγε τώρα...
Εγώ: Α συμφωνείς? Οκ~
Πήγα να ντυθώ λοιπόν. Πήγα πρώτα στο μπάνιο να κάνω αυτά που έπρεπε να κάνω. Μετά πήγα πίσω στο δωμάτιο και άνοιξα την ντουλάπα για να πάρω την στολή μου. Την φόρεσα και έψαχνα την τσάντα μου. Την βρήκα και έβαλα όλα τα βιβλία από χθες μέσα στην τσάντα τακτοποιημένα. Τα βιβλία της ημέρας βέβαια. Αλλά...ωραία περάσαμε χθες. Διαβαζαμε μαζί με την Sunmi, που εντωμεταξυ όλο μου έκανε ερωτήσεις. Έβαλα και το κινητό στην τσάντα μου, την πήρα και πήγα στην κουζίνα.
Άνοιξα το ψυγείο να δω τι είχε για πρωινό. Είχε αυγά...Καλά πόσα αυγά παίζει να έχω...? Τεσπα, τα πείρα και άρχισα να φτιάχνω ομελέτα. Σε κάποια φάση κοίταξα την ώρα. Είχε πάει 7:15. Η Sunmi ακόμα να ξυπνήσει...
.....
Πέρασε λίγη ώρα και είχα τελειώσει με τις ομελετες. Σερβιρα και πήγα πίσω στο δωμάτιο να ξυπνήσω την Sunmi.
Εγώ: Sunmi η ώρα είναι και τέταρτο. Έχω ετοιμάσει φαγητό. Αν δεν σηκωθείς θα έχουμε κακά συμπεράσματα...
SM: κδπλρκσκρκκδμξσορμσκφπφ
Σηκώθηκε επιτέλους.
Εγώ: Πήγαινε ντύσου, θα σε περιμένω στο τραπέζι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Light me up ✔Completed✔
Fiksi UmumΈνα αγόρι που κατοικοί στην Ιαπωνία ήρθε από την Κορέα για να πάει σχολείο και να δημιουργήσει φίλους. Όμως, περνάει δύσκολα τα χρόνια του. Τα παιδικά του χρόνια ήταν άγρια αλλά έμαθε στην πορεία να τα αντιμετωπίζει. ▪Dont you dare copy this story p...