În prezent ...
Elena stă în genunchi la picioarele lui Dacian cu penisul acestuia erect în gură pe care îl linge și-l suge ca pe o acadea. Dacian își introduce mâinile în părul blond și-i ține capul strâns să nu se îndepărteze de organul lui pe care îl înfinge până în gâtul acesteia în momentul extazului. Aceasta înghițea tot, știe că astfel îl incită și mai tare iar ea adora să facă sex violet cu Dacian.
Dacian o dezbrăcă de furoul roz și îl aruncă pe jos întru un ghem de dantelă dezordonată după aceia o întinde pe pat. El își pune prezervativul cu îndemânare pe membrul înstărit și se urcă alături de ea, după care o așează pe lateral stânga în poziția fetală după care îi ridică picioarele oblic și o penetrează violent lovind-o cu palma peste fund în ritmul penetrării. Aceasta geme și se zvârcolește plină de plăcere sub auspiciul loviturilor lui. El știe cum îi place Elenei să facă sex și se folosește de toate artileria să o facă să ajungă la extaz, mai ales că e pentru ultima dată. După ce extazul îi cuprinde pe amândoi , el se desprinde rapid de ea și își dă jos prezervativul în care pune câțiva picuri de spermicid foarte concentrat în interiorul acestuia, apoi face nod și îl aruncă la coșul de gunoi. Acel recipient îl poartă mereu la el, de oare-ce nu dorește ca sămânța lui să ajungă în mâini străine. Era asigurarea lui că nu va avea copii din greșeală sau pentru că așa își doreau alții.
Făcu un duș și se îmbracă apoi se așeză pe fotoliul roz din camera de zi a Elenei așteptând-o și pe ea să-și facă toaleta. Se uită prin încăperea cunoscută și zâmbi ușor, era pentru ultima dată când venea aici, ura acea culoare de roz care era pretutindeni, mai ales că toată casa era amenajată în diferite tonuri de roz. Era prea multă dulcegărie pentru un bărbat ca el care adora culorile simple și reci.
Elena îl servi cu cafea și se așeză lângă el, extrem de fericită și satisfăcută ca o pisică ce înfulecase smântână pe săturate.
-Dacian, scumpule, așa e că rămâi cu mine în această seară? se miorlăită Elena încercând să-l convingă pe Dacian Antonescu să rămână cu ea în acea noapte.
Ceea ce nu știa ea era că Dacian deja era plictisit de ea, era obosit de stilul ei de a face sex încât nu se mai simțea satisfăcut în urma actului .
De circa o săptămână amâna inevitabilul, însă azi chiar dorea să încheie acest capitol pentru că deja nu-i mai suporta alintările voite sexy.
-Din păcate, nu voi rămâne nici acum nici altădată , spuse acesta ridicându-se de pe canapeaua roz pe care stătea.
-Dar de ce? Ști că eu sunt îndrăgostită de tine, spuse aceasta bosunflânduse .
-Ești îndrăgostită de mine? Mă faci să râd.
-Dacian, te iubesc! țipă ea speriată că el ar putea s-o părăsească cu adevărat.
-Elena, tu nu știi ce-i iubirea și cu siguranță nu mă iubești. Iubești banii mei , statutul și poate cum ne regulăm dar te asigur că nu mă iubești.
-Dar nu e adevărat! Sunt sigură că te iubesc.
-Nu ști ce-i iubirea nici dacă te-ar lovi în moalele capului, pentru că dacă ai ști nu m-ai înșela cu alții.
Ea rămase cu gura căscată când îi auzii vorbele, fața i se se făcu palidă apoi se încruntă gânditoare.
-Nu te deranja să negi.Da, știu că te regulezi și cu alții, așa că nu îmi vorbi despre iubire pentru că nu există!
Trebuia să se despartă de Elena pentru că nu simțea nimic pentru ea, iar când o prezentase mamei lui, aceasta nu păruse deloc încântată de ea.
Mai târziu când se întoarse acasă după ce o dusese pe Elena acasă la ea ,mama lui îi spuse extrem de revoltată.
-Sper că nu te gândești serios să fi cu ea , nu?
-Ce vrei să spui mamă?
-Nu o doresc drept noră. Scapă de ea pentru că nu este pentru tine.
-Dar mamă , din câte fete ți-am prezentat nici una nu ți-a fost pe plac.
-Ascultă-mă când îți spun, fata asta deja te înșeală cu alți 3 bărbați . Cum va fi când veți fi deja căsătoriți dacă de acuma nu este satisfăcută de prestația ta?
-De unde ști, mamă?!
-Ști bine că mirosul meu nu mă înșeală, niciodată.
-Din nou treba asta cu mirosul!
-Știu că nu mă crezi, dar știu inclusiv când ți-ai pierdut virginitatea și cu cine.
-Poftim!?
-Dacian dragule, te asigur că știu inclusiv că ai avut azi relații intime cu Elena.
-Mamă! Pentru numele lui Dumnezeu, nu e nevoie să îmi spui așa ceva. Nu știam că nu am voie să...
-Dacian, eu doresc doar ca tu să-ți găsești adevărata iubire. Doresc să simți si tu fiorii adevăratei iubiri, îmi doresc ca tu sa fii fericit așa cum am fost și eu împreună cu tatăl tău.
De ce se gândea chiar acum la acea întâmplare, nu știa însă știa că mama lui avea dreptate în legătură cu Elena, nu era potrivită pentru el.-Dacian dragule, hai să nu ne certăm. Eu te iubesc chiar dacă mă regulez cu alții. Ești cel mai bun amant din câți am avut. Spuse ea prinzându-l de mână ca apoi să i-o așeze pe sânul ei care era gata să iasă din decolteu furoului pe care-l purta. Te doresc, din nou, iubitule.
El își retrase mâna că are, ca apoi să meargă la masa unde își lăsase telefonul și cheile , le luă din bol și se întoarse spre ea.
-Elena, tu nu ști ce-i iubirea, așa că acestea fiind spuse , nu mai doresc să ne vedem.
-Te rog Dacian! Nu îmi poți face una ca asta! Te iubesc!
- Hai să nu ne certăm și să ne despărțim în termeni buni, suntem oameni civilizați . Până acum totul a fost ok , de ce strici acest sfârșit cu astfel de minciuni?
-Dar...
-Elena, exagerezi!-Dacian. Iubitule, mai gândește-te! Cine te va regula, așa ca mine? Daciaaan...
Dacian închise ușa în urma lui cu violentă, apoi o auzi o bufnitură puternică în ușă, Elena aruncase cu ceva în urmă lui și se făcuse țăndări.
Se simțea ușurat că încheiase acest capitol din viața lui. Elena fusese foarte folositoare când avea nevoie de o partidă rapidă, întotdeauna era liberă pentru el însă din nefericire pentru el începuse să se plictisească de pretențiile ei.
Relațiile lui nu țineau mai mult de 2 luni pentru că după ce întreținea relații intime cu ele se plictisea rapid . Toate îl voiau doar pentru bani , statut și sex, femeile, toate erau la fel, picau la picioarele lui doar cu o privire iar el le culegea în funcție de dorința de moment.
Însă el își dorea doar o singură femeie, iubirea vieții lui, dorea să o găsească pe ea cea potrivită lui, așa cum tatăl său Cezar o întâlnise pe Mara ,iar bunica sa pe soțul ei, dorea acea iubire devastatoare care-l va schimba total. Și mai dorea ceva, să se răzbune pe Ina ca să scape de acea senzație de apăsare care apăruse o data cu promisiunea făcută către tatăl său.Nu avusese o adolescență frumoasă pentru că întotdeauna în casa lor exista o umbră care nu-i lăsa să fie fericiți, era Ina. Aceasta încercase prin orice mijloace să îi despartă pe părinții lui, îl voise pe tatăl său pentru ea chiar dacă el nu o dorea. Ina îi omorâse surioara nenăscută și aproape o ucise și pe mama lui , din această cauză el era pe punctul de a nu se mai naște însă mama lui făcuse totul ca să-l nască, făcuse atâtea sacrificii pentru el încât Dacian ar fi făcut orice pentru aceasta. Când crescuse aflase de la tatăl său că Ina era de vină pentru nefericirea ce se găsea uneori în ochii mamei sale, din cauza aceasta Mara mama lui pierduse șansa de a mai avea copii. Aceasta rămăsese încă o dată însărcinată după nașterea lui Dacian, însă pierduse copilul și aproape își pierduse și viața, apăruseră și ceva complicații iar atunci doctorii hotărâseră să-i extirpe ovarele și astfel posibil că îi salvaseră viața.
Mama sa însă își pierduse din veselia ce o avea însă întotdeauna i-a arătat cât de mult îl iubește, iar el la rândul său o adora.
Mara își pierduse apoi fericirea când Cezar a decedat, a fost un timp foarte tristă și deznădăjduită însă treptat a început să își revină, o ajutase mult și Maria soacra ei. De multe ori însă Dacian o vedea pierdută în gânduri dar își revenea destul de repede încât credea că nimeni nu o observase.
Nimeni nu știa că între el și mama sa era o legătură mai puternică decât există de obicei între doi oameni, nu știa exact de ce dar când aceasta se simțea agitată sau supărată el simțea, probabil de aceia în această seară se hotărî să meargă la reședința familiei sale. Ceva o agita pe mama lui și el dorea să afle ce o supăra.
Merse urgent la apartament lui făcu un duș și își luă bagajul pregătit din timp de menajera lui la indicațiile sale din cursul zilei, pentru că a doua zi avea un avion de prins . Și totuși neliniștea ce îl cuprinse îl făcu să se îndrepte spre reședința familiei. A doua zi trebuia să se trezească mai devreme cu o oră dacă mergea la reședința familiei dar merita, mama lui merita orice.
★★★★★
Am rescris cap 2 , știu că nu e identic cu ce am scris iniția dar am păstrat ideile principale . De vină pentru dispariția capitolul a fost wattpadu-ul.
Spor la citit.
CITEȘTI
Răzbunarea bestiei 🔞+
רומנטיקהDacian Antonescu moștenitorul imperiului Antonescu este la fel de rece și desfrânat ca tatăl său, iar faptul că femeile îi cad singure la picioare nu face decât să mărească orgoliul deja imens al acestuia ...vorba aceia, așchia nu sare departe de tr...