Bu sefer de Rüya Ateş karşımızda.. Keyifli okumalar.
...Evin içine girdiğinde havasız olduğunu farketti ve direk camlara yöneldi. Ev tam da istediği şekildeydi. Kapıdan girer girmez küçük bir holden ilerleyip karşınıza salon çıkıyordu salonun sağ köşesinde mutfak vardı. Mutfakta büyüktü orta da ayrı bir tezgah, duvar köşesinde de masa vardı.
Salondan arka bahçeye açılan kapı vardı ve geri kalanını ise boydan camlar kaplıyordu.
Dış kapı tarafında merdiven kalıyordu. Yukarıda ise karşılıklı 4 kapı vardı. Ve bir teras, sağ tarafda köşede olan oda Barlas'ın dı. Karşısında ki odayı özellikle boş bırakmak istemişti. Diğer taraf da ise banyo ve misafir odası vardı.Odasına girdiğinde büyük olduğunu farketti , boydan camlar vardı yine ve küçük bir balkon. Camdan baktığında sevdiği kadının odasını gördü. Bunu biliyordu. Hafifçe gülümseyip tekrar aşağıya indi ve valizini odasına çıkardı. Camını açmıştı ama perdesini kapatmıştı. 20 yıldır bu anı bekliyordu ama sevdiğinin karşısına çıkamıyordu. Düşüncelerin arasına dalıp valizini yerleştirmeye başladı.
Yan evde ise konu ikizlerin doğum günüydü. Abisi kız kardeşinin yorgunluğunu anladığından yemek işini üstlenmişti. Şimdi ise karşılıklı bir şekilde oturup konuşuyorlardı.
"İkizlerin doğum günü yaklaştı biliyorsun.Bu yıl doğum günlerini senin evinde kutlamak istiyorlar. Açık bir şekilde söylemeselerde alttan alttan laf çakıyorlar." dedi abisi gülerek. Kızda gülümsemişti.
"Benim için sıkıntı yok. Ama komşularla konuşmalıyım hem davette ederim. Zaten organizasyon şirketini ayarlarız her şeyi hallederler."
"Aynen hem çok fazla yorulmayız da."
"Davetliler listesini hazırlayıp aranması gerekir."
"Herkes çağırmak istediklerini yazar bana verir. Ben onaylarsam eğer, herkes tanıdığını arar."
"Evet hem ona göre de belirli bir sayı olur. Ondan sonra organizasyon şirketini ayarlarız."
"Aynen güzelim."
İki kardeş havadan sudan konuşmaya devam ede dursunlar Barlas ise yapacağı işleri düşünsün.
Yapması gerekenler. Önceden başvurduğu özel hastaneye gitmek.. Yeni bir araba almak ve evinin buzdolabını doldurmak. En önemlisi de daha fazla geç olmadan sevdiği kızın karşısına çıkmak.
Neden bu kadar zorlandığını düşünüyordu. Ama cevabı yoktu. Eşyalarını düzelttikten sonra odasında ki banyoya girdi. Uzunca bir duş aldıktan sonra beline havlusunu bağlayıp çıktı. Cama doğru ilerleyip karşı odaya baktı. Işıkları kapalıydı. Ve evine gelen misafiri gitmemişti. O adam kimdi az çok yüzünü anımsamıştı. Kesin abisiydi. O zamanlar Oktay'la da çok iyi anlaşırdı.
Düşüncelerini uzaklaştırdı ve perdeyi geri kapattı. Üstünü giyinip dışarı çıktı. Burada pek yer bilmiyordu. İstanbul'a sadece bir kere gelmişti. Sevdiği kızı aramaya geldiğinde ilk Antalya'ya gitmişti. Orada bulamayınca işi nedeniyle de İstanbul'a geçmişti. Çok fazla gezme fırsatı bulamamıştı. Kapısını kapatıp bahçesinden çıkacağı sıra yan evin kapısı açılmıştı. Adam bir süre olduğu yerde durdu. Arkasından gülüşme sesleri geliyordu. Ve büyük bir kadın kahkahası bu sevdiği kadındı biliyordu. Adamın gözünden bir damla yaş aktı ve gülümsedi. Kadının kahkahasına bile muhtaçtı. Ve işte her zaman dinlemek istediği kadife ses duyuldu.
"Ya abi n'olursun güldürme beni."
"Neden gülmeyesin canım. Sen gülmeyi hep hak ediyorsun."
Evet o gülmeyi hep hak ediyordu. İki kardeş susup kafalarını adama çevirdiğinde Barlas'ta kendisini farkettiklerini anladı. Hafifçe omzunun üstünden o tarafa baktı ama tamamen dönmeye cesaret edemedi.
Başını önüne çevirip hırkasının şapkasını taktı ve yoluna devam etti.Kardeşler bu duruma şaşırdı. Hatta Oktay kardeşi için bile korktu. Adam tehlikeli gibi gözüküyordu. Hiç bir şey bilmeden, oysa ki Barlas kardeşi için tehlikeli olucak en son kişi bile değildi. Oktay hafif kardeşine eğilerek.
"Sen dikkat et bu adama. Ne olacağı belli olmaz."
"Yok abi sen endişelenme,siteye girenleri araştırıyorlar öyle herkesi almazlar. Hem ben ne tehlikeler atlatmış insanım bir adamdan mı korkucağım."
"Olsun sen yine de dikkatli ol. Küçücük bir sıkıntı da ara beni."
"Tamam abicim sende dikkat et. Yengemize selamlar." deyip tekrar güldü Rüya.
"Seni sarı cadı sürekli dalga geçiceksin dimi?"
"Teessüf ederim ben yaparmıyım öyle şeyler?"
Abisi gülerek kardeşinin yanağından öptü ve arabasına ilerleyip gitti.
Rüya yan komşusunu merak ediyordu. Ama ondan önce daha önemli işleri vardı. Şu gizemli davayla ilgili mesela. Duruşmaya kısa bir süre kalmıştı ve bu davayı kaçıramazdı. Kendisi tekrar dosyalara gömülürken, Barlas'da yemek arayışındaydı. En iyisi market bulmak diyip siteden çıktı. Site caddeye yakındı o yüzden yürümeyi tercih etti.
.....
Malesef ki Barlas, Rüya'nın karşısına çıkmaya cesaret edemiyor sebebi ne olabilir ki?
Bundan sonra olacakları tahmin eden.
Beğendiyseniz yıldıza basmayı unutmayınız.
Düşünceleri yorumlarda belirtmeyide unutmayın.
Sevgiyle kalın. ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE BÜYÜDÜN
RomanceAdamın içinde bastıramadığı bir sevinç vardı.Yıllar sonra döndüğü şehirin ona ne gibi yenilikler getiriceğini merakla bekliyordu.Yıllardır unutamadığı o mavi gözleri bir daha görme umudu vardı içinde.İnanıyordu onunla bir şansı daha olacaktı. . ...