Bună ! Sunt Hannah , Hannah Baker! O fată oarecare , cu prieteni oarecare ! Pe cine încerc sa păcălesc , nu am prieteni , sunt o fată nouă în oraș , nu cunosc pe nimeni , nimeni nu ma cunoaște ! Poate ca peste ceva timp imi voi face prieteni. Nu înțeleg , de ce mama a insistat sa ne mutăm aici ? Este un orășel nici mic , dar nici mare !
Nu spun ca nu îmi place , dar voi cum v-ati simti dacă ati fii înstiitati cu doar 3 zile înainte să te muti ? Am fost foarte dezamagita de părinti mei ca nu mi-au spus , ca nu m-au întrebat ce vreau si eu !Acum sunt in pat , ma gândesc la ce voi face astăzi , este a 5a zi de când sunt aici , nu am ce sa fac decat dacă vreau sa ma duc pana la magazinul lui Garry ca să-mi cumpăr ciocolată cu alune , preferata mea ! Cred că mă voi duce în parc sa ma plimb umpic păna la cina !
Ma îmbrac repede si cobor scarile până la parter unde se aud râsete din sufragerie . Mă îndrept spre sufragerie si ce să vezi , un baiat nu foarte înalt cred că are 1.80 , cu păr saten si ochi caprui ! Toti se opresc din râs când ma observă , si toată atentia cade pe mine :- Oh...draga mea , stai jos , dar înainte vreau sa-ti fac cunostiinta cu vecinul nostru Justin !
- Bună ! Eu sunt Justin , si sunt vecinul de vizavi!
- Hey ! Eu sunt Hannah ! Încântată ! Dau mâna cu el si apoi ma asez pe canapea .
- Mamă eu acum voiam sa ma duc sa mă plimb umpic !
- Bine , dar vreau sa te intorci inainte de cină !
- Ok !
După asta m-am ridicat si am iesit pe usă , si am început să merg cu căștile in urechi pana la intrarea parcului central !! Ajunsa in fata parcului am înaintat , si am început sa alerg nu foarte tare !
Peste câteva minute de neatentie , ma izbesc de un stâlp si cad jos ! Am încercat să mă ridic singură , dar chiar in acel moment o mană era întinsa in fata mea ! Era.......
Umpic suspans!!!!
Sper sa va placa cartea si scuzati-ma pentru greseli !