Bölüm şarkısı;
Leif Bent - Plastic HeartEnsemdeki nefesi hissetmemle yerimde kıpırdayamadım. Parmaklarım havada asılı kaldı. Ne ekranı kapatabildim ne de konuşabildim. Hemen sağ tarafımdan çıkan kafa yanağıma oldukça yakındı çenesi ise boynuma değiyordu. O an akıl edebildim, bilgisayar ekranına biraz dikkatli bakınca yansımasını gördüm bu Gökaydı. Bu beni biraz rahatlatsada yinede hala tedirgindim. Özgür olmaması tabiki iyi bir şeydi ama Gökay da iyi bir seçenek sayılmazdı.
" Ne yazıyorsun?"
Kafamı ona çevirmek istedim bunu yaptığımda yanağım yanağına sürtmüştü anında kafamı çevirdim. Utanmıştım. O da şaşırmış olmalı ki kafasını çekti ve yanımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Çaktırmadan yüzüne bakmaya çalıştığımda bilgisayar ekranına dikkatle baktığını gördüm. Nasıl unuturdum. Hemen kapatma düğmesine bastım. Beyaz ekran birden karardı.
"Ahh hadi ama tamda yarısına kadar gelmiştim"
Nasıl bu kadar hızlı okuyabilirdi. Kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Kaşlarını çatınca küçük bir kız çocuğu gibi oluyorsun hani şu sevdiği oyuncağını başkasına kaptırmış bir kız çocuğu gibi"
Ellerimle hızlıca konuştum.
"Siz erkekler gibi anında dalmıyoruz en azından"
Gökayın kısılmış gözleriyle bana ve ellerime bakarak düşündüğünü görünce yaptığım şeyi farkettim.
"Biliyorsun o kadar da gelişmedim şu işaret dili konusunda. O yüzden pek anlamadım sanırım"
Biliyordum sadece o anlık bunu unutmuştum. Ellerimi kaldırdım.
"Afedersin unutmuşum"
"Sorun değil ya "
Neyseki en azından bunun ne demek olduğunu biliyordu. Bu da bir şeydi sonuçta. Ona gülümsedim. Gülümsememe karşılık o da gülümsedi. Sonra aklıma gelen gerçekle hızlıca sandalyeden kalktım. Onunla konuşmamalıydım. Sandalyeden hızla kalkmamla aceleyle onunda ayaklanması bir oldu.
"Ne yapıyorsun?"
Sorusunu duymazdan gelerek eşyalarımı toplamaya devam ettim. Bu sefer kolumdan tutarak beni kendine çevirdi.
"Neden benimle konuşmuyorsun ya da şöyle demeliyim ki neden benden kaçıyorsun?"
bir süre gözlerine bakmaya çalıştım ancak bunu başaramıyacağımı farkedince kolumu elinden çekmeye çalıştım. Bunu başaramadığımda boşta kalan elimle elini kolundan çözmeye çalıştım. Bununla beraber o da tek eliyle iki bileğimi de kavrayarak hareket etmemi zorlaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duyulan Geniş Zaman
ChickLitHissizliği de tadacaksın bu bedende hisleri de. Kalbin acılarınla terbiye olurken, sessiz kalmak ne kadar güç bunu anlatacaksın insanlara. Konuşamıyorsam yazarım deyip bir umut ışığı yakacaksın kendine. İzmaritler yakarken ayaklarını pes etmeden tek...