Del 16

112 10 1
                                    

"Men om jag gör såhär, ska vi fortsätta då?"

Frågar jag Jonas. Han öppnar ögonen för att se vad jag tänker göra.

Jag drar sakta av mig hoodien vilket får hans ögon att bli lika stora som golfbollar. Han har ju aldrig sätt mina bröst tidigare, bara fått känna på dom under hoodien men nu är både den och min BH av.

Han kollar in i mina ögon och flinar. Jag lägger mig närmare honom och kysser honom mjukt på läpparna vilket han är snabb med att besvara. Han sätter sig återigen gränsle över mig.

"Gör vad du vill"
Säger jag sensuellt i hans öra och innan jag vet ordet av det har han attackerat mina bröst med hans läppar.

Jag stönar tyst när han börjar suga och nafsa på mina bröst vilket resulterar till sugmärken. Han gör några stycken innan han slutar. Jag knäpper upp hans byxor som snart är av. Han hade ingen tröja på sig eftersom att han aldrig har det när han ska sova så min blick förs direkt till hans six-pack. Jag kysser honom på hans mage vilket får honom att stöna smått. När jag slutat börjar Jonas istället kyssa min mage och ner mot mina trosor där han stannar. Han möter min blick som kollar bedjande på honom. Med hjälp av sina tänder drar han ner mina trosor vilket får mig att stöna till svagt. Nu låg jag helt blottad framför honom. Han studerade hela mig samtidigt som han log.

"Du är så fin älskling"
Säger han och möter mina ögon.

"Inte lika fin som dig"
Säger jag innan jag attackerar hans läppar så han inte ska kunna säga emot. När vi släpper ifrån kyssen drar jag ner hans kalsonger så hela han blir blottad för mig med. Jag rör med min hand vid hans medlem vilket får honom att stöna tyst.

"Är du verkligen säker Lisa?"
Jag funderar en stund innan jag nickar. Jag tar upp en kondom från mina byxfickor som jag sedan lätt river upp. Sakta trär jag på kondomen på honom vilket får honom att stöna högt. Han kollar med en frågande blick på mig en sista gång då hans medlem är ganska stor.

"Gör det bara bby, jag säger till om vi ska sluta"

Han nickar innan han sakta men säkert trycker sig in i mig. Jag gnyr till av smärtan som först uppstår.

"Ska jag sluta?"
Frågar Jonas, han är ju bara för gullig.

"Nej nej, fortsätt du"
Säger jag och han nickar.

När hela han är inne i mig börjar han att sakta köra ut och in. Smärtan går snabbt över och det blir mycket skönare.

"Snabbare Jonas"
Säger jag tyst, han gör som jag säger och kör på fortare. Vi båda stönar högt. Tur att vi inte var hemma hos Gunnarsens nu!
Vi fortsätter ett långt tag innan han drar sig ur mig.

"Jag älskar dig älskling"
Säger han andfått och ler mot mig.

"Jag älskar dig också Jonas"

Jag kysser honom mjukt och länge. Han lägger sina armar unt min nakna kropp och drar mig närmare honom. Han kysser mig på pannan innan vi båda somnar..
———————————————————————————
Oj oj oj! Där gick det het till!;)

Var ett tag sedan jag skrev den här delen och asså nej usch! Fattar inte att jag nånsin kunnat skriva något sådant!

Men allt för er.. det är ni som önskar dirty... eller några av er iallafall.

Rösta & Kommentera

Hans död förstörde mig och du är min tröst {M&M} [PAUSAD]Onde histórias criam vida. Descubra agora