Yangın hızla büyüyordu. İtfayeler artık yetişemiyorlardı ve içerde iki kız çocuğu vardı. O alevlerin arasında belkide bayılmışlardır büyük ihtimalle.
Keşke şuan zaman dursa da o kızları kurtarıp gelebilsem. Bi anda gökyüzü simsiyah oldu ve o karanlığın ortasında bembeyaz bi yerden ışık süzülüyordu. Bunlar olurken tüm insanlar donmustu sanki sanki istediğim şey gerçekleşmiş gibiydi.
Yavaş yavaş o beyazlığa doğru ilerlemeye başladım o ışığın altına geldiğimde bi ses duydum
... : Sadece içinden şöyle ve olsun ama şunu unutma zamanın kısıtlı . Bunu iyi değerlendirmelisin.
Bu da neydi böyle diyecekken bianda içimde bi ağrı hissettim çok ağrıyordu heryerim . Hiçbir şey yapamıyordum . Sanki ruhum emilmişti ve bacaklarım tutmuyordu neler oluyo ya.
Aniden siyahlık gidip kendine beyaz gökyüzüne bırakmıştı ve herşey kaldığı yerden devam ediyordu.
Hızlıca o sesin bana dediklerini hatırladım ve içimden lütfen zaman dursun lutfen dedim ve olan oldu.
Hiçbir şey olmuyordu ateş bile aynıydı . Daha fazla zaman kaybetmemem gerekiyordu koşarak binaya girdim ve tüm odaları aramaya başladım yoktu kızları bir türlü bulamıyordum. Ve o anda bi kumaş parçası gördüm tanrım kizlar birbirlerine sarılarak bayılmışlar ve üstlerine yanan bi tahta düşmüş hemen ikisini kucağıma alıp dışarı çıkardım. Ve tam o anda herşey eski haline döndü.
Insanlar bana şaşkınca bakarken ben hemen ordan uzaklaşmıştım tabi onlar hiç görmeden kızları çıkarmıştım. Koşa koşa eve gittim ve bugün olanları düşünmeye başladım şuan aklımı kaçırmışım gibi geliyor ve neden ben neden başka birisi değilde ben .
Televizyonu açıp biraz kafa dağıtmak istedim fakat kanalların hepsinde benden bahsediyordular.
PELERİNSİZ KAHRAMANIMIZ KIM?
İKİ KÜÇÜK KIZI GİZEMLI BİR ŞEKİLDE KURTARAN GENÇ BAYAN KİM ?
HİÇKİMSE FARKETMEDEN İKİ KIZI NASIL ÇIKARDI? Az sonra tüm ayrıntılarıyla
Sevinmiştim en azından iki kızın hayatlarını kurtarmıştım. İşin kötü tarafı artık maske ve şapka olmadan gezemiyecektim. Ben bunları düşünürken minji beni arıyordu kesin beni gördü haberlerde.
Minji:ooo ji hoo hanım ünlü olmuşsun .dedi kahkaha atarken
Ji hoo: sorma valla bende şaşırdım çok .Neyse boşverin siz bunları daha kendimi tanıtmadım.
Ben ji hoo . Park Ji Hoo . 20 yaşında bir hukuk öğrencisiyim. Bir erkek kardeşim var . Melezim. Annem koreli babam belçikalı. Hayatta da n çok değer verdiğim 3 kişi listesinde maalesef sadece ailem var ve o listeye başka birininde gireceğini sanmıyorum.
Uyumaktan pek hoşlanmam öyle istediğim zaman uyuyamam çünkü. Fotoğraf çekmek bana çok mutluluk verir. Ne zaman farklı bir şey görsem fotoğrafını çekerim. Uğurlu sayım 7 . En sevdiğim renk siyah. Ete bayılırım hatta ciddi düşünüyorum onunla.
Müzik bana olmadığından çok huzur verir. Sorunlarım olduğunda ilk başvurduğum aletlerim kulaklığım ve fotoğraf makinemdir. Rap ve pop müziğe bayılırım. Rap söyleyemem ama söylemeye çalışırken çok tatlı olduğumu düşünürler.
Sesimi çok severim açıkçası hukuk okumadan önce idol olmayi düşündüm ama kesin bi işim olsun ve benden nefret edenler olmasın istiyodum. O yüzden vazgeçmiştim.
Kpop dinlemem genelde ingilizce daha çok dinlerim . Bunun bana çok faydası dokundu. Şuanda sanki bir ingilizmiş gibi ingilizce konusabiliyorum. Ne kadar mükemmelim ya . Bildiğim diğer diller almanca fransızca çince ve japonca . Tamı tamına 5 yabancı dil biliyorum.
Ortaokul ve lisedeyken satranç yarışmalarında hep birinci olurdum. Çok zekiyimdir ehuehuehu.
Kaldığım yurtta benimle birlikte 2 kız 2 erkek kalıyor. Biriyle zaten tanıştınız.
Bu kang minji kendisi benim herşeyimi en ufak ayrıntısına kadar biliyor. Sadece bugünkü olayın asıl yüzünü. Söylesem de bana inanmaz. En sevdigi renk yeşil. 20 yaşında.
Bu park si woo bi aralar ondan hoşlanıyodum ama ergenlikten hala çıkamamıştım galiba. Şuanda kankayız hemde ileri derecede . Canım kankam. En sevdiği renk siyah. 22 yaşında. Kendisi heryerde coolluğundan ve swagliğinden asla ödün vermez. Rap söylemeye bayılır. Onunda yine bugünkü olaydan haberi yok.
Bu lee do yoon. Kendisi bir kızdan bile daha güzel aegyo yapabilir. Sesinden nefret eder ama bence çok ponçik bi sesi var. Taklitte ustadır. En sevdiği renk mor ve 21 yaşında .
Arkadaşlarımıda tanıttığıma göre başka bir şey kalmıyor. Geriye hiçbir şey kalmıyor.
Bölüm sonu~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIME IS A NOT PROBLEM || MIN YOONGI
FanfictionMüsait bir yerde durur musunuz? -Nerede? -Cumartesi akşamında mesela ? Tüm haklar yoonginin swaglığında saklıdır ~~~~~~~~~ARA VERILDI~~~~~~~~