SON ŞANS

188 10 4
                                    

''Eve neden bu kadar geç geliyorsun baban kızacak ''

''Üzgünüm anne istemeyerek oldu"

Utançla başımı yere eğdim. Annem benim için çabalıyordu ama ben onun iyi niyetini kötüye kullanıyordum. Berbat bir evlattım.Babam bile istememişti beni.Erkek doğucağımı düşünüp ona göre hazırlık yapmıştı ama ben kız doğunca hem annemi dövmüş hem de uğursuzum diye beni öldürmeye çalışmıştı.Kapının açılma sesiyle annemle olan sohbetimizi bitirdik.Babam eve gelmişti.

''Gül eve geldi mi ?''

''Buradaym babacığım''

''Babacığım mabacığım istemem,git ödevlerini yap.Bak hele bir zayıf göriyim karnende işte o zaman görüşürz senle''

Göz yaşlarımı tutmaya çalışarak adeta koştum odama.Neden benim de herkes gibi doğru dürüst bir ailem yoktu,neden böyle bir ailem vardı????

Keşke güzel olsaydım ama ne gezer.Ben babam yüzünden acayip çirkindim. Beni gömeye çalışmış ama ana yüreğine sahip olan annem ne yapmış etmiş babamı ikna etmiş.Ya arkadaş kaldımı bunlar.Elalem selfie çekiniyor bizimki uğursuz diye kız boğuyor .

''Ödev yapmıyor musun sen?''

Babamın soğuk ve şiddetli sesiyle düşüncelerimden sıyrıdım.Tırsarak babamın yüzüne baktım.Evet dayak yeme zamanıydı.

''H-hayır yanlızca düşünüyordum''

''Neyi düşünüyordun veya kimi düşünüyordun!''

Atık bağırıyordu ve ben onun o iğrenç yüzüne tükürüp 'senin ne kadar boktan biri olduğnu düşünüyordum' demeyi herşeyden fazla istiyordum.Ama tabiki de böyle birşey soylemek demek müstakbel ceset anlamına gelmek demekti ve ben de onun elinde ölmek istemiyordum.Sonuç olarak birşey demeden gözlerimi ayaklarıma diktim.

''Bir cevap bekliyorum!''

''...''

Ani bir acıyla gözlerimi dolduran sıcak sular teker teker gözlerimden akmaya başladı.Teker teker tüm dayakları acılarıyla birlite aldıktan sonra babamın sesını duydum.

''Birdahakine cevap versen iyi edersin seni fahişe''

Kendi kızına fahişe diyen bir adamla aynı evde yaşıyorum .!Ondan nefret ediyorum hem adından hem de kendisinden.Beni sırf eğlencesi için kullanıyor.Onun için yanlızca bir kum torbasıyım ve o da sırf antremaları bırakmamak için kazandığım liseye gitmemi engelleyip beni berbat bir liseye yazdırdı.Neden özel güçlerim yok çünkü eğer olsaydı onu tek hamlede gebertirdim.

Ne yazık ki ne özel gücüm ne de kendime güvenin var.Bu yüzden onun dediği gibi ödevlerimi yaptim ve yatmaya hazırlandım. Tabi önce yastığmın altında duran bıçağa göz attım.hala orada duruyor ve intihar edeceğim günü bekliyordu.

Merhaba arkadaşlar bu benim önem verdiğim ilk hikaye.Umarım beğenir ve yorum atarsınız sabırsızlıkla bekliyo olucam ;-);-);-);-)

Tabi unutmadan kapak için dogaece24'e çooooook teşekkürler.Yazım hatalarını düzelttiği için deniznaz'a da çooooook teşekkürle

YORUM VE VOTELERİ UNUTMAYIN!!!!!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON ŞANSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin