:)) Kapitola? Ani omylem. :))

290 18 18
                                    

Zdravíčko. :) Já vím, že to není zrovna dávno co jsem psala , že přemýšlím o tom, že smažu M. Book 2, ale to se asi ani nejspíš nestane. :) (Ano, přišla jsem částečně s dobrou náladou, s kterou mám v plánu nakazit vás.) Přemýšlela jsem, opravdu hodně přemýšlela.. (Ano, už zase) A možná mě napadla trošku taková kravina... Ale tak co už. :))
Mám takovou dalo by se říci knížku/zápisník (říkejte si tomu jak chcete), kam jsem si vždy psala nápady na knížky, kapitoly, když jsem neměla náladu na Wattpad, nebo dokonce i totální kraviny a nebo tam prostě čmárala. Samozřejmě jsem tu 'knížku' vytáhla až teď, po několika měsících, a napadlo mě, že bych jednu tu stránku mohla popsat nějakými řečmi, které by mě mohli motivovat k dalším kapitolám, samozřejmě něco jsem si tam už vymyslela, ale chtěla bych vás poprosit, aby tam bylo třeba i něco od vás. :) Hrozně by mi to pomohlo a mohla by být potom i nějaká ta kapitola ještě dřív než za pár týdnů, měsíců. :)) Mám tam i něco k sobě, co o sobě vím a dělám to často, tak abych si to neustále opakovala a říkala si, abych takovou kravinu neustále nedělala. .-. Takže bych teď byla moc ráda, kdybyste aspoň každý z vás něco napsal do komentářů, třeba nějakou kravinu, která by mě mohla zahřát na srdíčku nebo něco co vůbec nedává smysl, abych se nad tím mohla třeba i zasmát. :)) Je opravdu jedno co by to bylo, může to být třeba i nějaký citát, který inspiruje vás, nebo prostě něco. Tu stránku bych jsem si vyzdobila veselými barvičkami a kdyby jste doopravdy něco napsaly do komentářů, tak bych si tam napsala i vaše jméno (přezdívku). :))
Otevřela bych si to vždy na té stránce, kdybych neměla žádnou inspiraci ke psaní, co by mne motivovalo.. :) Věřte nebo ne, ale i psaná slova dělají divy, kór u mě. :))

Takže vás teď prosím, opravdu prosím, něco napište do komentářů, můžete i do soukromých zpráv, klidně i kravinu, která nemá hlavu, ani patu.. Doopravdy by mi to moc pomohlo. :') K inspiraci vám sem teď napíšu, co jsem si tam napsala já, co mě zrovna napadlo, že by mě časem mohlo motivovat.:)) Zrovna toto, co jsem tam psala, mám v rámečku, jelikož je to pravda a jsou to zrovna má slova z mých vzpomínek, aspoň část. ,Možná, že nemáš inspiraci ke psaní, ale vzpomeň si na první kapitoly Mystic, když jsi získala alespoň trochu hvězdiček, pár krásných komentářů, a jak tě z toho zahřálo u srdíčka, tak, že jsi měla hned chuť napsat další kapitolu.' :) <3 Samozřejmě tam mám alespoň ještě trochu něco podobného, ale to už není moc ono. Tak prosím pište. :))

Btw. Hádejte, co mám napsáno na vedlejší stránce.. Napovím vám. :) Je to totální kravina, asi, a popsala jsem čtvrtinu stránky. :))

Trochu mimo téma, ale chci abyste to věděli:
Doopravdy si vážím všech čtenářů Mystic a že na mě, jakožto autorku, máte pevné nervy, které si troufám říci občas opravdu potřebujete, nebo skoro furt.. </3 :) Nevím proč, ale připadá mi, že si tak skvělé čtenáře ani nezasloužím. 😅 Jednoduše; Vážím si vás a mám vás ráda! ❤
 

S láskou Kat. ❤

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 24, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mystic |book 2| (pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat