Musisz pamiętać o pięciu podstawowych rzeczach, które zawsze warto mieć przy sobie. A mianowicie: sól, zapalniczkę, wodę święconą, coś żelaznego i coś ze srebra. Już masz? Więc przechodzimy do tej części, w której wymienione rzeczy będziesz musiał trzymać w bakażniku, lub większej torbie. Powiem, co działa na jakiego potwora:
Wampiry ~ ścięcie głowy/krew zmarłego
Wilkołaki ~ srebro - strzał prosto w serce ze stebrnej kuli.
Duchy ~ spalenie kości lub przedmiotu, z którym duch jest związany. Przez chwilę możesz też unieszkodliwić ducha, raniąc go żelazem albo solą. Jeśli nie chcesz, aby cię dopadł, rozsyp przy drzwiach i oknach sól, lub zrób okrąg z soli i z niego nie wychodź.
Demony ~ egzorcyzmy (które podam w następnym rozdziale) odeślą go z powrotem do Piekła, są najlepszym rozwiązaniem, jeśli chcesz uratować osobę, którą demon opętał./ specjalny nożyk na demony/ anielskie ostrze, można je również zranić wodą święconą oraz solą.
Ogary Piekielne ~ można je przez chwilę zatrzymać dzięki prochom głuptaka i zielem o nazwie "diabelskie sznurowadło". Zabić je nie jest łatwo, ale da się np. eksplozją, lub (jeśli uda ci się w nie trafić) anielskim ostrzem.
Anioły ~ anielskie ostrze/ święty olej, którym najpierw musisz polać anioła, a następnie spalić. (Jeśli sprubujesz spalić go bez świętego oleju, nic się nie uda.) Można je również uwięzić w okręgu z płonącego świętego oleju.
Archanioły ~ podobnie jak u aniłów z tą różnicą, że potrzeba archanielskkego ostrza urzytego w trakcie zabijania przez innego archanioła, a święty olej ich nie zabija, tylko unieszkodliwia.
Zmiennokształtni ~ przebicie serca srebrnym narzędziem/ srebrna kula - również w serce/dekapitacja
Syreny ~ nóż zatopiony w ich własnym jadzie lub krwi osoby, która ten jad posiada
Ghule ~ strzał w głowę
Smoki ~ specjalne ostrze wykute z krwi smoka
Tulpy ~ spalenie pomieszczenia, do którego są przywiązane/czasem zmiana fabuły opowieści w którą wierzą ludzie np. "Można go/ją zabić strzałem w głowę". Jednak drugi sposób nie zawsze działa.
Wendigo ~ ogień
Rugaru ~ ogień
Skinwalkery ~ strzał srebrną kulą w serce
Widma ~ narzędzie ze srebra
Lewiatany ~ oblanie ich środkiem czyszczącym, w którego skład obowiązkowo wchodzi Boraks, następnie odcięcie głowy i zakopanie/utopienie jej w dalekim miejscu od ciała, najlepiej w kufrze.
Wróżki/Leprekauny ~ można je unieszkodliwić rozsypując przed nimi ziarenka soli, które one muszą policzyć. Następnie odsyła się je do ich świata za pomocą odpowiedniego rytuału.
Dżiny ~ srebrny nóż zatopiony w owczej krwi
Amazonki ~ normalne zabicie z ludzkiej broni np. strzał z pistoletu. (Trzeba jednak być bardzo ostrożnym, bo wbrew pozorom potrafią być silne)
Banshee ~ najpierw unieruchomienie za pomocą celtyckiej magii (o tym napiszę później) po tem przebicie złotym sztyletem.
Feniksy ~ wyłącznie Colt
Jefferson Starships ~ Colt (ale miło by było, gdybyś wypróbował inne, własne środki. Jeśli coś innego je zabije, daj mi znać)
Jednorożce ~ spalenie kości, lub odpowiedniego przedmiotu mściwego ducha, który je tworzy i kontroluje.
Kitsune ~ pchnięcie nożem w serce
Lesze ~ odcięcie głowy żelazną siekierą
Nachzehrery (Ghulpiry) - włożenie w usta miedzianej monety i następnie odcięcie głowy/ zabicie alfy
Odmieńcy ~ ogień. Spalenie matki odmieńców, powoduje jednocześnie śmierć wszystkich jej dzieci.
Trikstery ~ drewniany kołek w serce (dop. Aut. chociaż tak naprawdę jest tylko jeden trikster i *ekhem* kołek to na niego nie zadziała. I, tak p.s., wara od Gabriela, jak mi go ktoś znowu zabije, to nie zawaham się użyć moich łowieckich zdolności.)
Wiedźmy ~ pociski zabijające wiedźmy
Zombie ~ przebicie kołkiem
Tę listę najlepiej wykuć na pamięć. Jeśli czegoś nie wymieniłam, lub masz jakiekolwiek wątpliwości, pytania, śmiało pisz w komentarzach.
CZYTASZ
P໐rค໓ຖik Ł໐ຟ¢ฯ
Spiritual... Czyli co czym zabić. Znajdziesz tu przydatne informacje związane z polowaniami na potwory, a także różnego rodzaju egzorcyzmy, zaklęcia i znaki chroniące lub przywołujące wszelkie kreatury. Chcesz być łowcą? Nie możesz tego nie wiedzieć.