A vasárnap eseménytelenül telt.
És eljött a hétfő. Az emberek nagy része az hiszi, hogy ez a nap a világ leg eseménytelenebb és leg unalmasabb napja. Tévednek. Számomra ez a világ legrosszabb napja.Minden héten újra es újra átélni kész kínzás.
Reggel 7-kor csörög az órám. Elvégeztem reggeli rutinomat ,es felvettem ezt a ruhát.Felkaptam a kaját és indultam a suliba.Vagyis indultam volna , de Derek kocsija ott termett a házunk előtt. Derek kiszállt az autóból és közeledni kezdett hozzám.
-Jó reggelt cica!-mondta jókedvűen.
-Reggel fél nyolc van! Mit keresel te itt?
-Nyugi csak elviszlek a suliba.
-Na persze.Viccet félre téve én mentem suliba, mert nem akarok elkésni. -indultam volna,de megállított.
-Várj várj várj! Tényleg azért jöttem, hogy elvigyelek.
-Kösz! Nem kell! Egyedül is el tudok menni a suliba.
-Ahogy akarod cica!-mondta ,majd vissza ült az autójába és elhajtott.
Sóhajtva elindultam az iskola felé. A suliba érve a terem felé vettem az irányt. A terembe érve Luci mérges arcáva találtam magammal szembe.
-Szia!-köszöntem félénken.
-Szia! -köszönt mérgesen -Mi a francért hagytál ott a buliban?!-kiabálta.
-Bocs ,csak történt valami.El kellet mennem onnan.
-Egy üzit küldhettél volna!
-Kiment a fejemből.Majd később el magyarázom.
-Csak azért úsztad meg ,mert becsengettek.Később mindent el kell mesélned.
-Oké!Megígérem.--fejeztem be ,majd leültünk a hejünkre és jegyzetelni keztünk.Bocsi ,hogy későn hoztam a részt, de nyaraláson vagyok!Puszi!😘
YOU ARE READING
A lúzer lány és a menő srác /Befejezett
RomanceElena egy texaszi lány, akit a sors Hollywoodba vezetett.A suliban megismerkedig a rossz fiúval. Ezzel az élete egy 180 fokos fordulatot vesz .....