~Sledećeg dana~
•Još dva časa,poludeću.Anđela i Marija me ceo dan čudno gledaju i komentarišu.Pokušavam da ih ignorišem,ali ludim!Ksenija mi govori da se smirim,ali jednostavno ne mogu i odlazim do njih.
Ja:Koji je vaš problem danas?
•Marija uvija pramen kose oko prsta i odmerava me,dok Anđela pravi balon od žvake koji ubrzo puca.
A:Pa..mi nemamo nikakav problem, već ga ti imaš.
M:Saznaćeš sve uskoro.
Ja:Molim?
A:Rekla je da ćeš sve saznati,sad šetaj.
•Obe su se nasmejale.Prilazim im bliže.
Ja:Znate šta..muka mi je od vas, odvratne ste!
•Vraćam se na svoje mesto do Ksenije.
K:Kakav problem ti imaš,svašta..?
Ja:Ma ne znaju šta pričaju.Samo da mi prođe današnji dan.
K:Večeraaaas!!
Ja:Uf da!
K:Nismo odavnoooo izlazili.
Ja: Da,sreća pa idemo same sa Davidom i Matijom.
K:Biće sigurno cela Davidova ekipa.
Ja:Ma ne smetaju mi,bolje oni nego njih dve.
•Pogledamo obe u Mariju i Anđelu pa se nasmejemo.Taj trenutak slave nam prekine profesor.
Prof:Danas radimo..
Ja:Ee sviđa li se tebi neko od njih?
•Prošaputala sam Kseniji,dok je profesor pričao o nekim reakcijama bla bla.
K:Pa ne znam..Marko je sladak,al mi se čini pomalo mutav.
Ja: Mutav?
K:Da..možda Filip.Da definitivno Filip, uff to telo i usne!
•Nasmejale smo se.
Prof:Tea!
Ja:Da?
Prof: Odgovori na moje pitanje.
•Bih ja,ali ne znam ni šta je pitao.
Pogledam u ostale,mislim da ga niko nije ni pratio,a onda se javlja Filip.
F:Brzina hemijske reakcije je promena koncentracije reaktanata ili proizvoda reakcije u jedinici vremena.
•Wtf?O čemu on priča i kako on to zna?
K: Vidiš,on je pametan..
•Prošaputala je Ksenija.
Prof:Obnovi gradivo Tea!
Ja:Hoću..
•••
•Završili su nam se časovi za danas,pa smo Ksenija i ja krenule kod mene.
K:Šta ćeš da obučeš?
Ja:Ne znam,htela sam neku crnu usku haljinu,ali mislim da je prekratka,pa moram nešto drugo da tražim.
K:Ma šta prekratko,nisi baba!
Ja: Obuci je ti slobodno.
K:Pa šta fali,baš je lepa.
Ja:Kažem ti ja,slobodno je ti obuci.
•Prilazim ormanu u potrazi za savršenom kombinacijom i pronalazim svetlucavu zlatnu suknju i crnu majicu.Malo smo se našminkale i krenule.Uzela sam ključeve,obula duboke crne čizmice na štiklu i obukla kaput.
Ja:Idemo?
K:Mhm
•Ubrzo stižemo ispred kluba gde nas svi već čekaju.Matija,David,Marko, Filip i još dva dečka koji uče sa Matijom.Prilazim prvo Davidu.
Ja:Ćao!
D:Eej mala!
•Poljubili smo se,zatim se javljam ostalima i pozdravljam se sa Matijom.
Krenuli smo unutra.Ksenija sve vreme gleda u Filipa.Počinje pesma "Opasno" na šta Ksenija i ja odmah počinjemo da igramo.Ostali zauzimaju separe, pošto nas dosta ima.Pevale smo i igrale,zatim sam osetila ruke oko struka pa sam se nasmejala i okrenula ka njemu.Čudi me da David igra sa mnom.Ko bi rekao,tako tvrdoglav dečko!Kreće refren na šta smo bili vrlo blizu jedno drugom.Svi su nas iz separea gledali kako igramo,tačnije kako ja uvijam kukovima.Prebacila sam ruke oko njegovog vrata,a on je polako rukama primakao moje telo uz svoje.Ubrzo se smenjuje pesma sledećom,a mi odlazimo kod ostalih. Ksenija je već sela do Filipa,samo čekam trenutak kada će mu se obratiti.Hah a baš su slatki jedno pored drugog.Naručili smo piće,a onda sam u svoj toj gužvi ugledala Anđelu i Mariju.Uf već mi je muka!Ali neću dozvoliti da mi unište veče. Izašla sam da odvratim misli od problema u kući,ne želim još da se nerviram oko njih.Uzimam svoju čašu i ispijam gutljaj đus vodke.Zatim ustajem i igram tu,za veliko čudo svi su tada ustali i pridružulili mi se.
A onda kreće "How long" i skačem! Mnogo volim da slušam Charlie Puth-a.
D:Možemo li da razgovaramo?
Ja:Samo da se završi pesma.
•Primetila sam da je nervozan,ne znam šta se dešava,možda i nije ništa.
Setila sam se Anđelinih i Marijinih reči "Ti imaš problem,a ne mi". Završava se pesma,pa sam uhvatila Davida za ruku i povukla ga ka izlazu.
Ja: Šta si hteo da mi kažeš?
D:Mm..pa...teško mi je malo da ti to kažem jer si mi se stvarno svidela..
Ja:Ček ček..o čemu ti to?
D:Mm..kladili smo se..
Ja:Ko?O čemu pričaš Davide?!
•Već sam nervozna i neka jeza mi prolazi kroz telo.Imam osećaj da ovo neće izaći na dobro.
D:Kladili smo se,rekli su da neću moći da te osvojim,ali sam uspeo,čak smo i zajedno.
Ja:Molim?!Davide reci mi da to nije istina!
•Samo je ćutao i gledao me.A ja? Koja sam ja glupača!Kako sam mogla da budem tako naivna!Verovala sam u svaku reč koju mi je izgovorio!
Ja:Samo mi reci da...a ono veče?
D:Tad smo se i kladili,ali nisam planirao da spavam sa tobom,to se desilo.
Ja:Da,iskoristio si priliku.Koji si ti kreten,znači gadiš mi se!!
D:Nisam mislio da te povredim!
Ja:Ma ne ne...
•Okrenula sam se i krenula unutra,ali me je povukao za ruku.
Ja: PUSTI ME!!!
D:Stani Tea..
Ja:Nemamo više o čemu da pričamo i ne želim više ikad da te vidim!
D:To je nemoguće,jer mi..pa..učimo zajedno.
Ja:Uf!
•Izvukla sam se i otišla unutra.Videla sam Kseniju kako priča sa Filipom, pa sam samo uzela torbicu i krenula van.
M:Jesi li plakala Tea? Šta se dešava.
•Matija je krenuo za mnom.Ali se nisam okretala,samo mi je na pameti bilo da što pre stignem kući i da legnem.Krenula sam da odključavam vrata,ali me je Matija zaustavio.
M:Tea šta se desilo?
•Taman sam prestala da plačem,ali kada me je pitao šta se desilo,opet su krenule da se slivaju suze niz moje obraze. Bacila sam mu se u zagrljaj.
Ja: Možeš li..molim te da me...
odvezeš kući?
M:Mogu,ali da mi sve ispričaš!
•Uzeo mi je ključeve iz ruke,pa smo seli u kola.Na radiju je počela pesma "Soba zablude".Ne slušam ovu vrstu muzike,ali mi se ova pesma vrlo sviđa zbog teksta.Sve vreme smo ćutali, dok nismo stigli ispred moje kuće. Otišli smo u sobu i legli na krevet. Započela sam tu okrutnu priču.
STAI LEGGENDO
Slatka patnja
Storie d'amoreNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".