1.Bila setiap kali ingin melihat foto bersama,kelibat pertama yang dicari ialah kelibat siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya, kemudian barulah dirinya sendiri.
2.Perempuan susah untuk mencari sesuatu yang buruk tentang orang yg paling dia sayang.
3.Bila lelaki yang dia suka merenung tepat ke dalam matanya,maka dia akan cair seperti coklat.
4.Perempuan ialah makhluk yang paling sensitif bila datang bulan.
5.Wanita mampu selesaikan masalah dalam keadaan stress
Mengikut kajian, dalam keadaan stress atau situasi tidak terkawal, lelaki cenderung untuk mengelak tetapi wanita cenderung memilih untuk menyelesaikannya.6.Wanita menangis bukan kerana mereka lemah.
Wanita menangis untuk mencari dan mendapatkan kembali kekuatan diri.7.Wanita mampu menahan kesakitan lebih dari lelaki
Lelaki hanya mampu menahan kesakitan sehigga 47 Del tetapi wanita mampu menahan kesakitan sehigga 57 Del ketika sakit bersalin. Itu bersamaan 20 tulang dipatahkan serentak (WOW!).8.Lebih daripada 60% perempuan suka bergosip.
9.Senjata wanita adalah airmata.
10.Jangan sesekali beritahu kepada perempuan tentang apa yang membuat mereka langsung merasa tidak berguna.
11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.
12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya sedang memberikan respon positif, misalnya menghubunginya melalui telepon, si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat, tetapi sebenarnya dia akan berteriak kerana gembira dan tak sampai sepuluh minit, semua kawan-kawannya akan mengetahui berita tersebut.
13. Sebuah senyuman memberi seribu arti bagi wanita. Jadi jangan senyum sembarangan kepada wanita.
14. Jika kamu menyukai seorang wanita, mulailah dengan persahabatan. Kemudian biarkan dia mengenalimu lebih dalam.
15. Jika seorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar, tinggalkan dia karena dia memang tak berminat denganmu.
16. Tetapi jika dalam waktu yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.
.
YOU ARE READING
Fakta-fakta menarik
RandomHanya beberapa fakta yang mungkin korang pernah baca kat internet Fakta-fakta yang terkandung dalam buku ini telah dicopy and paste dari internet start: 13/7/2018 end:as soon as possible . . . .