12|Sen benim aile(m)sin.

305 26 28
                                    

Selena Gomez-Tell me something I don't know

12|Sen benim aile(m)sin.

Yoongi bileklerimden çekiştirerek beni alt kattaki odaya sokmuş kapıyı kilitleyerek anahtarı kapının altından dışarıya atmıştı. Kaşlarım çatık bir şekilde onu izlerken üzerime doğru gelmesiyle odada kaçmaya başladım. Dört duvar, yatak, yoongi ve ben. Ne kadar kötü olabilirdi ki?

En sonunda belimden tutularak havalanmamla bedenimin yatakla birleşmesi bir olmuştu. Yoongi az önce beni yatağa mı fırlatmıştı?

Üzerimde yer edinen bedenin gözlerine ölümcül bakışlarımı diktim ancak bu sefer şehvetli bakışları ona bariyer örmüş gibiydi. Uzun zamandır birbirmize dokunmamıştık. Uzun zamandır yanmamıştık. Uzun  zamandır hissetmemiştik. Küllerimizden yeniden doğmamıştık. Uzun zaman olmuştu sahi.

Bedenime yayılan özlem dalgası, kendini bana sürten Yoongi ile son bulurken özlem dalgası yerini zevk dalgalarına bırakmıştı. Dudaklarım dudaklarına esir olarak alınınca kollarımı boynuna doladım. Kesinlikle mantıklı düşünemiyordum Eğer mantıklı düşünseydim şu an onunla bu halde olmazdım. Kesinlikle yüzüne tokat atar, kasıklarına tekme geçirir ve odama çekilirdim.

Şimdi ise sadece aciz kalbimi dinleyerek onunla yanmayı seçmiştim. Yeniden onunla yanmayı seçmiştim. Dudaklarımı dudaklarından ayırdığımda bacaklarımı aralayıp arasına tamamen yerleşmesini sağladım. Bacaklarımı beline yerleştirerek dudaklarımı kulağına yaklaştırıp fısıldadım.

"Prezervatif."

Kulaklarıma ulaşan kıkırtı ile Yoongi arka cebinden çıkarttığı paketi işaret ve orta parmağı arasına sıkıştırıp bana gösterdikten sonra tek kaşımı kaldırdım.

"Cebinde mi taşıyorsun?"

"Seni ne zaman yatağa atacağım belli olmaz değil mi? Bir bakarsın kavgalıyız bir bakarsın yatakta barışmışız."

Kaşlarımı çatarak kasıklarına dizimi geçirdim. Acı içinden yan tarafıma yatan beden ellerini bacak arasına yerleştirip sızlanırken doğruldum. Her şeyi bozmak zorunda mıydı?

"Barışacağımızı falan düşünüyorsan yanılıyorsun. Git sağ elinle hallet işini."

"Agh- zaten aylardır yaptığım tek şey o. Elim nasırlandı be!"

"Ne o, artık herkesi altına alıp çocuk yapamıyor musun? Durma! Seni tutan yok. Git milletten çocuk peydahla!"

Yaparsa eğer önce çükünü sonra seni keserim Min Yoongi!

"Gideyim de sonra hayatımın aşkı ve oğlumu daha fazla göremeyim hm…?"

Göz devirerek yataktan kalkıp kapıya yürüyüp tıklatmaya başladım. Yoongi yataktan kalkmış yanıma gelerek omuzlarımdan sertçe tutup beni kapı ile arasına alıp elini kafamın yanından kapıya yasladı. Yüzüme eğilerek gözlerini gözlerimde gezdirdi.

"Ben seninle ne yapacağım? İnanmadığım Tanrı'ya inandırdın beni. Çünkü sen insan olamazsın. Sen meleksin. İnsan olamayacak kadar kusursuzsun."

Aqualand•myg.jjk✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin