Mint ahogy nézhettétek ez nem az a "Varázslatos" középkori Story lesz... Ez a Becsület... Itt Igazi Páncélba bújunk hőseinkkel ... és itt Élet halál van... Hát igen... akkor kezdjük is.. el..
Spring Rendnek volt egy hatalmas... Vár-ja amiben a Fő Lovag aki Egyben a Király volt Springa Élt... Ennek volt 1 jobb keze ... akit Benji-nek hívtak. Egy nap mindenkit össze hívott Springa, és egy tervet köt össze hogy védjük meg magunkat... Mikor mindenkit elküldött Kivéve Benjit... de , mikor mindenki ki ment... bezáratta az ajtót. Mondta Benjinek:
-Benji kérlek szépen... hozd ide a Borom. -Felelte Spring Felállva hátat fordítva ezzel Benjinek.
Mikor Benji megfogta a Bort... de látott egy Kést ami eléggé Cseszte a szemét.. Felvette a Kést.. míg Springa... hátat fordítva... nézte a terveket az életbemaradásért... így elvolt.. Benji a háta mögé.. lopakodott... és... elvágta Springa Torkát.
-Skrkkrrkrssk - Fogta a torkát Springa miközben nagyon vérzett végül a földre borult elhalálozással és a vér a padlón meg is tapadt és még mindig folyt Springából. Benji gyorsan ellopakodott Prophethez és felkeltette és azt hazudta neki :
-Springa megkért hogy, menjünk el a régi várba... ott fogunk élni mostantól... csak mi ketten és a többi katona... a Lovagokat itt hagyjuk.-Prophet érdekesen nézett rá.. de végül azt mondta hogy, ok. Felvette a páncélt... meg a kardot.. és elment Benjivel... akin Szintén páncél volt ... meg egy kardja ... csak Arany sisakja volt ahol a fülénél.. szárnyak voltak. Benji fogta magát és oda adta az új Ruhát Prophetnek... ami nem Piros és Fehér volt hanem világos kék és Fehér... Benji festése. Elindultak a régi várba és...
Folytatjuk!!!
YOU ARE READING
A Becsület.
ActionNem kell ide az. Minden kiderül... de amúgy a Nevek : Springa Prophet-Prophet Sabbatini Mon-Montgomery De'Groove Ani-Leviathanus Anima mc-Legialt Godwinson King- König Roland Mang-Elvia Fiorentino Blacky-Markus Blade Lovag Nevek: Springa Ragadozó P...