Sabah Katt'in söylenmeleriyle gözümü açtım.Haataneden çıkalı iki gün olmuştu ve bu sabah normal olmasını umduğum bir ders saatine başlayacaktım.O olaydan sonra okuldaki dedikodular gittikçe yayılıyordu.Ama açıkcası umrumda değildi.Üstümü giyip kitaplarımı alıp odadan hızla çıktım.Katt'in derslerin ne kadar gereksiz olduğu, sabah erken uyanmanın ölüm olduğu gibi söylenmelerini dinleyemeyecektim.Ashley odadan çıkmamla koşarak yanıma geldi.
'' Dedikoduları duydunmu ? '' dedi merakla.
'' Evet birçoğunu ''
'' Peki ya iyi misin ? ''
'' İyi olmamamı gerektiren bir şey mi var ? ''
'' Şeyy tabi yok da ne biliyim ''
'' Geveleyip durmaz mısın artık ? ''
'' Boşver gel sınıfa gidelim ''
Bu sefer çok üstüne gitmedim.Bu seferde yarımyamalak bir şeyler öğrenip sinirimi onla bozmak istemiyordum.Sınıfın kapısına geldiğimizde ilerde koridorda Peter'ı gördüm yerde oturmuştu ve sırtı duvara yaslıydı.Ayrıca terliyordu.Çok fazla. Ashley'e bir şey unuttuğumu söyleyip Peter'ın yanına gittim.
'' Bir sorun mu var ? ''
dedim yüzüne bakmaya çalışarak o ise yüzünü başka bir tarafa çevirdi.Sanki bir şeyi görmemi istemiyordu.
'' Hayır sadece başım ağrıyor ''
Yanına oturdum.
'' Çok fazla terliyorsun. ''
dedim.Bana bakmıyordu.Yüzünü bir süre bana çevirdi.Normaldi.O zaman niye bana bakamamıştı ? Ayrıca neden terlemeyi durdurmuştu ve çok fazla terlemiş olmasına rağmen üstü ıslak değildi ?
'' Derse geç kalacağız ''
deyip ayağa kalktı ve sınıfa girdi.Gerçekten hayatımda bir tane normal insan olmayacakmıydı ? Ne saçmalıyordum ? Ben bile normal bir insan değilim çevremdekiler nasıl normal olsun ? Omuz silkip sınıftan içeri girdim.Ashley'in yanına oturdum.
'' Yeni kontrol dersi hocası tam bir çatlakmış '' dedi oturur oturmaz.
Sonra içeri bir sisle yeni kontrol hocası olarak tahmin ettiğim öğretmen diye biri girdi.Ve girer girmezki cümlesi şu oldu:
'' Sizi duydum Bayan Ashley ''
Sınıfa sisle girmek mi ? Birazdan şapkadan tavşan çıkarırsa hiç şaşırmayacağım.
'' Sizi de Bayan Samantha ''
iyi de ben sesli söylememiştimki.Bana uzun bir süre anlam veremediğim bir bakış attıktan sonra konuşmaya başladı.
'' Evet ben yeni kontrol öğretmeniniz Selany Snow.Fazla kendimi tanıtmayı sevmem.Hemen derse başlayacağım.''
'' Zaten biri tanıtsa şaşardım '' diye söylendi Ashley.Kontrol öğretmeni en arkadaki bir çocuğu eliyle işaret etti.Bu çocuğu az çok tanıyordum.Bildiğim kadarıyla kekemeydi.Dış görünüş olarak diş telleri vardı ve gözlüklüydü.Herkes tarafından bir sebepten dolayı dışlandığını biliyordum.Ama sebebini tam olarak bende bilmiyordum.Çocuk ürkekçe bir şekilde ayağa kalktı.
'' Gücün ne ? ''
Önce adını sorması gerekmezmiydi ?
'' Ben bir Elf 'im efendim ''
'' Hangi türünden? ''
'' Çok iyi Gizlenebilen elflerdenim. ''
'' Buraya gel ''
Aşağıya indi ve ürkekçe kontrol hocasının yanında durdu.
'' Saklan '' dedi aynı ciddiyetle kontrol hocası.
'' Ama ben daha ... ''
konuşmasına izin vermeden eliyle kıvılcım yarattı ve kafasına doğrulttu.Bşrden sınıfın içinde çocuğun bağırışları duyuldu.Napıyordu bu öğretmen ? Kimse bir şey demiyordu.Kimsenin umursadığınıda sanmıyordum açıkcası.Daha fazla bu acıyı görmeye katlanamayarak ayağa kalktım.
'' Durun artık ne kadar acı çektiğini görmüyor musunuz ? '' diye bağırdım.Kontrol hocası kıvılcımı söndürdü ve bana bakmaya başladı.Elf çocuk yerine geçti.
'' Bir daha işlerime sakın burnunuzu sokmaya kalkışmayın ''
'' Ayrıca göstereceğim şeyi böldüğünüze göre sizinle devam ettirmem gerekecek ''
Korkmuyorcasına aşağı indim ve yanında durdum.
Bu sefer heyecanlı bir yerde bitirmedim.Bölümü hızlı yazmaya çalıştım nasıl oldu bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucu (DÜZENLENİYOR)
FantasySamantha Daron daha 8 yaşındayken kolunda bir sekiz işareti oluşmuştur.Doktorlar vücudunda meydana gelen değişikliklere anlam verememektedir.İnsanlara göre olağandışı özellikleri vardır.Daha iyi duyabiliyor , daha hızlı koşabiliyor ve insanlardan ço...