10 dalis

265 36 7
                                    

Jau stovėjau šokiu salėje ir laukiau kol ateis broliai nes jie kažkur išėjo.
Isaoki pov
Mes visi ėjom link šokiu salės.
-Tikiuosi viską supratot.-pasakiau.
-Taip supratom. Be to mes nenorėjom, kad taip atsitiksu.-nuliūdes tarė Jungkook
-Viskas gerai Jungkook.-ramino  Akio Jungkook'a.
Jau buvom prie salės kai išgirdom muzika. Tyliai pradariau duris ir pamačiau to ko tikrai nesitikėjau. Kaida šoko.
Kaida pov
Kur jie? Atsibodo laukti. Nusprendžiau kažką pašokti.
Pasirinkau BTS "Baepsae". Ja moku geriausiai.


Baigus šokti išgirdau plojimus. Atsisukau ir pamačiau to ko tikėjausi. BTS ir mano broliai.
-Kur jūs taip ilgai? Jau atsibodo laukti. Koks skirtumas kur buvot! Eikit repetuoti.-įsakiau jiems. Jie nurijo seile gan garsiai. Aš pavarčiau akis ir atsidusau.
-Prašau pradėkite repetuotis-paprašiau.
-Gerai.-atsiduses tarė RM. Jie nuėjo į salės vidurį. Sustojo kaip reikia ir pradėjo šokti. Pirma buvo "Fire", antra buvo "Not today", o trečia "I need U", o ketvirta "Run".
- dasi dasi run run run.-suniūniavau. Jie pabaigė šokti.
-Laikas dainavimui.-nusišypsojau ir pasakiau. Jie visi linktelėjo...

Po 3 valandų.
Viskas pasibaigė pagaliau. Jau galiu grįžti namo ir pamiegot. Jau išėjau iš ten. Apsidariau ir pastebėjau parką. Ai nueisiu. Nieko jug nenutiks.

Sėdėjau parke ant suoliuko ir masčiau apie šiandieninių įvikių.
-Sveika! Ką tu čia veiki viena?-paklausė nepažįstamas balsas. Atsisukau ir tai buvo aukštas vaikinas su kauke iki nosies ir kapišonu.
-Labuka! Sedžiu ir mąstau. Tu?-paklausiau ir nusisukau.
-Vaikščiojau kol nepastebėjau gražios merginos kuri sėdėjo viena!-atsakė.
-Haha.-nusijuokiau džiaugsmingai
-Galiu šalia atsisėsti?-paklausė vaikinas.
-Žinoma, kodėl gi ne!-atsakiau ir pasislingau. Jis atsisėdo šalia manęs.
-žinai A.C.E grupę?-vėl paklausė vaikinas su kauke iki nosies.
-Žinau.-atsakiau.

Hello! Štai ir nauja dalis tikiuosi patiko.

Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang