escape

442 41 11
                                    

Ateş geçirmez olmak isterdim.
Bilirsiniz, bu şekilde pek çok şeyden etkilenmezsiniz.

Öğleden önce 07:30
Londra

   Dijital saatin alarmı ilk kez rahatsız etmiyordu genç adamı. Heyecanla gözlerini yeni gelen güne açtı. Aynı dakikada odasına giren yardımcısı Nelly'nin elinde bir buket nergis vardı. Nelly çiçekleri başucundaki vazoya yerleştirirken mutlulukla gülümsedi oğlan.

   Bugün büyük gündü.

   Bugün son gündü.

Öğleden önce 07:30
Londra

   Iphone'un alarmı sinir bozucu bir şekilde çalarken zaten uyanmış olan adam telefonunu eline aldı ve söylenerek alarmı kapattı.

   Daha önce bu kadar gergin olmuş muydu? Hatırlamıyordu.

   Yatağından kalkıp odasındaki lavaboya ilerledi. İşini bitirip çıktığında gözleri dolabının açık kapağından görünen siyah takımda durdu.

   Sıkıntılı bir nefes vererek odadan çıktı.

   Etraf çoğunlukla boştu. Bu ev kapanmayacak olsa da kişisel eşyaları olmadan gözüne boş görünüyordu.

   Merdivenlerden inerken midesindeki krampları göz ardı etmeye çalıştı.

08:00

   Harry neredeyse kahvaltısını bitirmişti.

   Etrafında dört dönen Nelly her şeyin tamam olduğundan emin olmak için sürekli telefonla konuşuyor, bir yandan da Harry'nin yumurtasını bitirdiğinden ve çayının tazelenmesini istemediğinden emin oluyordu.

   Anne ve Gemma da odalarından çıkıp kahvaltıya katıldığında Nelly ve Anne birbirlerine kaçamak birer bakış attılar.

    Anne olmayan gözyaşlarını siler gibi yaptığında karşılıklı olarak kahkaha attılar.

08:00

   Louis için olaylar pek iç açıcı sayılmazdı. Uyuşuk ve dalgın bir halde sürdürdüğü kahvaltısında aslında sofrada hiçbir şey eksilmiyor gibiydi.

   Uykusunu alamadığı için aksiydi.

   Çalışanları bugün ondan oldukça korkuyordu, Louis de düşüncelerinden.

   Jay ve Lottie sürekli olarak önümüzdeki saatleri düşünüyor, programın üzerinden tekrar geçiyor ve partiden sonra ne yapacaklarını tartışıyorlardı.

  Louis bu enerjiye dayanamayıp sofradan kalktığında bir anlık sessizlik çöken salonda "size afiyet olsun" sözleri yankılandı ve mavi gözlü oğlan kendini balkona atıp hızla sigarasına ulaştı.

09:00

   Harry her zaman dakik olmuştu. Dakik olmayan kimseyle de çalışmazdı. Bu yüzden saat tam 9 olduğunda kapı zilinin çalmasıyla Harry koşarak gelenleri karşıladı; içeriye küçük bir ordu girdi.

last day • ls [one shot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin