Avril právě přivedla loveckou skupinu.
Jack nesl jednoho králíka a Tyara jednoho hraboše.
Tyara odhodila hraboše a hned bežela za štěňaty.
Všichni už seděli uprostřed tábora. Lovci si taky sedli a Papaja hned začala.
,,Jak už víte teď jdou sem vlci. Proto přesouvám hlasování na odpoledne neboli teď!" zavyla.
,,Proto teď jdeme hlasovat." doplnil Papaju, Buddy.
,,Ti co nechtějí odejít ať se přihlásí," řekl Flíček.
Nikdo nic. Ale najedniu se přihlásil Bailey. ,,Dle mého by jsme tu měli zůstat. Protože odnášet štěňata někam pryč je pěkný nesmysl."
,,Dobře." řekla klidným hlasem Papaja. ,,ještě někdo tu chce zůstat?"
Nikdo ani muk.
,,Tím pádem, jdeme a to rychle! Běžte se všichni napít, nevíme jak dlouho půjdeme a pak přijďte před moji noru. V nošení štěňat se budeme střídat." oznámila Papaja a odešla do ke své noře.
Psi se už snad všichni schromáždili před Papajinou norou. Papaja už byla taky napitá a Dag nabídl že vezme kořist kterou lovci nalovili. Neboli jednoho králíka a hraboše.
Vyšli.
Štěňať bylo deset. Papaja nesla Loudalku, Buddy zase Hakyho a Jack který šel hned za nimi, nesl Hleděla. Flíček se kymácel s Lucy a Tyara zase s Kleopatrou. Bailey vedle Tyary s Jeřabinou. Blacky nesl Lolu, Lili zase Teddyho a Michy Jackieho. A nakonec Irys nesla svého Marleyna.
Papaja musela pořád větřit. Sice šli v dokonalé formaci kterou vymýšlel Flíček s Buddym. Prostě šli psi a fenky které nesli štěňata, uprostřed skupiny a na krajích psi nebo fenky který nic nenesli.
Šli už asi dvě hodiny. Už dávno přešli jejich území a dvakrát byli na území jinačí smečky.
Najednou Papaja ucítila. Psa. Ne psi. Byli dva. Nebo možná tři. Fenka a pes.
,,Stop," zavrčela Papaja potichu.
Všichni zastavili a někteří omylem vrazili do těch co byli před nimi.
Ozvalo se zavytí a z poza stromů se vyřítili dva psi. Fena skočila na Jacka a ten upustil Hleděla co tvrdě dopadl na zem a vyjukaně se díval kolem.
Pes zase skočil na Daga a ten po něm naštvaně chňapl a shodil ho na zem.
Fena najednou vypadala že jí něco docvaklo a rychle začala couvat s vyceněnými zuby, ale bylo vidět že se bojí.
Pes se narozdíl od ní urputně zakousl do Jackova kožichu.
,,Arbo!" zapištela ta fenka když Avril se po psovi ohnala. ,,Ustup! Tohle nikam nevede." řekla už rozuměji ale pořád na psi který ji obklíčili vrčela aby se nepřibližovali.
,,Dost," zavyla Papaja. ,,Arbo, je to tak" koukla na malého černého psa který ležel na zemi. ,,proč na nás útočíšte? Jsme v jasné přesile." škodolibě se pousmála.
Jack nahnal Arba k fence.
,,Já jsem Stella. Tohle je můj druh Arbo a už nechceme zažít to co jsme zažili! Radši vás napadneme než vy napadnete nás." řekla Stella.
,,To ano, ale i tak nás je více a vy jste jenom dva malí psi." řekla Papaja.
,,Nevěděli jsme to. Arbo neumí moc rozpoznávat pachy a já to neumím." odpověděla Stella.
,,No dobrá," řekla rozumně Papaja.
,,Mohli by jsme prosím do vaší smečky? Nechtěli jsme zaútočit. A bludíme sami už hodně dlouho." a překulila se na záda.
Když ji uviděl Arbo chvilku pořád vrčel ale pak mu to asi došlo a taky se překulil na záda.
,,Nuže," řekl Flíček. ,,Proč by jsme vás přijímali, když nás je dost, na lovení jste moc malí a sami říkáte že jste nerozpoznali kolik nás je. Maximálně že by jsme vzali toho Pitbulla za tím stromem."
,,Jak to víš že tu jsem?" hnědý pes vylezl z poza stromu.
,,Tomu se říká čich." vychloubal se Flíček.
,,Ale tady je tolik pachů." pokračovala fena.
,,To ano ale když jsi v divočině musíš rozřadit pachy. A navíc všechny ty pachy znám. Teda až na ty dva a plus tebe." ukázal na Stelu a Arga.
,,S těmi dvěma cestuji dlouho a chci se přidat do smečky. Nikdy jsem nepocítil jaký je to být ve smečce. Jako malý jsem vyrůstal s rodinou sami. Jinak se jmenuji Kiara."
,,Nuže dobrá Kyaro," řekla Papaja klidným ale nerozhodným hlasem. ,,Tebe do smečky vzít můžeme. Budeš dočasná Omega. Stellu a Arga vezmeme jako doprovod a pokud se prokážou jako právoplatný členové smečky, tak je do smečky přidám."
Kyara kývla na znak díků. Stella a Argo se překulili zpátky a Arbo chtěl hned něco říct jako že třeba to není fér ale Stella na něj zavrčela.
Jej!!! Máme tu další kapitolu! Pomohla mi s ní Alienn06
Já nechápu že jsem ji nevydala hned protože mě stačilo dopsat ten konec...Už se dostáváme do časty která bude taková drsná....
Kyara
Arbo
Stella
....
750 slov
--Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...