-Te barom ! Miért nézed őt?
Mormogom magamban.Elkezdem inkább a plafont bámulni majd egy papír galacsin talál nyakon. Mikor le nézek ő vigyorog rám és a galacsinra mutat .Kibontom a levelet majd olvasni kezdem.
"Ne bambulj törpicsek mert kiesnek a szép szemeid ;) „
Vörös arccal vissza dobom neki a választ.
Majd ő is piros arccal elvigyorodik. Egy éve ez megy nálunk. A haverok szerint vakok vagyunk, de mit kellene látnom? Jó barátok lettünk ennyi az egész.
Kicsöngetés után mellé csapódok és úgy megyünk le a büfébe .
-Na, Kékség múltkor én álltam most te fizetsz.
Mondja azzal a gyönyörű nevető arcával.
Neki is állnék de amint sorra kerülök elő szedi a pénzét és ő fizet
-Szőszikém nem unod már?
Nevetek fel majd bele harapok a banánba amit vettem.Mire válaszul fel szisszen.Kémia terembe érve leteszük a cuccaink amikor be jön a tanár.
-Na srácok ma elefánt fogkérmet csinálunk.
Na erre a megszólalásra az osztály lefagy és csak ő vigyorog.
Nyelek egyet majd mellé ülök. Fél óra nyugiba telt ,most jön a Hidrogén hozzá adása.
Amint elkeztem bele önteni rá fog a kezemre így bele öntöm az egészet.
A következő pillanatban az arcomba robban az egész. eget nagyon, ez mellé a szemem elfújták a könnyek és el szaladok ordítva
-Te barom!!!
Futás közben hallom hogy valaki követ de nem érdekel. amint beérek a lány mosdóba megmosom az arcom
-Na csajszi a sminkednek is annyi.
Motyogom kínos nevetések közepette és lerogyok a hideg kőre.
pár perc múlva meleg kezeket érzek a vállalom és egy ismerős illatot de nem nézek fel.
-Minek jöttél ide? Nem volt elég nevetség tárgyává tenni.??!
Mondom miközben megremeg a hangom
-Te is tudod hogy nem akarattal tettem....
-Aha....Nem akarattal borítottad velem bele és robbantottad az arcomba mi??!
-Nem veled ilyent miért tennék?
Ezt a mondatát nem türve felkelek s arcon akarom csapni de megfogja a kezem majd szemembe néz.
-Nem tennék veled ilyent mert szeretlek..
Elengedi a kezem majd magához húz és megcsókol.