Yeni bölümle merhaba.... Keyifli okumalar.
🔸🔸🔸
Kız başını çevirip adama baktı. Böyleyken birbirlerine çok yakındılar. Kız adamın ne demek istediğini kavramaya çalıştı ama anlayamadı.
Adam ise anlamasını istedi.
O büyülü anı bozan, fırının çıkardığı sesti. Kız kendine gelip geri çekildi.
"Sanırım börek oldu.. Ben şey yapıyım en iyisi çıkarıyım da yanmasın." deyip ters yöne gitti. Sonra dan farkedip alnına vurdu ve önüne döndü. Adam hala ona bakıyordu.
"Buradan gitmem gerekiyordu." deyip eliyle önünü gösterdi ve koşar adımlarla mutfağa gitti.
Adam oflayıp kızın arkasından gitti. Bu kız hiç mi hatırlamıyordu kendisini. O ise ilk görüşte o olduğunu anlamıştı. Hiç şüphe etmemişti. Mutfağa girdiğinde kızın böreği çıkardığını gördü.
" Buyurun böreğiniz hazır."
Adam daha yeni farkettiği şeylere baktı. Tezgahın üstü hazırlanmayı bekleyen malzemelerle doluydu.
"Siz de sanırım yemek yicektiniz."
"Evet bir şeyler hazırlıyordum."
"Kusura bakmayın, ben sizi oyaladım."
"Hiç sorun değil... Ama böreklerinizden almak isterim. Çok güzel kokuyorlar."
"Tabi ki de ne kadar isterseniz. Bir tepsiyi kendim bitiremem zaten."
Kız tabak çıkarıp, kendine yetecek kadar börek kesti.
"Teşekkür ederim."
"Asıl ben teşekkür ederim."
Deyip tepsiye yöneldi. Tepsiyi alıp kapıdan çıkarken, Rüya adamın geçmesi için kapıyı açmıştı. Adam kendi evine girmeden önce son kez sevdiği kıza baktı. Kız baş selamı verip evine girdi. Adam da evine girip mutfağa yöneldi. Tezgahın üstüne bıraktığı tepsiye baktı. İştahının kalmadığını düşünüp salona ilerledi.
Kız da kendine hazırladığı pratik yemeklerle masaya oturmuştu. Adam da garip olan bir şeyler vardı. Acaba başına aldığı yeni bir düşmanımıydı. Böyle saçma bir düşünceye kapılmadan adamla nasıl dans ettiğini hatırladı.
Şu zamana kadar katıldığı davetlerde bir çok adamla dans etmişti. Ama hiç birinden bu kadar etkilenmemişti. Bakışları o kadar yoğundu ki gözleriyle kadına bir şeyler anlatmak istermiş gibiydi. Rüya bu durumdan fazla etkilendiğini farketti. Ama düşünmekten alıkoyamadı kendini. Adamın uzun yapılı parmakları, beline doladığı kolu ve geniş omuzlarına çıkan kendi eli tamamen kendinden geçirmişti. Adamın baştan çıkaran kokusu ise ayrı bir olaydı. Rüya düşüncelerinin yanlış yere gittiğini düşünerek hızlıca girdiği transtan çıktı. O sadece basit bir komşuydu. Öyle olmasını umuyordu. Adamın böreklerinden bir tane ağzına attığında verdiği tattan dolayı gözlerini kapattı. Gerçekten inanılmaz bir tadı vardı. Gerçekten kendimi yaptı diye düşündü. Kendisi bile neredeyse on dört yaşından beri yemek yapan biriydi ama bu kadar güzel börek yaptığını hatırlamıyordu.
Kendisi evin tek kızı olduğu için annesine bu konularda yardımcı olurdu. Kendisi okuldan erken geldiği için yemek hazırlardı. Annesi mutfakta olduğu zamanlarda ise hiç yanından ayrılmazdı. Ne zaman annesini yorgun görse odasına yollar bütün işi kendisi yapardı. Abisi bazen ikizlere göz kulak olurdu. Bazen kız kardeşine yardım ederdi. Güzel bir çocukluk geçirmişti ama bazen eğlencesinden eksik kalıp, annesine yardımcı olduğu zamanları hatırlıyordu. Ama hiç pişman değil di. Çünkü annesi de elinden ne geldiyse yapmıştı onlar için. Eski şirketlerinden çok bir şey kalmamıştı. Hepsini borçlandıkları kişilere vermiştiler. Babasının ölümü hepsini sarsmıştı. Ama ona rağmen güçlenmişlerdi. Rüya bu zamana kadar yaptığı hiç bir şeyden pişman olmamıştı. Ailesi için canını bile verebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDE BÜYÜDÜN
RomanceAdamın içinde bastıramadığı bir sevinç vardı.Yıllar sonra döndüğü şehirin ona ne gibi yenilikler getiriceğini merakla bekliyordu.Yıllardır unutamadığı o mavi gözleri bir daha görme umudu vardı içinde.İnanıyordu onunla bir şansı daha olacaktı. . ...