Ani ne týden uběhl od mého rozchodu s Harrym a já právě mířila na astronomickou věž, jenže jsem po cestě potkala někoho, koho jsem potkat vážně nechtěla. ,,Draco? Bellatrix? Co se děje?" Zeptala jsem se nechápajíc. ,,Nic slečno. Váš otec pověřil tady Draca důležitým úkolem k jehož naplnění dnes dojde," usmála se Bellatrix a s hrdostí chytila Dracova ramena. Já se na ně šokovaně dívala. Co by můj otec mohl dát Dracovi za úkol? Bellatrix se jen naposledy usmála, mírně se mi uklonila a i se svými společníky se vydala na astronomickou věž. Já se tedy radši vydala ven na pozemky.
Nevím, jak dlouho jsem se procházela, ale viděla jsem, jak se nad astronomickou věží objevilo znamení zla. Stáhnul se mi žaludek. Někoho zabili. Rozeběhla jsem se k věži. Byla jsem poměrně daleko a tak když jsem dorazila pod věží už pár lidí bylo, ale nevšímala jsem si jich. Byla jsem v šoku z toho, že tam leželo tělo profesora Brumbála. Nesouhlasně jsem zakroutila hlavou a všimla si Smrtijedů utíkajících pryč. Rozeběhla jsem se za nimi. Jen co jsem je dohnala, rozběhl se za námi Harry. Něco pokřikoval, ale já nebyla schopna tomu věnovat pozornost. Místo toho jsem spolu s Dracem opouštěla pozemky školy. Sotva jsme se dostali za hranice pozemků přemístili jsme se na Malfoy Manor za otcem. Jen co jsme dorazili, jsem se zhroutila. Bylo mi neskutečně špatně. Draco se okamžitě snažil mi pomoct a otec pověřil Narcissu, aby se o mě postarala.
Vylezla jsem z koupelny a všimla si Narcissy držící nějakou lahvičku. ,,Je to diagnostický lektvar. Zjistíme tím, co Vám je," usmála se na mě. Narcissa byla pro mě jako matka, kterou jsem nikdy neměla. Převzala jsem tedy od ní lektvar a vypila ho do dna. Poté jsem ani nemusela dlouho čekat a moje břicho se rozzářilo žlutou barvou. Narcissa se na mě šokovaně dívala. ,,Co se děje Narcisso? Co to znamená?" Zeptala jsem se jí. ,,To znamená, že jste... Těhotná," můj svět se otřásl v základech. Jsem těhotná a otcem mého dítěte je největší nepřítel mého otce. Dnešek je čím dál tím horší a horší...
Zdravíčko! Nevím jestli tuhle knížku někdo vůbec čte ale jestli ano tak doufám že se nová kapitola líbí. Byla bych moc ráda za jakoukoli vaši odezvu, mějte se krásně.
Vaše TerkaVeverka
ČTEŠ
Hero (FF- Harry Potter) DOKONČENO
FanfictionZmijozelská dívka s hrozným tajemstvím a ještě horším osudem. Její nejbližší jí opustí a ti, od kterých by to nečakala při ní zůstanou. Láska se změní v nenávist a přátelství v lásku. Dozví se někdy někdo, co se s ní stalo poté, co své tajemství pro...