Era ora 9:30 , Mike statea pe scaun in bucatarie suparat de o ora si ceva si plangand din cauza ca aflase ca nu s-a gasit pe nimeni cu inima pentru Harry si de asta acesta va muri . Jade se trezeste si ea si incepe sa-l strige pe Mike prin toata camera pana se hotararste sa coboare jos , cand a coborat l-a vazut plangand la masa
Jade: Iubre , ce s-a intamplat? *fugind spre le in bucatarie*
Mike: Se intampla ca la ora 8 am afla ca o parte din mine se duce...*uitandu-se spre geam*
Jade: Ai aflat ceva de Harry?
Mike: Da , m-a sunat doctorul si mi-a spus ca nu s-a gasit nimeni si ca din cauza asta Harry o sa moara *izbugnind in plans*
Lacrimile lui Jade isi facuse si ele aparitia , dar totusi incerca sa-l linisteasca pe Mike fiindca o durea sufletul sa il vada asa . Mike incepuse sa-i povesteasca ce om minunat a fost , cat de mult s-au inteles , cat de repede s-a integrat in gasca lor si ca mereu impartea totul cu Harry si mereu isi luau apararea in fata celor rai . Jade auzind cu cat drag povesteste Mike de fratele lui a inceput sa planga si mai tare incercand totusi sa-l linisteasca dar era fara speranta . Deodata pe scari se aude de parca mai coboara cineva , era Elektra care cobora in graba nestiind ce se aude din bucatarie , dar pe penultima treapta aluneca pe o bucata de hartie si cade lovindu-se rau , iar Mike se ridica repede si fuge la ea sa o ajute sa se ridice .
Mike: Hey , esti bine?
Elektra: E ok , imi place sa-mi incep dimineata lovindu-ma...stai , plangi? Ce s-a intamplat?
Mike: Vino la masa !
Mike incepuse sa povesteasca Elektrei tot ce se intampla la spital cu Harry pana cand se trezeste toata casa si atunci afla toti . Louis in timp ce cobora scarile a zarit o bucata de foaie , bucata din cauza careia Elektra cazuse . Incepe sa o desfaca si o intoace pe toate partile pana da de "Bilet de adio" si citeste in jos "Anna" panicat fuge la ceilalti si le arata biletul , iar Jade il citi . Era un bilet de adio de la Anna , aceasta tinea sa-si ia viata din cauza ca era sigura cu iubirea ei , Harry , nu se mai trezea niciodata . In bilet scria toate momentele traite alaturi de gasca ei si un "Imi pare rau" pentru ceea ce face si sa ii promita ca vor trece peste .
Carter: Nu *incepand sa planga"*
Zayn: Iubire , te rog...*lund-o in brate*
Liam: Zici ca suntem blestemati ! *dand puternic cu pumnul in masa*
Mikky: Tocmai realizez ca ea aseara a fost aici , dar vrand sa fie nevazuta cu siguranta..ca nu aveam cand sa mai scrie mesajul !
Alle: Perfect , Harry e pe moarte si Anna e de negasit...
Niall: Ce facem acum? Trebuie sa insistam la spital..poate o sa gaseasca pana la urma .
Mike: Mda..au zis clar ca nu exista !
In momentul ala Jade se ridica de pe scaun grabita si fuge in camera ei , lasandu-i pe ceilalti sa se uite mirati intrebandu-se ce face . Dupa jumatate de ora , Jade , coboara imbracata in niste blugi albi , bluza neagra cu o inima pe mijloc cu imprimeu de leopard si doua bratari pe mana dreapta , incaltata cu niste balerini negri cu cercuri maro .
Mike: Unde pleci?
Jade: Ma duc pana la spital !
Toti: De ce? *speriati*
Jade: Stati calm , n-am nimic..doar am auzit ca o ruda e acolo si vreau sa o vad .
Carter: Venim cu tine?
Jade: Nu , ramaneti aici si mai aflati de Harry si poate o gasiti si pe Anna .
Mike: Bine iubire , ai grija *sarutand-o*
CITEȘTI
Lacrimi , prietenie , iubire si fericire (One Direction)
Fiksi PenggemarBuna. Asta e prima mea poveste de pe Wattpad si sper sa va placa...E vorba despe 5 fete din Londra la liceu , prietene din generala si care stau impreuna in casa , in ultima zi de clasa a 10-a dau de marea dragoste toate 5 , baietii de la One Direct...